Bekijk volle/desktop versie : wat kan ik met nido (poeder) maken?



02-12-2006, 16:57
Dames ik heb nog een grote blik met nido staan,hij gaat
binnenkort over datum,hebben jullie een idee wat ik er mee
kan maken?ik vind het zo zonde om het weg te gooien.

02-12-2006, 17:17


salaam ara3mar inou

nou je kan het gebruiken in plaats van verse melk om bijv. pannekoeken te maken /vla of pudding (ik deed het vaak hier want vroeger kwamen we tekort aan verse melk toen gebruikde ik gewoon poedermelk)
het staat op de blik hoeveel melkpoeder + hoeveel water om vloeibare melk te maken
en je kan er ook bij brooddeeg toevoegen denk dat cookie een paar recepten heeft met melk poeder
hoop dat ik je heb geholpen en idd het is altijd zonde om iets gewoon weg te gooien

02-12-2006, 17:35

Citaat door noha_tanger:
salaam ara3mar inou

nou je kan het gebruiken in plaats van verse melk om bijv. pannekoeken te maken /vla of pudding (ik deed het vaak hier want vroeger kwamen we tekort aan verse melk toen gebruikde ik gewoon poedermelk)
het staat op de blik hoeveel melkpoeder + hoeveel water om vloeibare melk te maken
en je kan er ook bij brooddeeg toevoegen denk dat cookie een paar recepten heeft met melk poeder
hoop dat ik je heb geholpen en idd het is altijd zonde om iets gewoon weg te gooien



aahh sockran ezin je bent geweldigik wist niet eens dat je er
gewoon melk van kunt maken ik zie het er nu inderdaad op staan
en ik ga ook even bij cookie kijken!!

Noha ik wil jou al zo lang een puntje geven maar dat lukt niet jij bent de enigste bij wie het niet lukt er staat dan je moet eerst een ander een puntje geven voordat ik jou 1 kan geven en dat doe ik dan ook steeds maar, dan nog lukt het nog niet ik ga even een een mailtje sturen naar de moderators!

02-12-2006, 17:55

Citaat door anisanisa:
aahh sockran ezin je bent geweldigik wist niet eens dat je er
gewoon melk van kunt maken ik zie het er nu inderdaad op staan
en ik ga ook even bij cookie kijken!!

Noha ik wil jou al zo lang een puntje geven maar dat lukt niet jij bent de enigste bij wie het niet lukt er staat dan je moet eerst een ander een puntje geven voordat ik jou 1 kan geven en dat doe ik dan ook steeds maar, dan nog lukt het nog niet ik ga even een een mailtje sturen naar de moderators!



ma3lich geeft echt niet als je geen puntje kan geven maak je niet druk lieferd
jou lieve reacties zijn veel beeter

30-08-2010, 20:09


Salam waar heb je die nido melk gehaald