Bekijk volle/desktop versie : Hoe ziet jouw werkplek eruit (foto)?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

05-12-2006, 09:11
Nou ladies, ik ben benieuwd hoe jullie werkplek er deze morgen uitziet?
Die van mij in ieder geval minder rommelig as usual, maar het is ook nog maar het begin van de dag.


05-12-2006, 09:12


Ik had je een pm gestuurd

05-12-2006, 09:29
je ziet je bureau in ieder geval nog

bij die van mij heb je een landkaart nodig

05-12-2006, 09:31
FOTO'S wil ik zien!!!

05-12-2006, 09:32



Citaat door Maroc_Meissie:
FOTO'S wil ik zien!!!


geen digi bij me

05-12-2006, 10:37
Sjesus he...geen werkende mensen hiersjo? Oke mag ook een foto van het aanrecht zijn

05-12-2006, 10:41

Citaat door Maroc_Meissie:
Sjesus he...geen werkende mensen hiersjo? Oke mag ook een foto van het aanrecht zijn


jij bent goed

ik plaats die van mij straks wel.. als mn collega's weg zijn anders gaan ze denken dat ik psycho ben

05-12-2006, 10:44
Denk je echt dat ik diggie meeneem naar werk ofzo en ik heb een oude tilifoon

05-12-2006, 10:48

Citaat door achermijnpc:
Denk je echt dat ik diggie meeneem naar werk ofzo en ik heb een oude tilifoon


Kan toch schem awed
Ik heb altijd bij me...ik ben hier directiesecretaresse, journaliste en ga sjo maar door. Vandaag MOEST ik hem bij me hebben omdat ik 'sinterklaas en zwarte piet' heb gestrikt om onverwachts de boel op stelten te gaan zetten en daar horen pica's bij.

P.s. ba3da jij hebt privé mobieltje..nesch waloe..heb alleen een werkmobieltje

05-12-2006, 10:53
Ik ga ook mee doen wacht...oh my god waarom doe ik hieraan mee

05-12-2006, 10:55

Citaat door doenja_18:
Ik had ooit een foto geplaats.. ik heb nu geen foto meer!! zal er een binnekort maken

ik heb ook een lap top op het werk... maar ik kan er gewoon niet op werken.. ik zie dat je een toetsenbord aansluiting hebt daarop!!!

ik ben echt eeeen DEBIEL!! ! Ik heb gevraagd of ik een computer mag en dan gebruik ik de lap top alleen als ik thuis nog werk heb te doen...

maar ik kan ook gewoon een toetsenbord aansluiten.. sameee thing!! en je hebt hem op een standaaaaaaaaaaaaard!!!!! pek yawliedie!!! Hoe bedoel je ARBO dienst is hier NOG NIET geweeeest

wallah ik haat dit ding!!


Wacht eff hoor, ik ga nu heel stoer doen

Ik heb een laptop met extra toetsenbord en optische muis thuis staan stoer doen nummer 1
Op het werk heb ik een pc staan (staat boven mijn ladeblok) een een flatscreen met verhoger, stoer doen nr 2


Sorry meiden, ben vandaag een beetje

05-12-2006, 10:55

Citaat door GroenGek:
Ik ga ook mee doen wacht...oh my god waarom doe ik hieraan mee



Jij hebt zeker een speciaal aangeschafte pc, toetsenbord, bureau en zelfs telefoon in the collor GREEN..

05-12-2006, 10:56



Citaat door doenja_18:
Ik had ooit een foto geplaats.. ik heb nu geen foto meer!! zal er een binnekort maken

ik heb ook een lap top op het werk... maar ik kan er gewoon niet op werken.. ik zie dat je een toetsenbord aansluiting hebt daarop!!!

ik ben echt eeeen DEBIEL!! ! Ik heb gevraagd of ik een computer mag en dan gebruik ik de lap top alleen als ik thuis nog werk heb te doen...

maar ik kan ook gewoon een toetsenbord aansluiten.. sameee thing!! en je hebt hem op een standaaaaaaaaaaaaard!!!!! pek yawliedie!!! Hoe bedoel je ARBO dienst is hier NOG NIET geweeeest

wallah ik haat dit ding!!



Lieve schat dat is geen laptop, maar een flatscreen.

de meeste bedrijven werken met een flatscreen

05-12-2006, 10:56

Citaat door Maroc_Meissie:
Nou ladies, ik ben benieuwd hoe jullie werkplek er deze morgen uitziet?
Die van mij in ieder geval minder rommelig as usual, maar het is ook nog maar het begin van de dag.



deze werkplek komt me heeel bekend voor

waar werk je?

05-12-2006, 10:59

Citaat door doenja_18:
Oh heb je een pc.. is dat een pc?!!

pffff... maar je hebt me op een idee gebracht!! Iedereen werkt hier direct uit een lap top!! ik weet niet hoe ze dat doen!!

maar ik heb gewoon krampen aan het einde van de dag!


Ik heb het een keer geprobeerd en dat was een ramp...ik kan echt niet lang werken op een laptop...Thuis moet wel..maar dat is af en toe.
Ik had eerst een veel ste grote foto geplaats, toen kon je letterlijk alles van mijn scherm en bureau aflezen..Geloekig was m.nl toen nog aan de koffieautomaat.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7