Bekijk volle/desktop versie : acne op je rug?

05-12-2006, 17:42
wie heeft er ook last van, en wat kan je er tegen doen,

tips graag.

05-12-2006, 18:26

kheb er last van, maar stukken minder dan een paar maanden vroeger

Ik heb er eigelijk niets aan gedaan hoor, tgaat vanzelf weg, wel stillekes aan

Wat je zeker niet moet doen, is zonnebanken heel veel geven deze tip, het gaat wel weg (die acne) máár je huid gaat er echt vreselijk van uitdrogen dus dat al zeker niet doen!!

05-12-2006, 18:28
heb er ook last van en wil het ook wel weten......

05-12-2006, 18:32
Je kan de pil slikken (diane35) helpt echt !

05-12-2006, 18:43

Citaat door loveyalatifa:
wie heeft er ook last van, en wat kan je er tegen doen,

tips graag.

salaam meid,
weet je wat je moet doen het zal inschaallah echt helpen,
je moet naar de apotheek gaan daar verkopen ze betadine scrub die moet je halen, je moet je rug dan eerst nat maken onder de doche dan smeren en een paar minuten laten ongeveer 2 a 3 min en dan uitwassen en vertrouw me maar het gaat echt wel weg, je moet het wel dan vaker gebruiken in de dag het liefst twee keer per dag en echt je gaat het verschil zien.

betadine scrub is namelijk een middel die infecties tegengaat.
en nog een tip probeer nooit een puist uitteknijpen op je rug dat veroorzaakt alleen meer infectie, mocht het gebeuren gelijk met betadine scrub wassen.

succes en ik hoor van je over een paar weken dat het echt heeft geholpen en dan mag je me bedanken

07-12-2006, 10:52

Citaat door dalila20:
salaam meid,
weet je wat je moet doen het zal inschaallah echt helpen,
je moet naar de apotheek gaan daar verkopen ze betadine scrub die moet je halen, je moet je rug dan eerst nat maken onder de doche dan smeren en een paar minuten laten ongeveer 2 a 3 min en dan uitwassen en vertrouw me maar het gaat echt wel weg, je moet het wel dan vaker gebruiken in de dag het liefst twee keer per dag en echt je gaat het verschil zien.

betadine scrub is namelijk een middel die infecties tegengaat.
en nog een tip probeer nooit een puist uitteknijpen op je rug dat veroorzaakt alleen meer infectie, mocht het gebeuren gelijk met betadine scrub wassen.

succes en ik hoor van je over een paar weken dat het echt heeft geholpen en dan mag je me bedanken

dank je meid ik ga het gelijk proberen