Bekijk volle/desktop versie : Slappe lach.



Pagina's : [1] 2

02-12-2006, 23:38
Wanneer er van mij gevraagd wordt om stil te zijn, dan kan ik gewoon niet ophouden,

Damn! Hoe ik me best ook probeer te doen.

02-12-2006, 23:41


'Tekening'. Zegt dat jou wat?

02-12-2006, 23:41
Nu je het zegt had het net ook, mijn zwagers en broers waren tv aan het kijken, opeens kreeg ik de slappe lach, en ze zaten echt de hele tijd van stil maar hoe vaker ze dat zeiden hoe harder ik ging lachen

02-12-2006, 23:42

Citaat door the_lionheart:
'Tekening'. Zegt dat jou wat?



, En ik had nog zo erg mijn best gedaan!

!

02-12-2006, 23:44



Citaat door Sweet_lailaatje:
Nu je het zegt had het net ook, mijn zwagers en broers waren tv aan het kijken, opeens kreeg ik de slappe lach, en ze zaten echt de hele tijd van stil maar hoe vaker ze dat zeiden hoe harder ik ging lachen


Of op school als iemand een presentatie heeft ofzo.

Damn!, ik hoef me vriendin alleen maar aan te kijken of ik lig gewoon op de grond.

Maar moet het zo afleren, ben er nu 4 keer uitgestuurd.

02-12-2006, 23:44
je weet wat ze zeggen : "een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd".

02-12-2006, 23:45
hahaha wollah heb ik ook zo vaak

en dn kryg ik zown hele rare lach en dn moet em broer lache en dan moet ik nog harder lache om me eige lach

02-12-2006, 23:47
Thuis kan het me niet zoveel schelen, al krijg ik vaak schoppen van mijn broers omdat ik me bek niet hou.

maarrrrrr op school, ik probeer 't echt te stoppen maar het lukt me echt niet..!

02-12-2006, 23:57
School is gevaarlijk, helemaal met ie scheve leraren+leerlingen. Zitten altijd van die rare figuren tussen !

02-12-2006, 23:57

Citaat door Wilde_Wilg:
Wanneer er van mij gevraagd wordt om stil te zijn, dan kan ik gewoon niet ophouden,

Damn! Hoe ik me best ook probeer te doen.


Stil!

02-12-2006, 23:59
elmoslim, dat helpt juist niet !

Tura, Wallahiela.. ik teken ze meestal klasgenoten, ze hebben ook allemaal een naam van mij gekregen, Hollanders zijn leuk !

03-12-2006, 00:05

Citaat door Wilde_Wilg:
elmoslim, dat helpt juist niet !

Tura, Wallahiela.. ik teken ze meestal klasgenoten, ze hebben ook allemaal een naam van mij gekregen, Hollanders zijn leuk !



Jij ook al?

Er zit bij mij in de klas een mamoet een ludo een kwast een nina een gayboy een baby een mr bean een pucca een tomatish een manwijf en nog meer

Ik heb een lerares die we moeshpoesh noemen omdat haar je weet wel te zien is door een broek heen.

03-12-2006, 00:12



Citaat door _Tura:
Jij ook al?

Er zit bij mij in de klas een mamoet een ludo een kwast een nina een gayboy een baby een mr bean een pucca een tomatish een manwijf en nog meer

Ik heb een lerares die we moeshpoesh noemen omdat haar je weet wel te zien is door een broek heen.



!

Dat bedoel ik nou, je les leuker maken!!

03-12-2006, 00:13
Dat is het hem juist. Hoe meer je je erop gaat concentreren, hoe meer je moet gaan lachen.


Heb ik ook hoor daar niet van. Klas oke wordt je uit gestuurd en wat dacht je dan als je achter de kassa zit?? Ik lijk soms wel gek, als ik aan iets moet denken en dan ineens de slappe lach krijg achter de kassa!!!!

03-12-2006, 00:14

Citaat door Wilde_Wilg:
!

Dat bedoel ik nou, je les leuker maken!!


Wallah ié lá, Vorige week zaten we nog met pepernoten naar elkaars hoofd te gooien


Heel kinderachtig voor een MHBO klas vol met 19+ maar já. Marokkanen hé, .

Pagina's : [1] 2