Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage lopen in NL MET hoofddoek



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2006, 15:53

Salaam alaykoum wa rahmatullahi wa barakatuho

Ik ben een student uit antwerpen (Belgie)en zit nu in het laatste jaar secundair onderwijs met als studierichting Sociale en technische wetenschappen. Als eindwerk heb ik gekozen voor het onderwerp: "Menselijke embryologie en de bevalling". Heb een PROBLEEM en dat is dat ik in de antwerpse ziekenhuizen of gyneacologische privé praktijken niet MET HOOFDDOEK stage kan lopen . Mijn vraag is of het in nl wel mogelijk zou zijn om stage te lopen in een ziekenhuis of privé praktijk met hoofddoek. Alvast bedankt. Ik geef de moed niet op

Jullie zussie
Assia


03-12-2006, 16:14


is er dan niemand die me kan helpen ???

03-12-2006, 19:16

Citaat door assiam:

Salaam alaykoum wa rahmatullahi wa barakatuho

Ik ben een student uit antwerpen (Belgie)en zit nu in het laatste jaar secundair onderwijs met als studierichting Sociale en technische wetenschappen. Als eindwerk heb ik gekozen voor het onderwerp: "Menselijke embryologie en de bevalling". Heb een PROBLEEM en dat is dat ik in de antwerpse ziekenhuizen of gyneacologische privé praktijken niet MET HOOFDDOEK stage kan lopen . Mijn vraag is of het in nl wel mogelijk zou zijn om stage te lopen in een ziekenhuis of privé praktijk met hoofddoek. Alvast bedankt. Ik geef de moed niet op

Jullie zussie
Assia


Mijn nicht werk in ziekenhuis en ze draagt gewoon hoofddoek, maar weet niet of dat in alle ziekenhuizen mag. Ik hoop dat je hiermee wat kan!!

03-12-2006, 21:09
een vriendin van me heeft ook stage gelopen in een ziekenhuis. toen ze begon droeg ze nog geen hoofddoek. later is er een gaan dragen. ze deden wel moeilijk, maar ze heeft wel haar stage daar af gerond.

volgens mij zijn er meerdere dames die in een ziekenhuis werken en/of stage lopen en gewoon hun hoofddoek kunnen dragen.

succes!!

03-12-2006, 21:17



Citaat door assiam:

Salaam alaykoum wa rahmatullahi wa barakatuho

Ik ben een student uit antwerpen (Belgie)en zit nu in het laatste jaar secundair onderwijs met als studierichting Sociale en technische wetenschappen. Als eindwerk heb ik gekozen voor het onderwerp: "Menselijke embryologie en de bevalling". Heb een PROBLEEM en dat is dat ik in de antwerpse ziekenhuizen of gyneacologische privé praktijken niet MET HOOFDDOEK stage kan lopen . Mijn vraag is of het in nl wel mogelijk zou zijn om stage te lopen in een ziekenhuis of privé praktijk met hoofddoek. Alvast bedankt. Ik geef de moed niet op

Jullie zussie
Assia




Wil ik ook wel weten! Kvolg dezelfde richting als jou, maar ik heb pas volgend jaar inshaAllah stage..

Ben je de ziekenhuizen in antwerpen afgeweest meid?

03-12-2006, 21:19

Citaat door assiam:

Salaam alaykoum wa rahmatullahi wa barakatuho

Ik ben een student uit antwerpen (Belgie)en zit nu in het laatste jaar secundair onderwijs met als studierichting Sociale en technische wetenschappen. Als eindwerk heb ik gekozen voor het onderwerp: "Menselijke embryologie en de bevalling". Heb een PROBLEEM en dat is dat ik in de antwerpse ziekenhuizen of gyneacologische privé praktijken niet MET HOOFDDOEK stage kan lopen . Mijn vraag is of het in nl wel mogelijk zou zijn om stage te lopen in een ziekenhuis of privé praktijk met hoofddoek. Alvast bedankt. Ik geef de moed niet op

Jullie zussie
Assia




Wil ik ook wel weten! Kvolg dezelfde richting als jou, maar ik heb pas volgend jaar inshaAllah stage..

Ben je de ziekenhuizen in antwerpen afgeweest meid?

03-12-2006, 21:23

Citaat door Rebirth:
Moet verboden worden!
Doe je hoofddoek af meid

Doe jij dan je keppeltje af?

03-12-2006, 21:26

Citaat door Rebirth:
Moet verboden worden!
Doe je hoofddoek af meid



Het is net of je ons vraagt om bloot over straat te lopen..

Probeer jij maar eens bloot over straat te lopen, als het je lukt mag je nog eens vragen om men hoofddoek uit te doen

03-12-2006, 21:30

Citaat door Rebirth:
Wat een onzin je woont in het Westen en bent hier zeer waarschijnlijk ook geboren. Waarom zou je het voor jezelf moeilijk maken.
Als je het zo geweldig vindt kan je alsnog altijd terug

Geloof heeft niets met het land te maken waar je woont Land - Geloof moet je uit elkaar houden

03-12-2006, 21:34

Citaat door Rebirth:
Het is altijd lachen om te zien de haat jegen Joden. Ach jaloezie zonde

Het is altijd lachen om de haat tegen joden te zien x Je zinsopbouw klopt niet? Maak eerst je school af voordat je in discussie gaat

03-12-2006, 21:34

Citaat door Rebirth:
Wat een onzin je woont in het Westen en bent hier zeer waarschijnlijk ook geboren. Waarom zou je het voor jezelf moeilijk maken.
Als je het zo geweldig vindt kan je alsnog altijd terug



Wat jij onzin noemt is de harde werkelijkheid!

Terug naar waar? Ik ben hier geboren, en ik leef hier.. naar waar moet ik dan terug?

03-12-2006, 21:36

Citaat door Rebirth:
Alleen moderne islam past in de Westerse landen.
De rest gewoon terugsturen



De islam moderniseert niet, het zijn de mensen die het ervan maken

03-12-2006, 21:41



Citaat door Rebirth:
Als je de westerse normen en waarden niet wil aannemen ga dan terug naar Marokko.
Verdwijn want types die alleen maar kunnen zeiken op de Westerse maatschappij mogen weg en snel graag

Je bent verkaast! HatersZ.. je weet het kruisje te vinden!

03-12-2006, 21:45

Citaat door Rebirth:
Als je de westerse normen en waarden niet wil aannemen ga dan terug naar Marokko.
Verdwijn want types die alleen maar kunnen zeiken op de Westerse maatschappij mogen weg en snel graag


De westerse normel en waarden hebben niets te maken met onze hoofddoek, het is onze vrije recht om te dragen wat wij willen..

Volgens mij heb jij problemen met taalvaardigheid, toch?

Ik zei, en ik herhaal: ik ben HIER geboren en ik leef HIER!

Marokko is de land van MIJN ouders, voor mij een vakantieland

Als ik ga leven in Marokko, mag je gerust zeggen: Ga terug vanwaar je komt, dàn zou ik weten wat je bedoelt maar nu ben je gwn 'het racistje' aan het uihangen


03-12-2006, 21:53

Citaat door Rebirth:
je bent hier welkom zolang je de Westerse normen en waarden omarmt. Ik zeg niet dat je islam niet mag praktiseren, alleen je hoeft daarvoor geen hoofddoek aan.


De hoofddoek is een deel van de islam, het hoort erbij.. & het is een deel van mij mij zal je nooit meer zonder zien InshaAllah

Pagina's : [1] 2 3