Bekijk volle/desktop versie : Als het meisje niet bloedt, hoe weet je dan of ze nu maagd was of niet?



Pagina's : [1] 2

02-12-2006, 21:18
Selaamaleikom broeders en zusters,
Ik vraag me al een hele tijd iets af...
Hoe kan je nu eigenlijk voelen of weten of het meisje maagd of ontmaagd was? Want niet alle meisjes bloeden tijdens hun huwelijksnacht, hoe kan je dan eigenlijk weten dat ze al eerder sex heeft gehad met een ander?
Veel meisjes (en ik ook) maken zich druk rond het huwelijksnacht...
sommigen worden zelfs beschuldigd en geraken in de problemen!!!
Dat wil ik zeker niet meemaken
Daarom zou ik het heel graag willen weten..
Moehiem Bedankt!! XxX Boussa!!

02-12-2006, 21:21


Bloed dit, bloed dat.. Als mannen bloed willen zien moeten ze hun vrouw maar verkrachten, gegarandeert dat ze dan bloed zien, en niet zo'n beeetje ook !!

02-12-2006, 21:27
alaikoem salaam

wat heb je uitgespookt ?

02-12-2006, 21:27
meeste mensen vroeger brachten hun toekomstige schoondochters naar de dokter zodat ze het zeker wisten maar zelfs de dokter kan het niet zeker weten dus vertrouwen is heel erg belangerijk in zon geval

02-12-2006, 21:29


Ik heb hmdll niets uitgespookt hoor, ik hoor heel veel discussies over het eerste keer maar als je niet bloed enzo kan je toch niet weten of je maagd of ontmaagd was? Wrm dan al die heisha over het eerste keer?

02-12-2006, 21:31
Mannen voelen het aan of ze maagd is of niet.
Hoe strak ze is,
Hoe ze reageert als ie bij haar binnen komt etc....
Is ze nerveus/bang etc dan weet je die heeft geen ervaring nooit meegemaakt dus maby maagd....
Gewoon een gevoel dus....v

02-12-2006, 21:31
je moet je geen zorgen maken daarover. je maakt het te druk in je hoofd. alleen bidden dat Allah je een goede man geeft, safi.

02-12-2006, 21:42
Ja fuc.k it waarom zou je je zorgen over moeten maken als je beweerd dat je maagd bent moet hij je maar op je woord geloven.. Maar mannen schijnen zoiets wel door te hebben

02-12-2006, 21:46
Inchallah hani, maar mijn vriendin heeft het meegemaakt op haar huwelijksnacht..Meeskiena ze was maagd maar bloedde niet en die flikker heeft haar dan zwartgemaakt, haar ouders moeten haar niet meer, iedereen bekijkt haar nu als een stuk vuil!!!

02-12-2006, 21:49

Citaat door zouhaltje:
Inchallah hani, maar mijn vriendin heeft het meegemaakt op haar huwelijksnacht..Meeskiena ze was maagd maar bloedde niet en die flikker heeft haar dan zwartgemaakt, haar ouders moeten haar niet meer, iedereen bekijkt haar nu als een stuk vuil!!!







meskina

02-12-2006, 22:03
Selaam ma3laykom,

Wat ik vaak hoor is van dat certificaat, operatie ditjes en datjes..
Wist je dat het iets is tussen jou en Allah swt? En dat niemand daar mee te maken mag hebben?

Het is niet toegestaan, begrijp dat dan..

Als je man bloed wil zien, slacht hij maar een schaap, wat kun jij er nou aan doen..

Laat het nou maar gewoon tussen jou en Allah swt.. is het beste van het beste, betrek er niet nog een persoon bij

Maar Gair Insha'Allah

02-12-2006, 22:04

Citaat door eloujdia23:


meskina



erg he

ps is die andere topic weer verwijdert hehe jaah solly hoor moest et ffe vrage

02-12-2006, 22:05



Citaat door SubhanaRose:
Selaam ma3laykom,

Wat ik vaak hoor is van dat certificaat, operatie ditjes en datjes..
Wist je dat het iets is tussen jou en Allah swt? En dat niemand daar mee te maken mag hebben?

Het is niet toegestaan, begrijp dat dan..

Als je man bloed wil zien, slacht hij maar een schaap, wat kun jij er nou aan doen..

Laat het nou maar gewoon tussen jou en Allah swt.. is het beste van het beste, betrek er niet nog een persoon bij

Maar Gair Insha'Allah



precies vind ik ook

02-12-2006, 22:06

Citaat door SubhanaRose:
Selaam ma3laykom,

Wat ik vaak hoor is van dat certificaat, operatie ditjes en datjes..
Wist je dat het iets is tussen jou en Allah swt? En dat niemand daar mee te maken mag hebben?

Het is niet toegestaan, begrijp dat dan..

Als je man bloed wil zien, slacht hij maar een schaap, wat kun jij er nou aan doen..

Laat het nou maar gewoon tussen jou en Allah swt.. is het beste van het beste, betrek er niet nog een persoon bij

Maar Gair Insha'Allah



eeey jooh ga je morgen naar I...zo jaah haal me op dan ?

02-12-2006, 22:07
Zoiets heet vertrouwen hebben in elkaar. En als iemand de ander niet vertrouwd dan is dat heel jammer ja.

Pagina's : [1] 2