Bekijk volle/desktop versie : Auto ongeluk,



03-12-2006, 21:25
:/

















Ik kan het mij nog herinneren als de dag van gister. Dit ongeluk staat in mijn geheugen gegraveerd. Niets of niemand kan deze beelden van het ongeluk doen wegnemen.
Daar zaten we dan, in de auto onderweg naar de grote stad, om de volgende dag de vliegtuig naar Nederland te nemen.
Niet wetend wat ons zou overkomen.

Ik was een persoon die altijd bij het raam wou zitten. Met muziek in mijn oren bevond ik mij al gauw in een andere wereld. Een wereld waar alles perfect gaat, een wereld die jij in handen hebt, je kent het vast wel.
Even werd ik ontwaakt uit mijn droom, mijn deur waarop ik leunde bewoog hevig. Geschrokken schoof ik op. Voor 2 sec. dacht ik dat mijn deur eruit zou vliegen. Doordat ik muziek in mijn oren had, hoorde ik de achterbanden niet ontploffen.

Voor dat ik het wist, ging onze auto 2x om de kop. Ik schrok me de pleuris! Ik wist niet wat me overkwam. Dit kan mij niet overkomen, dat kan gewoon niet! Dit komt alleen in films voor, had ik mezelf voorgenomen.
Toen de auto tot stil stand kwam, merkte ik gauw dat de autoruiten eruit waren gevlogen, en iedereen in paniek raakte. Allah oe akbar! Hoorde ik mijn moeder nog schreeuwen!

Dat mijn moeder daaraan nog denkt, werkelijk respect. Op dat moment flitste enkel mijn leven voorbij. Toen ik uit de auto kroop, die overigens op de kop stond. Zag ik overal bloed, op mijn kleren, op mijn gezicht, mijn zusje, en moeder. Ik, was ongedeerd. Ik die niet voorbereid was op de dood, had enkel één schrammetje.
Op dat moment, realiseer je de betekenis van El Hamdoelilah. Op dat moment, realiseer je dat jouw leven, en van je naasten zo ontnomen kan worden.
En vanaf dat moment, leef je met de dag en niet met de toekomst.

03-12-2006, 22:20


ewa hmdl dat jullie er ongedeerd uit zijn gekomen schatje van me

03-12-2006, 22:37
Salaam Alaikoum Wa Rahmtoe Allah Wa baraktoeh

Al hamdoulilah Hla salamtkom.. Alah Subhna Wa Tahla is groot oegt .
Allah subhna wa tahla laat ons hier al merken dat we fout zitten,
een waarschuwt ons hier al.
als we dingen fout doen laat hij ons dat merken doen we dingen goed laat ie dat ook merken en alles is met EL MEKETIEB Al hamdoulilah

Salaam Alaikoum Wa Rahmtoe allah wa baraktoehoe

Oegtkom Fie Diene

04-12-2006, 00:15
EWa alhamdolilaah zuster (F)

p.s: je o.t en avatar veranderen graag .. baraka Allaho fieki