Bekijk volle/desktop versie : Wonders Van De koraan



01-12-2006, 16:50
Assalaamoe 'alaikoem



1) Als we het aantal keren tellen dat het woord "dag" is genoemd in de Qoeraan dan tellen we 365 keren... (een jaar heeft 365 dagen... Subhaanallaah)
2) Als we het aantal keren tellen dat het woord "maand" is genoemd in de Qoeraan dan tellen we 12 keren... (een jaar heeft 12 maand... Subhaanallaah)
3) Als we het aantal keren tellen dat het woord "dagen" is genoemd in de Qoeraan dan tellen we 30 keren... (een maand heeft 30 dagen... Subhaanallaah)

Nu komen wat mooiere:

4) "De zee" wordt 32 keren aangehaald in de Qoeraan en "Het land" wordt 13 keren aangehaald. Now watch this:
Het aardoppervlak bestaat van nature in zijn totaliteit uit water (Zee) en Land, dus tellen we op... Zee + Land = Aarde: 32 + 13 = 45.
En nu rest nog een simpele berekening:
a) De zee: 32/45 X 100% = 71.11111111%
b) Het land: 13/45 X 100% = 28.88888888%

Dit zijn precies de percentages die we (en dus ook de wetenschap) kennen heden ten dage... nl de verhouding aarde en land... Subhaanallah!

(Zin in nog eentje? Oke de volgende is een kwestie van smaak. Ik hoop dat het te begrijpen is... insha Allah)

5) In hoofdstuk "De Grot" van de Heilige Qoeraan zegt Allah:
"En ze wachtten in de grot 300 jaren, en bij dat telden ze 9 meer"

Als iemand het heeft over jaren dan vraag je je af of het nou om Zonnejaren (Algemene kalender) of om Maanjaren (bijv Hidjra calender) gaat. Nu volg hoor (wiskunde mensen, wiskunde):
Neem aan dat Allah met bovenstaande vers bedoelde 300 Zonnejaren en 309 Maanjaren... m.a.w. Allah zegt in die vers dat 300 Zonnejaren gelijk zijn aan 309 Maanjaren. Volgens de wetenschap van Astronomie blijkt het volgende:
a) De gemiddelde duur van een Maanmaand is 29,550329 dagen (Ja tog... want onze maanmaanden hebben 29 of 30 dagen tog)
b) Een Zonnejaar heeft gemiddeld 365,2411 dagen (Ja tog... want 365 of in een schrikkeljaar 366 dagen tog)

Nu weer een simpele berekening (wiskunde mensen, wiskunde):
a) Een Maanjaar heeft 12 maanden dus 1 MaanJAAR heeft 12 x 29.550329 dagen = 354,603948 dagen.
Dus 309 MaanJAREN bestaan uit 309 x 354,603948 = 109572,6 dagen

b) Een Zonnejaar heeft 365,2422 dagen dus 300 Zonnejaren hebben 300 x 365,2422 = 109572,6 dagen

Suhaanallaah! Subhaanllaah! Onze aanname was goed. Allah heeft gelijk dat 309 MaanJaren gelijk zijn aan 300 ZonneJaren. Subhaanallaah! En dan nog zo accuraat... nog een Subhaanallaah!

Ik denk dat dit genoeg is voor deze keer. Wassalaam.

Surely there is no other God except Allah. Allah the All-knowing.


Biesmiellaahier Rahmaanier Rahiem

Vrede en Zegeningen van Allah zij met onze Leider en Meester Moehammad Moestafa (Sallallaahoe 'alaihi wa sallam)

Deze is niet zo krachtig als die vorige volume (vind ik), maar het is een leuke. Enjoy...



Zoals jullie weten stuurt de NASA regelmatig satellieten of telescopen de ruimte in om te observeren wat er in ruimte gebeurt. 'The NASA Hubble Telescope' is ook zo'n telescoop die de ruimte in werd gestuurd om foto's te maken. Het plaatje dat je hierboven ziet is een foto gemaakt door the Hubble Telescope. Het is een foto van een ontploffende ster 3000 lichtjaren verwijderd van de aarde. Deze foto werd in 1994 of 1995 gemaakt... en de Qoeraan haalde het zo'n 1400 jaar geleden aan in een veelgelezen hoofdstuk van de Qoeraan:

Hoofdstuk 55 (Ar Rahmaan) verzen 37 en 38:
" En wanneer de hemel uiteengespleten is, zo dat het was (als) een rode roos, als smeersel.
Welke van de gunsten van uw Heer wilt gij dan ontkennen? "

Subhaanallaah! Yaa Allah ik ken geen van Uw Gunsten... Alhamdoeliellaah!

