Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ..:: Jouw vriend, verloofde, man, droomman ::..



Pagina's : [1] 2

01-12-2006, 17:22
Voor de dames onder ons. Vertel eens iets over jullie vent . Vind het altijd leuk om te lezen hoe meisjes over hun mannetjes vertellen vandaar deze topic. je kunt ook dingen melden die je niet leuk vind aan je vent. Ik begin wel als eerste.

Ik heb al 3,5 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Hij studeerd en werkt daarnaast. Verder is hij een jongen die trendy gekleed is. Hij heeft een gemillimetert kapsel en is mooi getint ( nee geen zonnebank )
Uhmmm wat kan ik nog meer vertellen, hij woont 100km van me vandaan.

Nu jullie

01-12-2006, 17:28


eenzame trutje ga anderen lastig vallen met je aandachttekort

01-12-2006, 17:30

Citaat door passion4fashion:
Voor de dames onder ons. Vertel eens iets over jullie vent . Vind het altijd leuk om te lezen hoe meisjes over hun mannetjes vertellen vandaar deze topic. je kunt ook dingen melden die je niet leuk vind aan je vent. Ik begin wel als eerste.

Ik heb al 3,5 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Hij studeerd en werkt daarnaast. Verder is hij een jongen die trendy gekleed is. Hij heeft een gemillimetert kapsel en is mooi getint ( nee geen zonnebank )
Uhmmm wat kan ik nog meer vertellen, hij woont 100km van me vandaan.

Nu jullie




100 km ..
Ik Kan Niet Veel Zeggen, Ben Niet Getrouwd, en Heb Geen Vriend


01-12-2006, 17:42

Citaat door Rebenga:
eenzame trutje ga anderen lastig vallen met je aandachttekort



Blijkbaar kom jij aand8 tekort door hierop te reageren

01-12-2006, 17:42



Citaat door Neï:


100 km ..
Ik Kan Niet Veel Zeggen, Ben Niet Getrouwd, en Heb Geen Vriend




Valt wel mee 100km . Is maar een uurtje rijden

01-12-2006, 17:51

Citaat door passion4fashion:
Voor de dames onder ons. Vertel eens iets over jullie vent . Vind het altijd leuk om te lezen hoe meisjes over hun mannetjes vertellen vandaar deze topic. je kunt ook dingen melden die je niet leuk vind aan je vent. Ik begin wel als eerste.

Ik heb al 3,5 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Hij studeerd en werkt daarnaast. Verder is hij een jongen die trendy gekleed is. Hij heeft een gemillimetert kapsel en is mooi getint ( nee geen zonnebank )
Uhmmm wat kan ik nog meer vertellen, hij woont 100km van me vandaan.

Nu jullie



Zo hea, dat is een tijdje x

Nou ik ben getrouwt, bijna ene jaartje. Heb echt een leuke man. Die tegenlijkertijd ook me beste vriend is. Kan over alles met hem praten, over die nieuwe broek die ik heb gekocht tot hoe leuk het was op school.
Jonge mannetje, die zich nog erg veel met mode en de psp bezig houd. Haha, hij studeert ook nog.
Wat ik minder aan hem vind maar soms ook heel grappig, hij raakt heel snel jaloers. Je moet maar een gesprek met een andere jongen houd. Dan staat hij echt steeds>> ..
Kan soms heel irritant zijn, maar soms ook wel grappig.

Tjah dat was het x


01-12-2006, 17:51

Citaat door passion4fashion:
Valt wel mee 100km . Is maar een uurtje rijden



Valt zekers mee


01-12-2006, 17:56

Citaat door s0fiia_:

Zo hea, dat is een tijdje x

Nou ik ben getrouwt, bijna ene jaartje. Heb echt een leuke man. Die tegenlijkertijd ook me beste vriend is. Kan over alles met hem praten, over die nieuwe broek die ik heb gekocht tot hoe leuk het was op school.
Jonge mannetje, die zich nog erg veel met mode en de psp bezig houd. Haha, hij studeert ook nog.
Wat ik minder aan hem vind maar soms ook heel grappig, hij raakt heel snel jaloers. Je moet maar een gesprek met een andere jongen houd. Dan staat hij echt steeds>> ..
Kan soms heel irritant zijn, maar soms ook wel grappig.

Tjah dat was het x





Wat leuk dat jullie jong getrouwd zijn. Wij gaa ons pas verloven na onze studie. Wat ik niet leuk vind aan mn vriend is dat we soms eindeloos kunnen discussieren over niks. Aangezien wij beide koppig zijn.

01-12-2006, 17:57

Citaat door s0fiia_:

Valt zekers mee




Ja toch. Met de auto ben je er zo

01-12-2006, 17:58
ik heb 3 jaar een relatie met een jongen van den haag
hij was vroeger veel liever nu is hij zo jaloers en hij kijkt altijd naar meisjes wat ik haat!
hij word ook heel snel boos en is heel vaak chagerijnig!
maar toch hou iiiiik heel veel van hem

01-12-2006, 19:39

Citaat door passion4fashion:
Wat leuk dat jullie jong getrouwd zijn. Wij gaa ons pas verloven na onze studie. Wat ik niet leuk vind aan mn vriend is dat we soms eindeloos kunnen discussieren over niks. Aangezien wij beide koppig zijn.



Alles heeft zijn voor-&nadelen, maar ik wou altijd al jong trouwen. Combineer je studie maar. En ik bedoel, je deelt je leven met iemand waar je zielsveel van houd. We weten gewoon wanneer wie gaat koken. Boodschappen doen etc.x
Veel geluk samen lieve schat,!x
Hahaha, ja die discussies ''overwathebbenwehetnu'' heb ik ook vaak met hem. Wanneer we even stil zijn kijken we elkaar raar aan. En liggen we helemaal stuk.
Hahaha, soort zoekt soort (koppig&koppig)


01-12-2006, 19:42
mijn droomman is ergens verstopt

01-12-2006, 19:42



Citaat door passion4fashion:
Ja toch. Met de auto ben je er zo


Precies x


01-12-2006, 19:45

Citaat door laatmijmetrust:
ik heb 3 jaar een relatie met een jongen van den haag
hij was vroeger veel liever nu is hij zo jaloers en hij kijkt altijd naar meisjes wat ik haat!
hij word ook heel snel boos en is heel vaak chagerijnig!
maar toch hou iiiiik heel veel van hem


Lieve schat, ga met hem praten. Misschien zit iets hem dwars, of noem maar op. Praten,Praten&Nog es praten. Beste middel, voor een goeie relatie.x


01-12-2006, 19:45

Citaat door miss_hagenees:
mijn droomman is ergens verstopt



Aaah, alles op zijn tijd lieverd x


Pagina's : [1] 2