Bekijk volle/desktop versie : De Vijanden Van De Islam



03-12-2006, 19:00
sallaam wa alaykoum

Bismillaahi rahmanie rahiem,

amma ba'd:

Broeders ik wil dat jullie even erbij stil staan, dat vandaag de dag jullie allemaal rustig wakker kunnen worden en tegelijkertijd onze broeders aan de andere kant van de wereld gemarteld en vernederd worden door de KUFFAAR(La''natulahi Alaihiem). De Vijanden van de islam, het leger van de SHAYTAAN. Kijk naar dit filmpje broeders en besef dat wij niet zo verder kunnen leven. Met de gedachte dat onze broeders er zo aan toe zijn. Walahi broeders dit doet mij PIJN, erg PIJN!!!

http://www.dailymotion.com/visited/search/jihad/video/xnct4_guantanamo-camp-xray

Na dat jullie de filpmje hebben gezien wil ik dat jullie naar de volgende foto's kijken waarin de zelfde vijanden van de islaam, de vijanden van ALLAH subhanahuwata3ala het land van onze heilige profeet vrede zij met hem binnen komen en daar vrijuit kunnen doen wat ze willen.


Ik heb alle foto's in een word document bijgevoegd. BROEDER MAAK DU3A VOOR ONZE BROEDERS EN TEGEN DE HUKAAM DIE DE KUFFAAR STEUNEN EN NATUURLIJK TEGEN DE KUFAAR AL AMRIKAAN!!!!!

ALLAHOEMA QTUL HUM BADDADA JA RABAL ALAMIEN WALA TU GADIR MINHUM AHADAA!!!

AMIEN!!!

03-12-2006, 19:13


allahoe akbare
moge allah de moejrimienn een zware straf geven allahoema amine
en moge allah onze broeders en zusters sbare geven en hun belonen met het paradijs allahoema amine
barakalahoe fiek broeder dat je dit met ons wilt delen
wasalam wa 3alaikoem wr wb