Bekijk volle/desktop versie : Trouwen is rouwen,



03-12-2006, 19:12
:/




























Trouwen is rouwen,

Algemeen bekend bij Marokkanen! Vooral als je met een boras trouwt met de naam Hamid of Hassan.
Trouwen is de laatste tijd erg popie jopie geworden onder de Mgarba, Een echte trend!
Samira, jij gaat van het weekend trouwen zei je toch? Ja kloept asahbtie, zegt ze heel scheef. Ik ben volwassenen geworden, ik ben een echte vrouw geworden. Gister zag je haar nog volop pepernoten van 0.40 cent bij de dirk stelen, en nu is zij een echte vrouw! Een vrouw!Niet een neppe, maar een echte!Zo die kom je ook niet meer tegen hoor.
Hoe oud was je ook al weer? 17 zegt ze heel zachtjes. Juist, een echte volwassen dame.

Volgens de 1e generatie, is een Marokkaanse rijp om te trouwen zodra zij kan koken. Dat betekent dus dat merendeels van de dames pas na hun 30ste kunnen trouwen! Ik zag je al zoeken naar de cijfers 112, maar wees niet bang. Er is nog hoop. Technologie, leeft met jullie mee.

03-12-2006, 19:28


daar ben ik het niet helemaal mee eens.. er zit wel een kern van waarheid in.. maar waarom is trouwen rouwen?? je komt toch zat mensen tegen die in een klap zijn veranderd en veel volwassener zijn geworden, het is wel zo dat men serieus na dient te denken over of men in staat is de consequenties evenals de lasten te dragen..

03-12-2006, 20:20
vooral bij Hamid of hassan
leg eens uit