Bekijk volle/desktop versie : Politie schiet op jongen bij overval



Pagina's : [1] 2 3 4

30-11-2006, 16:32
Van een verslaggever

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft vanmorgen in Amsterdam-Zuidoost schoten gelost bij de aanhouding van een zestienjarige straatrover. De jongen werd bij de schietpartij niet gewond.

De jongen beroofde vanmorgen om half zeven op de Kormelinkweg in Zuidoost een hoogzwangere vrouw van haar tas. De vrouw raakte licht gewond door een klap die ze kreeg van haar belager.

Een speciaal team van de politie kwam op het gegil van de 32-jarige vrouw af. Die eenheid van het wijkteam Ganzenhoef was vanmorgen actief omdat er de laatste tijd meer meldingen van straatroven waren binnengekomen.

Omdat de verdachte aanhouding trachtte te voorkomen door te vluchten, loste de politie twee schoten.

Het eerste schot was een waarschuwingsschot. Het tweede schot was gericht op zijn benen maar miste doel.

De politie kon vanmorgen niet zeggen waarom het onmogelijk was de verdachte op een andere manier te pakken. De verdachte raakte niet gewond en gaf zich over. Hij werd overgebracht naar het politiebureau.

Bureau Integriteit van de Amsterdamse politie onderzoekt de zaak. Volgens de politie werd de Rijksrecherche vanmorgen niet ingeschakeld 'omdat er geen gewonden vielen'.


© Het Parool, 30-11-2006, 11:48 uur

Bron

Jammer dat de afkomst niet meer wordt vermeld.

30-11-2006, 16:35


Vermoedelijk een anti/ suri boy met een minderwaardigheidscomplex.
Maar de kans dat het een ordinaire makro tasjesdief is, is net zo groot...

Tja, ik moet eerlijk zijn...

Maar alle 2 mogen bij mij langskomen als ik in een slechte bui ben...

30-11-2006, 17:03
Wat een mongolen. Schieten op een tasjesdief zijn ze helemaal gek geworden

30-11-2006, 17:04

Citaat door Illkid:
Vermoedelijk een anti/ suri boy met een minderwaardigheidscomplex.
Maar de kans dat het een ordinaire makro tasjesdief is, is net zo groot...

Tja, ik moet eerlijk zijn...

Maar alle 2 mogen bij mij langskomen als ik in een slechte bui ben...


30-11-2006, 17:05



Citaat door Grover:
Wat een mongolen. Schieten op een tasjesdief zijn ze helemaal gek geworden

Prima zaak.
Het moet maar eens duidelijk worden dat we geen tasjesdieven meer willen.
Ongeacht de afkomst.

30-11-2006, 17:26

Citaat door Grover:
Wat een mongolen. Schieten op een tasjesdief zijn ze helemaal gek geworden


Nee, een zwangere vrouw beroven en slaan. Dat is normaal.

Ze hebben hem niet geraakt en de persoon heeft zich overgegeven. De actie is in mijn ogen dus gelukt.

Die klootzak moet met zijn poten van andermans spullen afblijven, en hij had er ook gewoon voor kunnen kiezen om na het eerste waarschuwingschot stil te gaan staan. Hij had er zelfs voor kunnen kiezen om die zwangere vrouw niet te beroven en te slaan.
Ik ben blij dat ze die klootzak niet geraakt hebben. Maar om het op te nemen voor een idioot die een zwangere vrouw slaat? Nooit van mijn leven.



Maar het natuurlijk niet is niet snel goed he. Als ze de dader laten lopen wordt de politie uitgemaakt voor klootzakken. En als ze er alles aan doen om hem te pakken ook.
De afdeling integriteitszaken is op deze zaak gezet en zal bepalen of de gebruikte methodes geoorloofd waren. Laten we hun oordeel maar eens even afwachten.

30-11-2006, 17:26

Citaat door Illkid:
Vermoedelijk een anti/ suri boy met een minderwaardigheidscomplex.
Maar de kans dat het een ordinaire makro tasjesdief is, is net zo groot...

Tja, ik moet eerlijk zijn...

Maar alle 2 mogen bij mij langskomen als ik in een slechte bui ben...




