Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor jou...je weet wel...

vraagteken1
03-07-2002, 20:25

Wachten op morgen wachten op druppels zonnedauw wachten op de lucht zo hemelsbaluw wachten is zo mysterieus moet wachten, wachten op jou, heb geen keus

zoubida
03-07-2002, 20:31
Salem, Tis heel kort maar tis zeer krachtig. Ik vind het een mooie gedicht...

SweetxBaby
03-07-2002, 20:31
blijf wachten, en ik zal er zijn. ik zal je met open armen ontvangen. schatje van mijn..... blijf gewoon wachten het duurt niet lang, ik zal komen en je begroeten met een zoen op je wang :D liefs sweetbaby :zwaai:

Hooda
03-07-2002, 21:26
In het duister staren Ogen kijken donker Turend tussen natte haren Vermoeid kijk ik neer Moedeloos gezicht Uren blijf ik wachten Het donker van de nacht veranderd in kil ochtendlicht Waar blijven je ogen Je armen om me heen Ik wacht op je handen Laat me drogen Ik wil naar je toe en nooit meer gaan Vandaag nog Zal ik nooit meer alleen staan Ik pluk het gras van de hele dag Ik kijk naar de wolken en zie je lach Ik weet waarom ik leef waarvoor de wereld draaid Weet wat ik geef hier is mijn hart Wat je ermee doet laat ik voor je vrij Het enige wat ik je geven kan daar blijft het bij Ik zou willen dat ik bij je kon wezen Het enige wat ik kan zijn jou woorden lezen...

vraagteken1
03-07-2002, 22:15

ik ben geraakt weg kwijtgeraakt geen rust in mijn hoofd gevoel verdoofd wachten,wachten doet nog wel pijn wachten op morgen waarom kan je er nu niet al zijn

EmiR_Soltan
03-07-2002, 22:22
Ik zag je wachten Ik liet mijn leven rusten En wilde je tijd vervullen Je kwam met een vraagteken mijn leven binnen Ik was een punt wilde niet weer een komma Ik liet me verleiden door een vraagteken Mijn nieuwsgierigheid werd steeds groter Ik wilde niet langer bezeten Ik wilde vrijheid Mijn leven werd een komma, er kwam meer bij spelen.. Ik wilde weer terug bij een punt en wilde een einde... Je bracht mijn hoofd op hol Je maakte mijn gedachten dol Mijn hart was helemaal vol

ben_en_jerry
03-07-2002, 23:29
Wachten deed je niet Ik las hoe jij hier geniet En mij in de steek liet De weg was vrij En jij heel blij Je was opgelucht dat ik verdween En je gedachten bij haar alleen Mijn maak je niks wijs Jouw gedichten hier zijn het bewijs Van mij wordt je kaal of grijs En ik geniet van het ijs :hihi: ben&jerry!

vraagteken1
03-07-2002, 23:41
je giftige pen in vuur gedoopt mijn hart te raken gepoogd gemist die kans gegeven als die was sterven zul je in mijn armen uitgestrekt als die waren niemand anders zal je hart nog warmen jij met je wilde haren afknippen zal ik ze, haar voor haar sussen zal ik je woorden geloof het maar je giftige pen zal ik veranderen door een nog giftiger iets: de pijl van Amor met hem mag je me raken maar ik zal er dacht en nacht voor waken :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

ben_en_jerry
06-07-2002, 23:16
Nutteloze dreigement Die je uitkraamt, ieder moment Doelloze reacties Blijven zonder acties Jij hebt niet eens humor Laat staan pijl d' amor Jij kan werkelijk niets Ben&jerry!

vraagteken1
06-07-2002, 23:51
maar gek op me ben je wel geef het toe, ja sprinhg maar uit je vel liefste geef liefde toch een kans laat eens staan dat paard met zwaard en lans geef ons toch eens de tijd om alles te bespreken waar jij of ik onder lijd samen zullen we onze bijlen begraven en morgen samen met elkaar voor de buis zitten te kw****** ( soory het laatste is een smerig woord, dus vandaar de censuur)

Kitana
07-07-2002, 17:40
j'aime deux choses toi et les roses les roses sont pour un jour mais toi c'est pour toujours

vraagteken1
07-07-2002, 17:46
merci dáime moi, mais, est'que moi,qui"íl aime toi? je te ne connais pas ne sait pas ton nom, ne sait rien, memme le nummero de ton telephone! qui'est tu?