Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage lopen in NL MET hoofddoek



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2006, 15:53

Salaam alaykoum wa rahmatullahi wa barakatuho

Ik ben een student uit antwerpen (Belgie)en zit nu in het laatste jaar secundair onderwijs met als studierichting Sociale en technische wetenschappen. Als eindwerk heb ik gekozen voor het onderwerp: "Menselijke embryologie en de bevalling". Heb een PROBLEEM en dat is dat ik in de antwerpse ziekenhuizen of gyneacologische privé praktijken niet MET HOOFDDOEK stage kan lopen . Mijn vraag is of het in nl wel mogelijk zou zijn om stage te lopen in een ziekenhuis of privé praktijk met hoofddoek. Alvast bedankt. Ik geef de moed niet op

Jullie zussie
Assia


03-12-2006, 16:14


is er dan niemand die me kan helpen ???

03-12-2006, 19:16

Citaat door assiam:

Salaam alaykoum wa rahmatullahi wa barakatuho

Ik ben een student uit antwerpen (Belgie)en zit nu in het laatste jaar secundair onderwijs met als studierichting Sociale en technische wetenschappen. Als eindwerk heb ik gekozen voor het onderwerp: "Menselijke embryologie en de bevalling". Heb een PROBLEEM en dat is dat ik in de antwerpse ziekenhuizen of gyneacologische privé praktijken niet MET HOOFDDOEK stage kan lopen . Mijn vraag is of het in nl wel mogelijk zou zijn om stage te lopen in een ziekenhuis of privé praktijk met hoofddoek. Alvast bedankt. Ik geef de moed niet op

Jullie zussie
Assia


Mijn nicht werk in ziekenhuis en ze draagt gewoon hoofddoek, maar weet niet of dat in alle ziekenhuizen mag. Ik hoop dat je hiermee wat kan!!

03-12-2006, 21:09
een vriendin van me heeft ook stage gelopen in een ziekenhuis. toen ze begon droeg ze nog geen hoofddoek. later is er een gaan dragen. ze deden wel moeilijk, maar ze heeft wel haar stage daar af gerond.

volgens mij zijn er meerdere dames die in een ziekenhuis werken en/of stage lopen en gewoon hun hoofddoek kunnen dragen.

succes!!

03-12-2006, 21:17



Citaat door assiam: