Bekijk volle/desktop versie : Mij zus die mij vriend af pakte



03-12-2006, 12:34
mama: Sabrine ezie tekoel(sabrine kom eten)
Ik:Waga ana mezja{oke k kom}
Naar het eten ging ik ff afwassen en schoonmaken
daarna ging ik naar buiten mij vriend belde mij en vroeg of ik kwam
ik zei ja is goed we hadden 5 uur afgesprokken
mij zus wou mee gaan ik zei ja s goed
ik smsde mij vriend en zei neem een vriend mee ik neem ook iemand mee
Hij zei oke is goed. toen het 5 uur was zagen we elkaar en zo
mij zus vond mij vriend heel knap en zei wajoow jij hebt geluk dat je zo een knappe vriend hebt
ik zei ja duh meeste smaak van het famieliej heaa:P
Haha we begonne allemaal te lachen en toen opeens werd ze jarloers omdat mij vriend mij een kusje gaf op mij voorhoofd .. ze zei hee sabrine kom ens ff wil je ff wat voor mij kopen heel snel je weet ik word snel moe
ja s goed uhmm said ga je mee..?
mij zus: nee laat hem hier wil nog met hem praten over jullie tweetjes
ikee : Hmm okee
Wat moet ik halen trouwens?

oww gwn Aa Drink
okee is goed ben zo trug
toen zaten mij zus en said alleen die ander vriend was ook ff weg en toenzei mij zus tegen hem ik vind je echt een knappe jongen
Said zei ik vind jou ook wel een leuk meisje hoor
mij zus begon te lachen en gaf hem zomaarrr een kusje op de mond
Je weet jongens die weigeren niet
dus hij gaf het ook kwam ik .. zag ik het
ik gooide die aa drink op mij zus de hoofd en ging weg lopen en zei tegen said .. duszz zoo .. said zei tegen mij nee nee je begrijp he nie
ik begrijp het niet..??:@
nou ik ken jou niet meer zomaar gfa je met mij zus..
doeii mij zus was blij
zo een zus.. die blij is en die gewoon iemand van je afpakt terwijl mij hart in midde was gebrokken
de mooiste jongen echt bijna de ware voro mij nu poep voro mij tazz tranen op mij wangen

03-12-2006, 12:37


vederr laate horee

03-12-2006, 12:43
3dagen later belde hij mij weer en zei 't spijt mij echt wollah
ik kon niks zeggen ookal was het voor een zoen .. die ze deden
toch vind ik het erg ik bedoel als ik een vriend heb en hij heeft mij dan moet je toch kunnen weigeren bij andere ?? je hebt toch genoeg aan je eigen Chick/Vriend Taz.. ik zei tegen hem nee het spijt je niet laat mij nou maar met rust .. ! imiddels heb je nu met mij zus .. zus&Me Ex.. me zus me bloed me ''aardige''zus die dit heeft veroorzaakt Tfoee... dat doe je niet dacht ik ik moest nog steeds huilen om mij ex ik hield nog van hem maar dat liet ik nooit meer merken en mij meoder zag dat ik ook niet echt goed uit zag laaste tijden.. ze zei wat is er ik zei niks mama.. gewoon misselijk en ziekjes, mama:nee zeg nou maar eerlijk a hbibaa.. ik vertelde haar
maar niet dat mij zus het deed gewoon een andere persoon .. ik vertelde haar alles
me moeder vond het niet erg dat k een vriend had ze wist toch wie het was en wat wij deden alleen kus op de voorhoofd veder niet.. mij zus is wel zo een xxxx.. dacht ik in me zelf! ik praate niet meer tegen mij zus echt nikss .. ik dacht what te fuck.. !!

Acchh ...ik ga veder tot ik reacties heb"

03-12-2006, 12:50
Mij zus kwam naar mij toe..
en zei sorry dat ik dit heb gedaan het is niet said deschuld maar het is mij schuld aub neem weer met hem ik gaf me zus een kus en was blij om te horen dat het haar schuld was en niet die van said ik belde said op en zei ik wil je zien ff met je praten en toen hadden we weer afgesprokken
heejj..saidd..! zei ik sorry dat ik beetje overdreef ja ik ook zei said ik hou nog veel van jou ik ook van jou zei ik vergeef je et me sei said voor deze ene keer zei ik .. toen levde we nog lang en gelukkig..

03-12-2006, 12:51


mischien maak ik het wel af ik heb het nu ebetje drukjes Hvj mij fans..

03-12-2006, 13:02
Ziekk...Veel Fantasiiee

01-01-2007, 13:16

^___Oeewp