Bekijk volle/desktop versie : Bezeten door een djinn



Pagina's : [1] 2 3

05-12-2006, 11:40
Hallo lieve mensen,

Mijn famillie maakt op dit moment een moeilijke periode door. Mijn zusje is 1 jaar geleden verloofd met een hele lieve jongeman en sinds de zomer zijn ze officieel op papier getrouwd maar wat bleek nou.. ze was al jaren bezeten door een djinn en die liet zich sinds ze zoezia gedaan heeft echt toonbaar aan haar.. hij maakt haar het leven onmogelijk, hij wilt haar voor haar alleen. Inmiddels zou de bruiloft allang plaats hebben moeten vinden maar uiteraard is dat niet doorgegaan want mijn zusje kan haar verloofde/echtgenoot niet uitstaan door die djinn. Hij zegt tegen haar dat als zij met die jongeman trouwt hij haar levenlang zal kwellen.. mijn zusje is totaal niet meer haarzelf, ze ziet niks niemand meer zitten, ze kat iedereen af en het is zo moeilijk en pijnlijk omdat te moeten aanzien en het ergste nog is haar verloofde.. die houd van haar en is bereid te wachten op haar tot ze zal genezen want zijn imams bezig haar te proberen met de kracht en macht van Allah (soebhana wa ta3ala) te genezen InshaAllah. Maar ik weet dat hij er ook erg onder lijd want ze wilt het ene moment niks van hem en het andere moment doet ze normaal tegen hem maar in de verste verte niet zoals voorheen.
Deze djinne die het leven van mijn zusje overheerst is een joodse djinn. Ze is als de dood voor hem.

Ik moest mijn verhaal even kwijt hier.. het is een soort van stoom afblazen.

05-12-2006, 12:36


Soeban'allah moge Allah hiermee helpen inshallah ik kende ook iemand het zelfde maar het was een man die was bezeten door een vrouw is zo erg ik leef met zuster mee.

De beste imaan over dijns zit in saudi- Arabie die heeft hier in NL iemand geholpen die ik ken en el hamdoelah gaat erg goed met der.

Als het niet helpt heb ik nog een nr van de imaam die veel weet en zal wel dagen achter elkaar zijn om het weg te halen.

pm daarover als je meer wil weten inshallah dat het gauw goed komt inshallah zuster

05-12-2006, 12:50
inshallah zal het goed komen..

05-12-2006, 13:18
Ik wens je zus en je familie heel veel sabr

Inchallah komt het goed

05-12-2006, 13:33


Dank jullie wel voor jullie reacties.

05-12-2006, 14:11

Citaat door Schatje25:
Dank jullie wel voor jullie reacties.


As-salam alaikoum

Moge Allah je zus genezen, ik persoonelijk ken veel mensen die hier last van hebben, ik ken een raqi in Rotterdam pm als je zus een afspraak wil maken daar. Het is een moskee in Rotterdam. Een man die met behulp van roukiya mensen geneest. Moehiem pm als je intresse hebt inshaa Allah

as-salam alaikoum

05-12-2006, 14:53
Allah ie 7fed echt erg om te horen van een Joodse Djin nog wel die zijn het ergste

Kijk in je hoekje een nummer van een Imaam.

Moge Allaah jullie helpen inchallah

05-12-2006, 15:47

Citaat door Medinah_2006:
Allah ie 7fed echt erg om te horen van een Joodse Djin nog wel die zijn het ergste

Kijk in je hoekje een nummer van een Imaam.

Moge Allaah jullie helpen inchallah



Shokran a l7bieba.

05-12-2006, 16:54
Meid ik wens jullie veel sterkte en sabr toe moge allah haar genezen inchallah

05-12-2006, 17:21
ik wens jou zusje zeker veel geduld meid..

(volgens mij durft een djin niet een mens in te gaan als die mens zelf genoeg imane heeft) walakin allahoe a3lam..

05-12-2006, 17:33

Citaat door appie.18:
ik wens jou zusje zeker veel geduld meid..

(volgens mij durft een djin niet een mens in te gaan als die mens zelf genoeg imane heeft) walakin allahoe a3lam..




Een voorbeeld was: Omar ibn Chattab Radi Allahou enhoe, de djins waren bang voor en zelfs de chayaatien.

In het boek oessoel sunnah van imaam Ahmad ibn Hanbal rahimahoe ALlah ta'ala staat:

Er was een vrouw die zo wat 20 jaar bezeten was door een djin, dus hij ging naar imaam ahmed ibn hanbal en zei ya shayh er zit een djin in een vrouw en wil maar niet weg. Hij zei neem deze schoen mee, en zeg tegen hem ik beveel je weg te gaan ya djin van imaam ahmed, wallahi die djin ging meteeeeeeeen weg, wallakein toen imaam ahmed Rahimahoe Allah Taála dood ging, kwam de djin weer terug in die vrouw. Dus die man ging met dieschoen hetzelfde doen, wat zei die djin: Imaam ahmad is allang dood, was alleen bang voor hem... Sobhana ALlah

05-12-2006, 18:04

Citaat door Amatallaah:
Een voorbeeld was: Omar ibn Chattab Radi Allahou enhoe, de djins waren bang voor en zelfs de chayaatien.

In het boek oessoel sunnah van imaam Ahmad ibn Hanbal rahimahoe ALlah ta'ala staat:

Er was een vrouw die zo wat 20 jaar bezeten was door een djin, dus hij ging naar imaam ahmed ibn hanbal en zei ya shayh er zit een djin in een vrouw en wil maar niet weg. Hij zei neem deze schoen mee, en zeg tegen hem ik beveel je weg te gaan ya djin van imaam ahmed, wallahi die djin ging meteeeeeeeen weg, wallakein toen imaam ahmed Rahimahoe Allah Taála dood ging, kwam de djin weer terug in die vrouw. Dus die man ging met dieschoen hetzelfde doen, wat zei die djin: Imaam ahmad is allang dood, was alleen bang voor hem... Sobhana ALlah


klopt, want djins zijn erg bang voor mensen die sterke imane hebben want djins zijn hetzelfde als ons je hebt goede djins en slechte djins goede djins die zijn in de moskeen te vinden en slechte djins zijn te vinden in vieze plaatsen zoals riolen enz. djins kunnen ons zien maar wij hun niet..allah heeft mensen en djins geschapen dus je hebt gelovige djins die doen niemand kwaad en je hebt slechte djins die doen mensen zonder imane of ongelovige mensen kwaad..allah heeft sommige dieren de gave gegeven om djins te zien zoals:

honden: soms zie je snachts blaffen terwijl helemaal niemand in de buurt is.

Haan: die die maakt een geluid maar een haan maakt geluid als die een engel heeft gezien.

ezel: ezel die maakt ook geluid als hij een shaytaan heeft gezien..

05-12-2006, 18:26



Citaat door Moslimatoen:
Laten we ons toevlucht zoeken bij Allah, De Verhevene.

natuurlijkk..blind geloven in:

1. De eenheid van god

2. De profeten

3. De boeken

4. De engelen

5. De dag des oordeels

6. De voorbeschikking

06-12-2006, 08:05
Heel veel sterkte toegewenst. Inshallah komt het goed!

06-12-2006, 08:15
salaam-e-laikum

zelfs de Profeet Sallalahoe wa leihoe wa salaam heeft last gehad van een djinn
Dus kan iedereen er last van krijgen
Veel sterkte met je zus Moge Allah subhane wa taala haar genezen, Ameen

Pagina's : [1] 2 3