Bekijk volle/desktop versie : verkoper gelijk?



05-12-2006, 22:28
Assalaam alaikom,

Ik heb een cd-rom gekocht waarop staat:volledig in het nederlands!

Bij installatie stond er in het menu Englisch-Francais-Deuts-Italiano-ESpanol... maar geen Dutsch/nederlands. ik dacht dat alleen de installatie zo zou zijn maar in het menu van het spel, bij talen staat echt geen nederlands. ik dacht dat ze de verkeerde cd erin hadden gedaan en ben hem gaan ruilen in de winkel, thuis gekomen is deze ook in het engels...

Verkoper zei nog: "dan staat je pc vast niet in het nederlands".
Ik zei van wel.
"dan kan het zijn dat je toetsenbord op engels staat, wat vaak voorkomt, en dan zie je de optie dutch /nederlands ook niet in het menu van het spel staan..." zei hij.

Dus heb ik bij landinstellingen gekeken: dat is in het nederlands . daarna bij toetsenbord gekeken en ja hoor in het engels....
Ik wilde nederlands toevoegen... kan dat weer niet want dan moet ik de cd van windows( ik heb 98 ) plaatsen en die heb ik natuurlijk niet....dit omzeilen weet ik nog niet, misschien weet iemand dit?

En 2e vraag: heeft die verkoper gelijk? is het probleem opgelost; dus is het spel in het nederlands als ik de toetsenbord op nederlands zet?

Ik wil het graag weten want als dit niet kan/ niet aan taal ligt van het toetsenbord dan breng ik het spel terug...Het spel doet het verder goed en voldoet aan systeem eisen maar t'is een met een verhaal en opdrachten ...is niet leuk in een andere taal ...vandaar deze lap tekst...

salaam

05-12-2006, 22:39


Is goed voor je engelse taal

05-12-2006, 22:40
Maar ik heb zoiets nooit gehoord dat het aan het toetsenbord kan liggen ik ga er van uit dat je geen franse of duitse toetsenbord hebt, en die talen staan er dus wel bij.

Misschien staat het er verkeerd op ofzo, ik heb geen idee

05-12-2006, 22:56
Verkoper is onwetend en heeft geen verstand van computers of hij liegt tegen jouw.

05-12-2006, 22:57



Citaat door zaytoen:
Assalaam alaikom,

Ik heb een cd-rom gekocht waarop staat:volledig in het nederlands!

Bij installatie stond er in het menu Englisch-Francais-Deuts-Italiano-ESpanol... maar geen Dutsch/nederlands. ik dacht dat alleen de installatie zo zou zijn maar in het menu van het spel, bij talen staat echt geen nederlands. ik dacht dat ze de verkeerde cd erin hadden gedaan en ben hem gaan ruilen in de winkel, thuis gekomen is deze ook in het engels...

Verkoper zei nog: "dan staat je pc vast niet in het nederlands".
Ik zei van wel.
"dan kan het zijn dat je toetsenbord op engels staat, wat vaak voorkomt, en dan zie je de optie dutch /nederlands ook niet in het menu van het spel staan..." zei hij.

Dus heb ik bij landinstellingen gekeken: dat is in het nederlands . daarna bij toetsenbord gekeken en ja hoor in het engels....
Ik wilde nederlands toevoegen... kan dat weer niet want dan moet ik de cd van windows( ik heb 98 ) plaatsen en die heb ik natuurlijk niet....dit omzeilen weet ik nog niet, misschien weet iemand dit?

En 2e vraag: heeft die verkoper gelijk? is het probleem opgelost; dus is het spel in het nederlands als ik de toetsenbord op nederlands zet?

Ik wil het graag weten want als dit niet kan/ niet aan taal ligt van het toetsenbord dan breng ik het spel terug...Het spel doet het verder goed en voldoet aan systeem eisen maar t'is een met een verhaal en opdrachten ...is niet leuk in een andere taal ...vandaar deze lap tekst...

salaam

Ar3likoem salaam,

Het lijkt me sterkt dat je nederlands moet toevoegen. dat heeft niks met je spel te maken maar met je toetsenbord.

dus ik denk dat die persoon onzin aan het kramen is.

P.s. he andere installeer hem in het engels en probeer het spel eens uit als het menu in het engels blijft dan is het dus geen nederlandse versie


Succes

05-12-2006, 23:13
Assalaam alaikom

ik heb gewoon een doorsnee toetsenbord maar als ik kijk bij configuratie scherm dan staat bij toetsenbord: engels...

05-12-2006, 23:15

Citaat door WitteWijk:
Ar3likoem salaam,

Het lijkt me sterkt dat je nederlands moet toevoegen. dat heeft niks met je spel te maken maar met je toetsenbord.
dus ik denk dat die persoon onzin aan het kramen is.

P.s. he andere installeer hem in het engels en probeer het spel eens uit als het menu in het engels blijft dan is het dus geen nederlandse versie


Succes


dus toch met toetsenbord??? die staat blijkbaar bij mij op engels... spel blijft in engels als ik hem nu installeer......

05-12-2006, 23:19

Citaat door zaytoen:
dus toch met toetsenbord??? die staat blijkbaar bij mij op engels... spel blijft in engels als ik hem nu installeer......

je moet em effe installeren en dan effe spellen kijken of die in het engels is.

en blijft die in het engels dan moet je terug gaan.

05-12-2006, 23:26
Bedankt voor jullie reacties, ik ga maar weer terug naar de winkel...

assalaam alaikom

05-12-2006, 23:27

Citaat door zaytoen:
Bedankt voor jullie reacties, ik ga maar weer terug naar de winkel...

assalaam alaikom

en je moet em effe hard aanpaken

Ar3likoem salaam waramatoe allah wabarakatoe