Bekijk volle/desktop versie : ***kinderen en offerfeest***



03-12-2006, 01:39
salaam o 3aleikom broeders en zuster

ik had een vraagje.
Met aid el adha moet ik met de kinderen van groep 1 (of een klein groepje van hen) iets doen op het feest over aid el adha.....

het moet ongeveer 8 tot 10 minuten duren?? wat zou ik met de kinderen kunnen doen??

heeft er iemand misschien ideeen, tips etc.??? ik zal je inshallah erg dankbaar zijn!!


inshallah kunnen jullie mij helpen

04-12-2006, 20:46


salaam broeders en zusters

kan echt niemand mij dan helpen ???

04-12-2006, 20:49
zijn het kinderen waaraan je les geeft?

04-12-2006, 21:10
Kleine cadeautjes uitdelen misschien? Of zelf laten kiezen uit een doos? Of zeg ik nu iets stoms? Groep 1, zijn dat kleutertjes van zeg maar 4 jaar oud? Aangezien ze nog klein zijn, als je hen cadeautjes geeft zullen ze leren uitkijken naar het feest en niet naar Sinterklaas, Kerstmis, ik zeg maar wat.

04-12-2006, 21:11



Citaat door casablancalady:
salaam o 3aleikom broeders en zuster

ik had een vraagje.
Met aid el adha moet ik met de kinderen van groep 1 (of een klein groepje van hen) iets doen op het feest over aid el adha.....

het moet ongeveer 8 tot 10 minuten duren?? wat zou ik met de kinderen kunnen doen??

heeft er iemand misschien ideeen, tips etc.??? ik zal je inshallah erg dankbaar zijn!!


inshallah kunnen jullie mij helpen

salaamoe 3alaikoem warahmatoellaahi wabarakaatoe,

wat kort
kan het echt niet wat langer??

04-12-2006, 22:06
Van internet kun je een schaapafbeelding halen, dat op dik karton plakken en het ze laten uitprikken, omdat ze nu nog niet kunnen knippen. Daarna met witte watjes laten beplakken, zo heb je iets voor offerfeest en is het gelijk ook iets voor de winter thema.

Suc6