Wassalaam

ps. Een kritisch persoon gaat zich zeker afvragen of dit plaatje wel echt is... heel goed... kijk dan maar op de hubble-website:
http://hubblesite.org/newscenter/newsdesk/archive/releases/1995/01/

01-12-2006, 17:07



Citaat:
1) Als we het aantal keren tellen dat het woord "dag" is genoemd in de Qoeraan dan tellen we 365 keren... (een jaar heeft 365 dagen... Subhaanallaah)
2) Als we het aantal keren tellen dat het woord "maand" is genoemd in de Qoeraan dan tellen we 12 keren... (een jaar heeft 12 maand... Subhaanallaah)
3) Als we het aantal keren tellen dat het woord "dagen" is genoemd in de Qoeraan dan tellen we 30 keren... (een maand heeft 30 dagen... Subhaanallaah)
1 een Islamitisch jaar kent geen 365 dagen
2 de zonnekalender laat weer eens zien superieur te zijn aan de Islamitische maankalender
3 een Islamitische maand heeft 28 dagen



Citaat:
4) "De zee" wordt 32 keren aangehaald in de Qoeraan en "Het land" wordt 13 keren aangehaald. Now watch this:
Het aardoppervlak bestaat van nature in zijn totaliteit uit water (Zee) en Land, dus tellen we op... Zee + Land = Aarde: 32 + 13 = 45.
En nu rest nog een simpele berekening:a) De zee: 32/45 X 100% = 71.11111111%
b) Het land: 13/45 X 100% = 28.88888888%
Die percentages liggen anders maar goed, ik weet niet of je de film an Inconvient Truth van Al Gore hebt gezien. In de nabije toekomst zal de zeespiegel veel verder stijgen dan de afgelopen 100 jaar gebeurd is. Delen van Bangladesh zullen onder water komen, etc. Overigens is er met die berekeningen geen rekening gehouden net het water dat uit Flevoland gepompt is. Ook dit gaat weer niet op.


Citaat:
a) De gemiddelde duur van een Maanmaand is 29,550329 dagen (Ja tog... want onze maanmaanden hebben 29 of 30 dagen tog)
b) Een Zonnejaar heeft gemiddeld 365,2411 dagen (Ja tog... want 365 of in een schrikkeljaar 366 dagen tog)
ahum van wie heb je deze onzin geleerd, ik ga hier geneens op in.

en schrijf toch ipv tog, zo heb ik het geleerd op school.



Citaat:
Zoals jullie weten stuurt de NASA regelmatig satellieten of telescopen de ruimte in om te observeren wat er in ruimte gebeurt. 'The NASA Hubble Telescope' is ook zo'n telescoop die de ruimte in werd gestuurd om foto's te maken. Het plaatje dat je hierboven ziet is een foto gemaakt door the Hubble Telescope. Het is een foto van een ontploffende ster 3000 lichtjaren verwijderd van de aarde. Deze foto werd in 1994 of 1995 gemaakt... en de Qoeraan haalde het zo'n 1400 jaar geleden aan in een veelgelezen hoofdstuk van de Qoeraan:

Hoofdstuk 55 (Ar Rahmaan) verzen 37 en 38:
" En wanneer de hemel uiteengespleten is, zo dat het was (als) een rode roos, als smeersel.
Welke van de gunsten van uw Heer wilt gij dan ontkennen? "
Dat plaatje van die roos is allang van de site van HY weggehaald, omdat deze leugen allang ontmaskert is.

01-12-2006, 17:50
mashallah...
Mooie wonderen,ik wil er nog meer.

01-12-2006, 18:03
Biesmiellaahier Rahmaanier Rahiem

Vrede en Zegeningen van Allah zij met onze Leider en Meester Moehammad (Sallallaahoe 'alaihi wa sallam)

Assalaamoe 'alaikoem wa rahmatoellaahie wa barakaatoehoe

Eerst dacht ik dit teken van Allah voor het laatste moment te bewaren maar omdat ik het zo'n mooie vind vertel ik het toch maar vandaag. Toen ik dit teken las kon ik mijn tranen echt niet verbergen. I beefde zo'n beetje en vreesde Allah zijn straf omdat ik zoveel fouts doe in mijn leven. Het versterkte mijn Imaan immens. Alhamdoeliellaah...

