Bekijk volle/desktop versie : Het Bekende verhaal... Ik dacht dat je de ware was....



01-12-2006, 11:26
...." .. Mag ik misschien ook even achter de computer zitten?? Me nichtje trekt aan mijn trui. Nee, ik wil, ik wil....
Ok dacht ik.. Laat haar maar even snel... Dan kan ik er zo achter... Even snel mijn mail checke.. En zien of A. online is... A... De man die mijn hart net iets sneller deed kloppen... En dat over msn...Wat was ik aan het doen? Hoe kon ik iemand leuk vinden die ik nooit hebt gezien?.... Ik droom even verder.. terwijl mijn nichtje aan het tikken was...................


Wie wilt meer horen???


Hiermee verblijf ik........


. S.

01-12-2006, 12:00


ga verder.......!!

01-12-2006, 12:01

Citaat door Casasis:
...." .. Mag ik misschien ook even achter de computer zitten?? Me nichtje trekt aan mijn trui. Nee, ik wil, ik wil....
Ok dacht ik.. Laat haar maar even snel... Dan kan ik er zo achter... Even snel mijn mail checke.. En zien of A. online is... A... De man die mijn hart net iets sneller deed kloppen... En dat over msn...Wat was ik aan het doen? Hoe kon ik iemand leuk vinden die ik nooit hebt gezien?.... Ik droom even verder.. terwijl mijn nichtje aan het tikken was...................


Wie wilt meer horen???


Hiermee verblijf ik........


. S.







...Ok .. ok ik ben al klaar zegt me nichtje! Zo he he ,, denk ik. Eindelijk kan ik erachter!
Ik meld me aan op msn.. Geen "bijzondere"mensen online.. A was er niet..
Ik stuur hem een sms.. Waar blijf je nou? Ik wacht op je.. Ik ben online!
Geen minuut later komt A online..
"... Hey schatje.. ik heb je gemist! , zegt A'.
Wanneer ik hem dat hoor zeggen... krijg ik een rilling.. Positief dan... Ik vraag me af of hij zulke dingen zegt, alleen zodat hij iets van mij krijgt? Of meent hij het?.... Deze gedachte flitst voorbij, want geen seconde later zwijmel ik weer weg bij de gedachte aan A...

01-12-2006, 12:34
grote vervolgje dan

01-12-2006, 12:36


ga verder!

01-12-2006, 13:11
...hey mensen..
Leuk dat jullie mijn verhaal volgen
Ik zal zometeen een GROOT vervolg.. en weet het is WAAR gebeurt

01-12-2006, 13:30

Citaat door Casasis:
...Ok .. ok ik ben al klaar zegt me nichtje! Zo he he ,, denk ik. Eindelijk kan ik erachter!
Ik meld me aan op msn.. Geen "bijzondere"mensen online.. A was er niet..
Ik stuur hem een sms.. Waar blijf je nou? Ik wacht op je.. Ik ben online!
Geen minuut later komt A online..
"... Hey schatje.. ik heb je gemist! , zegt A'.
Wanneer ik hem dat hoor zeggen... krijg ik een rilling.. Positief dan... Ik vraag me af of hij zulke dingen zegt, alleen zodat hij iets van mij krijgt? Of meent hij het?.... Deze gedachte flitst voorbij, want geen seconde later zwijmel ik weer weg bij de gedachte aan A...



Ik heb je egt gemist.. zegt A... Echt, je bent de ware voor mij!
A.. waarom vind je mij zo leuk dan? Je kent me niet eens.. We msnen nu 6 weken, hebben elkaar nooit gezien.. En je mist me nu al?
Ik wacht op een reactie van A... Heel even is het stil aan de andere kant....Ik staar naar het scherm..
"Hallo A... Ben je er nog???"... "Ja sorry, ik was even weg. Maar meid, ik kan mensen goed inschatten.. Jij bent de ware voor mij.. Ik hou van je karakter!


Hoe het begon:....

A kwam ik "toevallig"tegen op een chatsite.. Hij sprak mij aan.. Niet met Ziena ofzo.. Maar met: zin in een normaal babbeltje? ZOnder verplichtingen?... Dat was nieuw voor mij..
AAch waarom ook niet dacht ik.. Een onschuldig chat gesprek kan geen kwaad...
Voor ik het wist wisselden we msn uit.. En toen begon het.. Dagenlang, uren lang zaten we te msnen....

Terug naar die msn avond.........

A vond mij leuk. Iemand die mij nooit heeft gezien, vind mij leuk. Ik vond het zo spannend en eng tegelijk... Gevoelens van verlangen naar die persoon gierden door mijn lichaam.. Het verlangen na iemand die ik nooit heb gezien.. Misschien is het wel een pedo.. of is hij zo lelijk. of een serialkiller... Op de een of andere manier dacht ik hier niet aan als A met me msnde.. Hij was gewoon mijn "ideale"man....