Bekijk volle/desktop versie : Je laten beinvloeden door doeha(Salaat) Lsitgara??



02-12-2006, 18:46
Salaam Oulaikoem Broeders En Zusters..

Ik heb begrepen dat waneer je in bepaalde zaken verkeerd je eventueel de doeha Lsitgara kunt verrrichten..als je dus je keuze niet kunt bepalen voor een bepaalde zaak goed of slecht..maar dat je gewoon aan allah dan hulp vraagt om je te helpen met je goede keuze..maar stel dat je dus die doeha inderdaad verrricht..en opeens gebeurd er iets ( fitna)..is het dan zo dat je dan afstand moet nemen van die zaak..??..omdat je je dan door die doeha laat beinvloeden..??Maar wat als je er dan nog steeds niet uit bent..ondanks dat je dus die doeha hebt verricht en een hint of aanwijzing hebt gekregen wat negatief uitpakte..maar jij persoonlijk weet nog steeds niet welke keuze je moet maken...Dan denk ik van:..Moet je je dan echt laten beinvloeden door die doe3a?????????..Allah Oua3lem..ik zelf zie het zo dat je het alsnog aan allah moet overlaten...

Ma3a salama...Zou graag jullie mening willen horen..

02-12-2006, 22:35


Ik heb geen moer van je verhaal begrepen.

Als je nog steeds geen knopen kunt doorhakken, stel ik voor dat je de salaat Istigarah nogmaals verricht. Vertrouw op Allah, het komt echt wel goed. Het hoeft niet per se te gaan om een hint die met het blote oog waarneembaar is. Het kan ook gaan om een sterk gevoel van verlangen of juist van afkeer.

Good luck.


03-12-2006, 16:52

Citaat door Esthetica:
Ik heb geen moer van je verhaal begrepen.

Als je nog steeds geen knopen kunt doorhakken, stel ik voor dat je de salaat Istigarah nogmaals verricht. Vertrouw op Allah, het komt echt wel goed. Het hoeft niet per se te gaan om een hint die met het blote oog waarneembaar is. Het kan ook gaan om een sterk gevoel van verlangen of juist van afkeer.

Good luck.





Ging stuk bij 't lezen van je eerste zin.. maak 't zelden mee dat ik voor m'n computer echt in een deuk lig.

03-12-2006, 17:23

Citaat door shliehaatje:
Ging stuk bij 't lezen van je eerste zin.. maak 't zelden mee dat ik voor m'n computer echt in een deuk lig.


hmm ik snap niet waar daar zo lachwekkend aan is maargoed.. ..Ieder voor zich..

doeidoei..