Bekijk volle/desktop versie : jongen van 8 jaar neergestoken :traan:



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-12-2006, 14:03
Kind gedood op basisschool

Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 13:43

HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur een kind om het leven gekomen bij een geweldsdelict, zo meldt de politie. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken.

Het slachtoffer zou een achtjarig jongetje zijn. De politie is in het bos op zoek naar de dader.




01-12-2006, 14:03


ik zou het gewoon besterven! die ouders!

01-12-2006, 14:04
Wat errrgggggg. Bezorgt me echt kippevel

01-12-2006, 14:05
Heftigg

01-12-2006, 14:08


Ik wens de ouders intiegelijk veel sabr toe! Gruwelijk is dit!

01-12-2006, 14:09
Oh wat erg jeetje... Wens de ouders ontzettend veel sterkte toe.. VRESELIJK...

01-12-2006, 14:11
Ja ik zag het ook net op het nieuws Ik dacht dat een 5 jarige jongentje was.... maar dat maakt het niet minder erg.. Ik hoop dat ze die moordenaar pakken en hem zijn verdiende straf geven!

01-12-2006, 14:11
ik las net dat het om een meisje ging??



http://www.nu.nl

Toen ik het las kreeg ik zo een misselijk gevoel te erg voor woorden, als je wraak wil nemen waarom een kind??

01-12-2006, 14:11
Ik heb een zoon van 7
Je zal zoiets maar meemaken, heel veel sbar voor die ouders gewenst!!

01-12-2006, 14:12
Afschuwelijk!

01-12-2006, 14:14

Citaat door noona:
Kind gedood op basisschool

Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 13:43

HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur een kind om het leven gekomen bij een geweldsdelict, zo meldt de politie. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken.

Het slachtoffer zou een achtjarig jongetje zijn. De politie is in het bos op zoek naar de dader.







Keel overgesneden door de papa


HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Volgens nog onbevestigde berichten zou een gemaskerde man de school zijn binnengedrongen en de keel van het kind hebben doorgesneden.

De politie heeft inmiddels een verdachte aangehouden. Dat heeft een woordvoerder laten weten.

Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. De dader is mogelijk de vader van het kind. De politie wil op dit moment niet verder op de zaak ingaan. De omgeving rond de school is afgezet.

Opvang

Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. Om half vier is er een persconferentie.

De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.

Verhoeven

Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.

Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.

01-12-2006, 14:17

Citaat door noonah:
ik las net dat het om een meisje ging??



http://www.nu.nl

Toen ik het las kreeg ik zo een misselijk gevoel te erg voor woorden, als je wraak wil nemen waarom een kind??



Hoor net inderdaad ook dat het om een meisje gaat.

Rectificatie…

01-12-2006, 14:18


Vreselijk... Onvoorstelbaar.. Waar gaat het heen..

01-12-2006, 14:19
Ik heb gehoord dat haar keel is doorgesneden in de klas, echt ziek.. In de klas 3ath.. En het de dader is haar vader waarschijnlijk..

01-12-2006, 14:22

Citaat door Nacera:
Keel overgesneden door de papa


wat heb jij een walgelijk gevoel voor humor dat je hier een smiley bij kunt zetten

Pagina's : [1] 2 3 4 5