Bekijk volle/desktop versie : Zes maanden cel voor poging tot bekering



Pagina's : [1] 2

30-11-2006, 09:55
RABAT - In het Marokkaanse Agadir is woensdag een Duitse toerist tot zes maanden cel veroordeeld omdat hij heeft geprobeerd Marokkaanse jongeren tot het christendom te bekeren. Dit is van bronnen bij justitie in het Noord-Afrikaanse land vernomen.

De 64-jarige man had jongeren op straat in gesprekken over religie verwikkeld en "boeken van christelijke missionarissen" uitgedeeld. De politie nam daarop een kijkje in zijn hotelkamer, waar nog meer missiemateriaal werd gevonden.


In het voornamelijk islamitische Marokko zijn andere godsdiensten toegestaan, zolang niet actief bekeerlingen worden geworven.


30-11-2006, 09:58



Citaat door mimi3000:
RABAT - In het Marokkaanse Agadir is woensdag een Duitse toerist tot zes maanden cel veroordeeld omdat hij heeft geprobeerd Marokkaanse jongeren tot het christendom te bekeren. Dit is van bronnen bij justitie in het Noord-Afrikaanse land vernomen.

De 64-jarige man had jongeren op straat in gesprekken over religie verwikkeld en "boeken van christelijke missionarissen" uitgedeeld. De politie nam daarop een kijkje in zijn hotelkamer, waar nog meer missiemateriaal werd gevonden.


In het voornamelijk islamitische Marokko zijn andere godsdiensten toegestaan, zolang niet actief bekeerlingen worden geworven.



De sukkel komt ervan, dat hij onze marokkaanse jongeren maar met rust laat

30-11-2006, 09:59
Wat stom zeg, een moslim gaat toch ook niet by een jood & em zeggen van bekeer je.

Dat hy by atheiste gaat ofzo

30-11-2006, 10:12
in de zomer werden bij de douane in sebta ook gewoon bijbels uitgedeeld in de rij

vond het echt grappig dat daar niets aan werd gedaan.. notabene bij de douane

lef!!

ik bedoel dus de douane van marokko naar sebta en niet andersom he!!

30-11-2006, 10:12




Er was toch eens tijd dat je bij de douane boekjes kreeg over Jezus vzmh en videobanden

30-11-2006, 10:13

Citaat door mimi3000:
in de zomer werden bij de douane in sebta ook gewoon bijbels uitgedeeld in de rij

vond het echt grappig dat daar niets aan werd gedaan.. notabene bij de douane

lef!!

ik bedoel dus de douane van marokko naar sebta en niet andersom he!!



soub7anAllah tegelijk gereageerd met hetzelfde



30-11-2006, 10:14

Citaat door mimi3000:
in de zomer werden bij de douane in sebta ook gewoon bijbels uitgedeeld in de rij

vond het echt grappig dat daar niets aan werd gedaan.. notabene bij de douane

lef!!

ik bedoel dus de douane van marokko naar sebta en niet andersom he!!


is nog steeds Spaans gebied, dus waarom zou het niet mogen

30-11-2006, 10:20

Citaat door mimi3000:
in de zomer werden bij de douane in sebta ook gewoon bijbels uitgedeeld in de rij

vond het echt grappig dat daar niets aan werd gedaan.. notabene bij de douane

lef!!

ik bedoel dus de douane van marokko naar sebta en niet andersom he!!


Klopt die heb ik ook vak gzien,dan zijn jehova´s Lef inderdaAD!

30-11-2006, 10:23
NOu ja zeg. wat lomp.. iedereen bepaald toch voor zich zelf welk geloof ze aan houden. marokko zo hypocriet als maar kan.. wel de grootste bierbrouwerij in het land hebben.. prostitutie op elke hoek van de straat!

maar iemand die een gesprek aan gaat over het geloof in een cel gooien.

30-11-2006, 10:24

Citaat door Nacera:
is nog steeds Spaans gebied, dus waarom zou het niet mogen


sorry maar dat is helemaal geen spaans gebied.. ik heb het niet over de douane in sebta.. maar ik heb het over de douane in tetouan

als je dus NAAR sebta wilt

Lef!!!

30-11-2006, 10:25

Citaat door Mysticalia:
soub7anAllah tegelijk gereageerd met hetzelfde




Leff!!!

30-11-2006, 10:27

Citaat door mimi3000:
sorry maar dat is helemaal geen spaans gebied.. ik heb het niet over de douane in sebta.. maar ik heb het over de douane in tetouan

als je dus NAAR sebta wilt

Lef!!!



Bij mijn weten staan ze nooit op Marokkaans grondgebied, maar enkel op Spaans grondgebied met die onzin uit te delen. We komen er jaarlijks langs om naar Tetouan zelf te gaan, en heb ze altijd meegemaakt in Sebta zelf als je van de boot uitstapt of als je aan de douane staat richting Marokko TOE en niet als je van Fnideq naar SEBTA toe gaat

30-11-2006, 10:35



Citaat door Nacera:
Bij mijn weten staan ze nooit op Marokkaans grondgebied, maar enkel op Spaans grondgebied met die onzin uit te delen. We komen er jaarlijks langs om naar Tetouan zelf te gaan, en heb ze altijd meegemaakt in Sebta zelf als je van de boot uitstapt of als je aan de douane staat richting Marokko TOE en niet als je van Fnideq naar SEBTA toe gaat


nee!!! het was echt de douane van marokko.. want ik weet nog dat mijn vader weg was om tickets voor de boot te kopen

ik ben niet gek

30-11-2006, 10:56

Citaat door mimi3000:
RABAT - In het Marokkaanse Agadir is woensdag een Duitse toerist tot zes maanden cel veroordeeld omdat hij heeft geprobeerd Marokkaanse jongeren tot het christendom te bekeren. Dit is van bronnen bij justitie in het Noord-Afrikaanse land vernomen.

De 64-jarige man had jongeren op straat in gesprekken over religie verwikkeld en "boeken van christelijke missionarissen" uitgedeeld. De politie nam daarop een kijkje in zijn hotelkamer, waar nog meer missiemateriaal werd gevonden.


In het voornamelijk islamitische Marokko zijn andere godsdiensten toegestaan, zolang niet actief bekeerlingen worden geworven.




Wat een domme gast zeg! Verdiende straf. Bekeren doe je met het zwaard, niet met een boekie!

30-11-2006, 11:39

Citaat door Kwebbel_24:
NOu ja zeg. wat lomp.. iedereen bepaald toch voor zich zelf welk geloof ze aan houden. marokko zo hypocriet als maar kan.. wel de grootste bierbrouwerij in het land hebben.. prostitutie op elke hoek van de straat!

maar iemand die een gesprek aan gaat over het geloof in een cel gooien.



hier ben ik het mee eens

Pagina's : [1] 2