Bekijk volle/desktop versie : 3 Daagse Conferentie in de Assoenah Moskee!



04-12-2006, 14:15



Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper Mohammed en zijn familieleden en metgezellen en met degenen die hen op de beste wijze volgen.

Beste broeders en zusters as-Salaamoe Alaykoem,

Stichting as-Soennah is trots om in samenwerking met al-Yaqeen op 22, 23 en 24 december alweer de 7e Nederlands-Islamitische conferentie te mogen presenteren onder de titel:

“Voorzeker, in hun verhalen zit een les voor de bezitters van verstand” (Yousouf,111)

Wij heten iedereen van harte welkom. Voor het ordelijk laten verlopen van de gehele conferentie vragen wij jullie aandacht voor de volgende zaken.

De 7e Nederlands-Islamitische conferentie zal geheel in de Nederlandse taal verzorgd worden, behalve de vraag- en antwoordsessie met Sheich Fawaz Jneid, maar deze zal direct vertaald worden naar het Nederlands.

Wij vragen iedereen die geïnteresseerd is in het bijwonen van de conferentie om je op tijd in te schrijven, zodat de gepaste voorbereidingen getroffen kunnen worden. Zowel broeders als zusters dienen zich in te schrijven aan de hand van onderstaande link. De conferentie is geheel gratis voor zowel broeders als zusters. Alleen de broeders die uit de omgeving van Den Haag komen worden gevraagd om een kleine bijdrage als zij mee willen eten.

Benodigdheden:

1. Slaapspullen

Broeders die gebruik willen maken van de mogelijkheid te overnachten in de moskee dienen hun eigen slaapspullen mee te nemen. Dit geldt ook voor de zusters, alleen zullen de zusters niet in de moskee overnachten maar in speciaal daarvoor vrijgemaakte woningen waar alleen zusters zullen overnachten. Bij aankomst zullen de zusters opgevangen worden door de organisatie.

2. Toiletartikelen

Vergeet tandenborstel, miswaak, zeep, handdoek enz. niet mee te nemen, zodat we allen fris voor de dag komen.

3. Schrijfgerei

Om optimaal kennis op te doen verzoeken wij iedereen pen en papier mee te nemen om aantekeningen te maken. Weet dat de meest haperende pen nog altijd beter onthoudt dan het beste geheugen.

4. Geld

Voor het geval men nog iets extra’s wenst te nuttigen of te kopen in onze boekenwinkel is het verstandig extra geld mee te nemen. Alle lezingen en lessen worden opgenomen en te zijner tijd verkocht in de boekenwinkel en geplaatst op de website. Wij vragen iedereen hiervoor de gepaste geduld op te brengen zodat, waar nodig, redactionele aanpassingen gedaan kunnen worden. Vandaar dat wij iedereen verzoeken niet op eigen initiatief de lessen en lezingen op te nemen.


Mocht je jezelf reeds hebben aangemeld en kun je alsnog niet komen, dan verzoeken wij je alsnog dit telefonisch te melden, danwel via ons emailadres. Ook voor vragen, suggesties en klachten kunt u ons hierop bereiken:

dawra@al-yaqeen.com
070-3881257 B.G.G 0618597618

Wij vragen de broeders en zusters om te allen tijde de instructies van de organisatie op te volgen en de gepaste Islamitische gedragscode aan te nemen ten opzichte van elkaar. Heb geduld met elkaar, zie andermans mankementen door de vingers en wees broeders en zusters van elkaar!

Tenslotte vragen wij Allah om onze kennis te doen toenemen en om onze daden te accepteren. En vrede en zegeningen zij met de Boodschapper van Allah.

04-12-2006, 14:17


2 topics rules

Kom je aghi?

04-12-2006, 14:23
Assalamoe 3alijkoem,

InschAllah, als jij komt ga ik je daar ontmoeten.

wa3alijkoem Assalaam

04-12-2006, 15:43
Ik zal er ook zijn inshallah, vorig jaar was ook leerzaam en gezellig met brothers lachen in de avond.

Wie gaat er nog meer?

04-12-2006, 15:44


Ik wist niet dat de AIVD'er Fawaz een lezing organiseerde?

Ik adviseer iedereen om niet te gaan naar deze masjid diraar.


p.s: iedereen die fawaz goed kent die weet dat hij een leugenaar is toen hij zei dat Soumaya nooit lessen daar heeft gegeven .


p.p.s: Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen over hoe deze onwetende fawaz zich probeert te redden van zijn Shirk uitspraken.

Eerst is zijn dua opeens een middel om woede te kanaliseren...

En nu hanteert hij met betrekking tot democratie de joodse stelregel : "Het doel heiligt de middelen'...

