Bekijk volle/desktop versie : Moslima met nikaab of burka gezocht



03-12-2006, 13:23

Citaat door Bekeerd:
Beste mevrouw, mijnheer,


Mijn naam is Danny Tersluijsen. Ik ben student aan de hogeschool voor journalistiek in Tilburg. Op dit moment ben ik aan het afstuderen. voor mijn portretinterview ben ik op zoek naar een moslima gekleed in een nikaab of een burka. Weet misschien iemand van jullie wie ik eventueel kan interviewen? Zo gauw ik een contactpersoon heb, zal ik meer informatie geven omtrent het portretinterview. Ik zal diegene die een nikaab of een burka draagt met zeer veel respect behandelen en er zullen geen foto's gemaakt worden. Ook blijft het artikel tussen mij en tussen de examencommissie die het artikel uiteindelijk zal beoordelen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen door een pm te sturen, daar zal ik dan mijn tel.nummer geven.

Een van de redenen dat ik een artikel wil schrijven over de islam heeft te maken met het feit dat ik sinds een jaar een relatie heb met een Marokkaans meisje. Zelf draagt ze geen nikaab, maar wel een hd met sluier. Tevens wil ik graag leren van mensen met een ander geloof en denk ik er zelfs over om mij te bekeren tot de Islam. Ik zou het echt op prijs stellen als iemand zich dus wil laten interviewen door mij. Als die persoon dit toch 'moeilijk' vindt, heb ik er geen problemen mee als er een derde persoon aanwezig is bij het interview.

Graag hoop ik op een spoedige reactie.

M.v.g. Danny Tersluijsen
.

03-12-2006, 13:24


2 topics

03-12-2006, 13:26
Gair Insha Allah ..