Pffffff.....wat een racistisch hypocrietje ben jij toch zeg...ooit eens door Hoog Cathrijne in Utrecht gelopen, het meerendeel van de tasjesrovende junkies zijn toch echt nederlanders hoor.

Daarnaast puilen de arbeiderswijken uit van autochtone criminelen en heb je nog altijd het gezellige kamp met hardwerkende wietkwekers...

30-11-2006, 17:31

Citaat door krabbel33:
Schieten op een overvallere die zich niets aantrekt van een oproep te blijven staan voor aanhouding door een ambtenaar in funktie

Grover als jij getrouwd zou zijn, je vrouw zou zwanger zijn, en zou overvallen en geslagen worden dan zou je anders piepen!
Nee als je zwangere vrouw daar ergens loop waar geschoten wordt dan ben je lekker bezig. Zo goed schieten ze niet anders was het wel raak.

En schieten mag alleen uit noodweer en niet omdat je te lui bent om er achter te hollen

30-11-2006, 17:31

Citaat door boeddha:
Ja maar, marokkanen hebben toch iets met tasjes , vooral van oudere vrouwtjes en hoogzwangere nederlandse "dames ".......................


En helaas ook van vrouwen die niet al te best achteruit kunnen rijden met hun auto. Toen viel er helaas wel een dode te betreuren.

Nu gelukkig niet.

30-11-2006, 17:32

Citaat door boeddha:
Ja maar, marokkanen hebben toch iets met tasjes , vooral van oudere vrouwtjes en hoogzwangere nederlandse "dames ".......................



Beter je huiswerk goed doen. Het was een Surinamer...

30-11-2006, 17:32

Citaat door Grover:
Wat een mongolen. Schieten op een tasjesdief zijn ze helemaal gek geworden



Wat een mongool om een hoogzwangere vrouw van haar tasje te beroven.
Nee ze hadden ook niet moeten schieten maar vierendelen.

30-11-2006, 17:34

Citaat door Grover:
Nee als je zwangere vrouw daar ergens loop waar geschoten wordt dan ben je lekker bezig. Zo goed schieten ze niet anders was het wel raak.

En schieten mag alleen uit noodweer en niet omdat je te lui bent om er achter te hollen


Heb je ook een mening over de klootzak die een zwangere vrouw slaat?

Ik durf te wedden dat hij gedacht heeft.
`kom, ik neem een zwangere vrouw, die loopt niet zo snel. Dan hoef ik niet zo hard weg te rennen.´
De dader is kennelijk te lui om te werken voor zijn brood. Mogen die agenten dat dan ook zijn?

Maar graag dus jou mening over de oorzaak van dit alles, De tasjesdief!

30-11-2006, 17:35



Citaat door Peej:
En helaas ook van vrouwen die niet al te best achteruit kunnen rijden met hun auto. Toen viel er helaas wel een dode te betreuren.

Nu gelukkig niet.



Waar staat dat het een Marokkaan was?

Denk je echt dat een Marokkaan, Nederlander etc in Adam zuid-oost gaat waar alleen junks en arme Surinamers wonen.

Het was iemand van Surinaamse afkomst.....

30-11-2006, 17:35

Citaat door HungLikeaBull18:
Niets racistich, slechts statistisch.



Dan is dat een heel slecht onderbouwde statistische vergelijking omdat het absolute aantal van die betreffende groep in relatie tot de andere groep veel lager is.

30-11-2006, 17:36

Citaat door Peej:
Heb je ook een mening over de klootzak die een zwangere vrouw slaat?

Ik durf te wedden dat hij gedacht heeft.
`kom, ik neem een zwangere vrouw, die loopt niet zo snel. Dan hoef ik niet zo hard weg te rennen.´
De dader is kennelijk te lui om te werken voor zijn brood. Mogen die agenten dat dan ook zijn?

Maar graag dus jou mening over de oorzaak van dit alles, De tasjesdief!



Wat voor mening moet je daarop hebben??? Zo verdeeld zijn die meningen denk ik niet

En de tasjesdief dwingt je niet om te schieten dat is reinste flauwekullll

Pagina's : [1] 2 3 4