Bekijk volle/desktop versie : VN: Israel moet schade Libanon betalen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

02-12-2006, 09:26
UN human rights inquiry: Israel should compensate Lebanon

By Reuters

A United Nations human rights inquiry said on Friday that Israel should be made to pay compensation for damage caused by the month-long Lebanon, especially losses incurred by civilians.

It suggested setting up an international compensation program similar to the one which has paid out billions of dollars to cover losses due to Iraq's 1990-91 invasion and occupation of Kuwait

02-12-2006, 10:59


1 aprilgrap?

02-12-2006, 11:01
Meer dan terecht.

Rekening kan trouwens ook naar de VS, lijkt me wel een redelijk voorstel.

02-12-2006, 11:02

Citaat door rijmaran:
1 aprilgrap?

De grap is juist dat je over dit soort onderwerpen geen grappen mag en kunt maken.

02-12-2006, 11:14


Prima zaak.
Helaas kun je mensenlevens van kinderen niet terugbetalen.

02-12-2006, 11:31

Citaat door FAITHLESS:
Meer dan terecht.

Rekening kan trouwens ook naar de VS, lijkt me wel een redelijk voorstel.


Idd. Maar je weet hoe de VS denken over internationaal recht

02-12-2006, 12:18
helemaal mee eens..!!

kijk maar naar de 1e en 2e wereldoorlog duitsland moest alle schade terug betalen en zelfs ook land afstaan..! en ze mochten geen leger meer hebben..!

dus betalen die handel..!!

02-12-2006, 12:20

Citaat door palestijntje:
UN human rights inquiry: Israel should compensate Lebanon

By Reuters

A United Nations human rights inquiry said on Friday that Israel should be made to pay compensation for damage caused by the month-long Lebanon, especially losses incurred by civilians.

It suggested setting up an international compensation program similar to the one which has paid out billions of dollars to cover losses due to Iraq's 1990-91 invasion and occupation of Kuwait


blijft op papier.. alsof israel wat van aantrekt...

02-12-2006, 13:14

Citaat door dieselprada25:
helemaal mee eens..!!

kijk maar naar de 1e en 2e wereldoorlog duitsland moest alle schade terug betalen en zelfs ook land afstaan..! en ze mochten geen leger meer hebben..!

dus betalen die handel..!!


euuujh
alleen na de 1e wereldoorlog
en we weten wat daar uit is voortgekomen

na woII kregen ze zelfs geld

btw
het alleen een suggestie

02-12-2006, 13:22

Citaat door palestijntje:
UN human rights inquiry: Israel should compensate Lebanon

By Reuters

A United Nations human rights inquiry said on Friday that Israel should be made to pay compensation for damage caused by the month-long Lebanon, especially losses incurred by civilians.

It suggested setting up an international compensation program similar to the one which has paid out billions of dollars to cover losses due to Iraq's 1990-91 invasion and occupation of Kuwait
Tjuh...terecht ..maar ook terecht dat Hezb de schade vergoed die Israel door hen heeft geleden. Immers waar 2 kijven hebben 2 schuld.

02-12-2006, 13:35

Citaat door Ned. Moslim:
Idd. Maar je weet hoe de VS denken over internationaal recht


Ik heb gehoord dat Bush alle teksten van het internationaal strafrecht op pleerollen heeft laten drukken voor gebruik in het Witte Huis.

02-12-2006, 13:38

Citaat door jimmy_page:
Ik heb gehoord dat Bush alle teksten van het internationaal strafrecht op pleerollen heeft laten drukken voor gebruik in het Witte Huis.


Ik acht het WH daar zeker toe in staat.

02-12-2006, 13:57



Citaat door Einherjer:
Tjuh...terecht ..maar ook terecht dat Hezb de schade vergoed die Israel door hen heeft geleden. Immers waar 2 kijven hebben 2 schuld.

ach, als Pisrael de miljarden schade aan libanon betaalt, dan zal Hezbollah er zeker bereid zijn om de paar honderd euro's aan schade te betalen

02-12-2006, 14:01

Citaat door FAITHLESS:
De grap is juist dat je over dit soort onderwerpen geen grappen mag en kunt maken.

?ou ja, laat die assholes van hezbollah dan maar dik meebetalen, als dat er nog af kan na hun vreugdevolle zegefeest uiteraard.

02-12-2006, 15:06

Citaat door rijmaran:
1 aprilgrap?


Yep. Jij begint een oorlog en ik moet ervoor betalen. Wat is er meer logisch dan dat?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10