Ik zal proberen om duidelijk over te komen (ik ben namelijk een B-student). Ik zal eerst zeggen wat wetenschappers zeggen en dan wat Islam zegt. Hier komt het dan:

Zoals je vast wel zal hebben gehoord zal (het licht van) de zon uitdoven volgens wetenschappers. De zon is een ster (dus een gasbol). Voordat een ster uitdooft wordt het steeds groter en groter. Zo zal de zon groter worden en dus ook dichterbij de aarde komen.... hierbij zal de temperatuur van de aarde de 100 graden celsius overschrijden... en één van de tekenen van het einde van de gehele schepping volgens de Islam is dat de zon dichter bij de aarde zal komen (subhaanallaah). Wat ook op valt te merken is dat met zo'n hoge temperatuur al het water op aarde zal verdampen... en volgens Islam zullen mensen op de Laatste Dag zoeken naar zelfs een druppel water (soebhaanallaah).

Nu... wanneer de zon (de grote ster) uiteindelijk is uitgedoofd wordt het 'onzichtbaar' en krijgt het zo'n grote aantrekkingskracht dat zelf licht niet kan ontsnappen ervan (en daarom kunnen we het niet zien want licht moet in ons ogen weerkaatsen om iets te zien tog). Deze magnetische van de kracht zal zo immens zijn dat alle planeten, onze hele zonnestelsel naar de zon zal worden getrokken (dus alsof alles gerolt zal worden in de richting van de zon). Nu kan je zien hoe erg het zal zijn als alle planeten en ongeveer 500 miljard sterren van ons zonnestelsel samengebracht zullen worden in een ruimte. Aldus de wetenschap. En nu een vers uit de Qoeraan:

Hoofdstuk 21 vers 104:
" (Gedenk) de Dag waarop Wij de hemelen oprollen, zoals het oprollen van het perkament om op te schrijven: net zoals Wij de eerste schepping begonnen zullen Wij haar terugbrengen, als een belofte die wij op Ons namen. Voorwaar, wij zullen het (zeker) doen! "

Soebhaanallaah! Soebhaanallaah!

EN DIT WOU IK EIGENLIJK ZEGGEN:

We geloven dat Engel Israfiel (vrede zij met Hem) de Trompet (ook wel Bazuin of Hoorn genoemd) zal blazen om het Einde aan te kondigen. Dan gaan we nu even naar hoofdstuk 69 verzen 13-17:

" En wanneer een enkele stoot op de Trompet zal worden geblazen,
En de aarde en de bergen van hun plaats zullen worden opgeheven en terstond zullen worden verbrijzeld,
Op die Dag zal het vreselijk zijn.
En de hemelen zullen uiteen splijten, zodat deze op die Dag zwak zullen zijn.
En de engelen zullen op de zijden ervan staan. En op die Dag zullen acht engelen de troon van uw Heer boven zich houden."

EN NU KOMT HET... dit liet me huilen, beven, etc: in 2004 heeft men ontdekt dat de cosmos de vorm heeft van een TROMPET!

Subhaanallaah (1000 maal)
Alhamdoeliellaah (1000 maal)

Je kan het zelfs verifieren op newscientist.com. Newscientist in een Amerikaanse magazine. Kijk zelf maar naar het plaatje. Precies een ouderwetse trompet.





Voor degenen die niet weten wat de cosmos is: In de cosmos (ook wel universum genoemd) ligt alles dus alle zonnestelsels... echt alles... dus datgene waarin alle zonnen (want er bestaan meer dan 1 zon), planeten en alles waar wij (nog) niet fysiek kunnen komen.

Soebhaanallaah! Ik krijg nog steeds kippenvel als ik dit lees. Nu kan je zien wat voor een plaatje het wordt alles 'het alles' in een bepaald kleine ruimte wordt gebracht. En nog erbij het immense geluid dat het zal voortbrengen zoals bij een trompet... Yaa Allah! Yaa Allah.

