Bekijk volle/desktop versie : ik zag een licht boven mijn fornuis



Pagina's : [1] 2

03-12-2006, 18:31
sallam,


ik had visite van de week en ik moest eve naar de keuken om wat te halen uit de koelkast en de deur van de keuken was dicht en de licht stond uit.

toen ik de deur opende zag ik boven mijn fornuis scheen er een heldere ovaale licht en was ook in een seconde weg.

meestal als ik zoiets hoor schrik ik wel van ,maar op dat moment ik keek en ging richting de koelkast en toen pas dacht ik ooo wacht is eve ik keek weer naar het fornuis maar was nieks meer te zien.
ik heb ilhamdoellilha nog nooit wat in mijn huis gezien we bidden en luisteren vaak naar de koran.

wie weet wat dit is

ps dit is geen grap

03-12-2006, 22:49


was t niet de licht van de koelkast???

04-12-2006, 00:47
misschien een reflex van iets raam waar licht ofzo op scheen

04-12-2006, 03:17
mischien was er een geest bezig met koken

grapje

04-12-2006, 11:21



Citaat door Lorenna:
misschien een reflex van iets raam waar licht ofzo op scheen



nee,dat was het echt niet het sfeefde echt boven de fornuis,dat zij mijn man ook maar hij zei loghlem tennie ik weet niet wat je hebt gezien

het is echt bizar en het was donker in de keuken en als er auto's langs rijden dan zie je wel een licht door de keuken schijnen,maar dit hing boven de fornuis

het blijft een raadsel

04-12-2006, 11:24

Citaat door django_de:
mischien was er een geest bezig met koken

grapje



hahaha ollhillah dat dacht ik ook misschien had die honger

04-12-2006, 11:36
ik zou me daar niet mee bezig houden.

04-12-2006, 11:38

Citaat door mijnkind:
nee,dat was het echt niet het sfeefde echt boven de fornuis,dat zij mijn man ook maar hij zei loghlem tennie ik weet niet wat je hebt gezien

het is echt bizar en het was donker in de keuken en als er auto's langs rijden dan zie je wel een licht door de keuken schijnen,maar dit hing boven de fornuis

het blijft een raadsel



vaag zeg maar je moet je er niet al te druk om maken

04-12-2006, 12:01

Citaat door mijnkind:
hahaha ollhillah dat dacht ik ook misschien had die honger


stel je eens voor he.

04-12-2006, 14:19
laat je niet gek maken vergeet het shitan maakt je nu gek je gaat piekeren

04-12-2006, 19:20

Citaat door django_de:
stel je eens voor he.



hahaha moet er niet aan denken kom ik thuis staat hij/zij te koken

maar dan ben ik ook meteen weg,ik blijf geen minuut in onze huis

ik laat het nu rusten,ik heb andere dingen aan mijn hoofd

04-12-2006, 19:20

Citaat door oegt_001:
laat je niet gek maken vergeet het shitan maakt je nu gek je gaat piekeren



je hebt gelijk

04-12-2006, 20:11


Meestal hebben zulke voorvallen een natuurkundige verklaring. Je moet niet te snel concluderen dat het "iets" anders is. Ooit had ik ook zoiets meegemaakt. Achteraf bleek het een gewone reflectie te zijn...
In mijn hele leven heb ik tot nu toe maar een keer iets abnormaals meegemaakt...

04-12-2006, 20:22

Citaat door Izma:
Meestal hebben zulke voorvallen een natuurkundige verklaring. Je moet niet te snel concluderen dat het "iets" anders is. Ooit had ik ook zoiets meegemaakt. Achteraf bleek het een gewone reflectie te zijn...
In mijn hele leven heb ik tot nu toe maar een keer iets abnormaals meegemaakt...


En dat abnormale was?

04-12-2006, 20:50
Wat er allemaal gebeurd is houd ik liever voor mezelf. Het heeft me in ieder geval overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde.

Pagina's : [1] 2