Dus als het doel : 'voor de belang van de islam is' dan mag men Shirk-middelen gebruiken...Subhannalah wat een Jahl, zijn we opeens joden geworden?

04-12-2006, 15:53
ach komaan, is toch gezelleug

04-12-2006, 15:57

Citaat door Aboe_mundhir:
Ik wist niet dat de AIVD'er Fawaz een lezing organiseerde?

Ik adviseer iedereen om niet te gaan naar deze masjid diraar.


p.s: iedereen die fawaz goed kent die weet dat hij een leugenaar is toen hij zei dat Soumaya nooit lessen daar heeft gegeven .


p.p.s: Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen over hoe deze onwetende fawaz zich probeert te redden van zijn Shirk uitspraken.

Eerst is zijn dua opeens een middel om woede te kanaliseren...

En nu hanteert hij met betrekking tot democratie de joodse stelregel : "Het doel heiligt de middelen'...

Dus als het doel : 'voor de belang van de islam is' dan mag men Shirk-middelen gebruiken...Subhannalah wat een Jahl, zijn we opeens joden geworden?



Vroeger zei hij ''dhihaad djihaad'' en nu zegt-ie dat het takfieries zijn. En over amierul-momineen usama zegt hij ''moordenaar die vrouwen en kinderen vermoord''

04-12-2006, 16:00

Citaat door Elmoqatil:
Vroeger zei hij ''dhihaad djihaad'' en nu zegt-ie dat het takfieries zijn. En over amierul-momineen usama zegt hij ''moordenaar die vrouwen en kinderen vermoord''



Agi , als de problemen hun huisdeuren bereiken dan laten ze hun ware gezicht zien.
Vroeger zei hij dat omdat hem dat niet zoveel problemen zou opleveren.
Maar nu da'wa naar jihad en tegen Amerika moeilijk is, zwijgt hij en zijn soortgenoten.

Het is niet voor niks dat jihad een zeef is die de oprechten scheid van de hypocrieten.

04-12-2006, 16:07

Citaat door Crazzzy:
Even snel een duidelijkheid. Inderdaad Soumaya heeft lessen gegeven, MAAAAAAAAAAAAAAAAR zonder medeweten van de moskee en toen ze erachter kwamen heeft een andere zuster de lessen overgenomen.
Jongen niet liegen....Is niet goed voor je.

Die zuster heeft niet verborgen lessen gegeven , het is potverdriedikkeme in de moskee en niet in de kelder van de moskee gebeurt .
Dus hoezo zonder medeweten van de moskee?

En waarom heeft Fawaz daarover gelogen? Of mag liegen nu opeens ook 'in het belang van de islam' en 'om de handen ineen te slaan.'



Citaat:
En ook voor jou wees een vent en bel !!!!
Fawaz mag mij bellen als hij een vent is en kennis wil opdoen.


Citaat:
bel bel bel bel

al yaqeen en ze spreken gewoon nederlands goed he!!!

070 - 3881257
Niet boos worden jonguh..


Citaat:
Ik wordt moe van deze stomzinnigheid. O ja tijdens de dawrah komt ook vraag & antwoord en vraag, vraag en vraag


Vraag & Antwoord ...Dat is een goeie...Zeker eerst vraag inleveren in een briefje en dan checken ze of het een veilige vraag is en dan pas heb je de kans dat die benatwoord zal worden.

Ga toch heen , met je dawra.

04-12-2006, 16:10

Citaat door Crazzzy:
Even snel een duidelijkheid. Inderdaad Soumaya heeft lessen gegeven, MAAAAAAAAAAAAAAAAR zonder medeweten van de moskee en toen ze erachter kwamen heeft een andere zuster de lessen overgenomen.


In die andere topic vroeg je hoe het precies zat met Soumaya en nu heb je een antwoord klaar, wat een regelrechte schande ben jij zeg


04-12-2006, 16:11

Citaat door Aboe_mundhir:
Agi , als de problemen hun huisdeuren bereiken dan laten ze hun ware gezicht zien.
Vroeger zei hij dat omdat hem dat niet zoveel problemen zou opleveren.
Maar nu da'wa naar jihad en tegen Amerika moeilijk is, zwijgt hij en zijn soortgenoten.

Het is niet voor niks dat jihad een zeef is die de oprechten scheid van de hypocrieten.


En zo is het maar net


04-12-2006, 16:14

Citaat door Crazzzy:
[B]


Maar ik stop hier mee inshaAllah, het gaat je goed en moge Allah Ta'ala iedereen zegenen met zijn leiding.

Ameen, en moge Allah jou uit de klauwen van Fawaaz redden.

04-12-2006, 16:18



Citaat door Spinazie:
Ameen, en moge Allah jou uit de klauwen van Fawaaz redden.



ameen ya rabb