Ik hoop dat ik goed heb uitgelegd en dat het uw Imaan ook heeft versterkt... Insha Allah. Moge Allah ons kennis schenken.

It’s much reading but then it’s food for thought....
and thought is food for life...and life?....without love....life is less........thought...

02-12-2006, 13:00


Ga je nog in op mijn tekst, meneer Pakistan ?

Ik geef je een tip, maak je eigen religie niet ten schande, het zijn keer op keer de debielen onder de moslims die met Koran = wetenschap komen.

Islamitische forummers die wat hoger zijn opgeleid komen niet met deze onzin op de proppen.

Dus verwijder dit topic.

02-12-2006, 14:44

Citaat door Zafarsi:
Ga je nog in op mijn tekst, meneer Pakistan ?

Ik geef je een tip, maak je eigen religie niet ten schande, het zijn keer op keer de debielen onder de moslims die met Koran = wetenschap komen.

Islamitische forummers die wat hoger zijn opgeleid komen niet met deze onzin op de proppen.

Dus verwijder dit topic.



wat is je probleem eigenlijk! kan je er niet tegen de waarheid en kom niet reageren hier ja

02-12-2006, 15:30
selamun aleykum moge ALLAH swt jouw leiden zo niet moge hij jouw dan vervloeken kom dan met een verklaring en met duidelijk bewijs tegen meneer pakistan in ik zie je kritiseren maar geen bewijs geven kom maar op en ik wil het kunnen begrijpen en kunnen zien want het lijkt voor mij alsof je een atheist bent.

zafari schreef
1 een Islamitisch jaar kent geen 365 dagen
(kun je na gaan dat ALLAH swt jullie dagen van de zonne kalender allang al had berekend terwijl wij volgens het atheisme al holbewoners waren)
2 de zonnekalender laat weer eens zien superieur te zijn aan de Islamitische maankalender( wie zegt dat? ALLAH swt heeft de christenen en de joden evenals de atheisten ook laten dwalen de vraag is eerder waarom? en wij moslims geloven dat ALLAH swt alles bekend zal maaken op de dag des oordeels dus hier ga ik verder niet op in)

3 een Islamitische maand heeft 28 dagen
( waarom varrieert de maand ramadan dan tussen 29 en 30 dagen? want dat markeert het einde van het vasten evenals het einde van de maand, wie weet het beter een atheist of een moslim als het gaat over de islam?)

Die percentages liggen anders maar goed, ik weet niet of je de film an Inconvient Truth van Al Gore hebt gezien. In de nabije toekomst zal de zeespiegel veel verder stijgen dan de afgelopen 100 jaar gebeurd is. Delen van Bangladesh zullen onder water komen, etc. Overigens is er met die berekeningen geen rekening gehouden net het water dat uit Flevoland gepompt is. Ook dit gaat weer niet op.
( heb je bewijs en hoe is de aarde onstaan wij moslims geloven dat ALLAH swt doet waar hij zin in heeft dus evenals dat hij de aarde en het water heeft geschapen dus hij doet waar hij maar zin in heeft)

ahum van wie heb je deze onzin geleerd, ik ga hier geneens op in.
( ik zie geen fouten als we het over de zonne kalender hebben dan praten we meestal om 365 dagen en als het om de maankalender gaat meestal 29 of 30, wat praat jij allemaal terwijl het goed is?)

Dat plaatje van die roos is allang van de site van HY weggehaald, omdat deze leugen allang ontmaskert is.
(mag ik bewijs zien a. u .b ? en hoe is die ontmaskerd? en als ALLAH swt het niet over de ster heeft maar over een andere die pas in de toekomst plaatsvindt?) a.u.b niet zomaar praten tenzij je bewijs hebt???

02-12-2006, 22:06
zalige wonderen vd koran
Ik wil er nog meer

03-12-2006, 11:04
prikkebeen elke forum zie ik jouw jij bent een ongelofige jij gaat niks gelofen wat zoek je steeds in islam forums je hebt echt nix te doen je verveelt je he

03-12-2006, 11:09
Sinner van Taibah.nl/forum?

03-12-2006, 11:13
salam

Jah Hoe wist je dat eigenlijk

03-12-2006, 11:14
Precies dezelfde berichten

Moge Allah je belonen bhai.

03-12-2006, 11:16


thnx ben je ook pako of ga je ook vaak naar die moskee taibah