Bekijk volle/desktop versie : wie ooo wieee



29-11-2006, 22:02
Hallo lieveee mensen ik ben op zoek naar leuke entertainment voor op je bruiloft wie heeft dat weleens gedaan? wie raden jullie me aan als het maar geen buikdansers zijn dat kan echt niet maar verder brand maar los ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

-xxx-

29-11-2006, 22:04


:hoeraj BAHIJA AKA DJ JEBLIA zij is zeker de moeite waard geeft een super leuke show weg waarin ze zich verkleed danst en zingt dus zeker een aanrader 0653671646

29-11-2006, 22:09
he meid dank je voor de tippp, maar ik heb dj nadia al genomen ook een topppiieeee alleen zoek daarnaast nog een leuke entertainment mensen die komen dansen ofzo of iets anders wat ook leuk is dat ze op zo een kleine podium gaan staan en met hun schoenen muziek maken dat lijkt me leuk weet jij mss wie dat doet.

dankjewel in ieder geval

29-11-2006, 22:11

Citaat door silver:
he meid dank je voor de tippp, maar ik heb dj nadia al genomen ook een topppiieeee alleen zoek daarnaast nog een leuke entertainment mensen die komen dansen ofzo of iets anders wat ook leuk is dat ze op zo een kleine podium gaan staan en met hun schoenen muziek maken dat lijkt me leuk weet jij mss wie dat doet.

dankjewel in ieder geval

je bedoelt soort van chikhat (dansende vrouwen) je hebt ook mannen die dat doen maar die zitten meestal in een band ... enige beetje ander soort entertainment is denk dakka marrakchia

29-11-2006, 22:18


okidoki dankje meid superr

30-11-2006, 19:22
Een Marokkaanse stand-up comedian, voor tijdens het eten ofzo.

30-11-2006, 20:35

Citaat door BelsunciaSaida.:
Een Marokkaanse stand-up comedian, voor tijdens het eten ofzo.

stikt er iemand een gamba van het lachen