Bekijk volle/desktop versie : Tevez moet Braziliaans shirt dragen als straf



29-11-2006, 18:26
Carlos Tevez vertrok afgelopen weekend ongevraagd uit Upton Park na zijn wissel in het duel van West Ham United tegen Sheffield United (1-0). De Argentijn was het niet eens met West Ham-manager Alan Pardew en moet daarvoor boeten van zijn club.

Pardew accepteerde de excuses van de 22-jarige aanvaller maar verzocht de spelersgroep van West Ham een straf te bedenken voor hun collega. De selectie van 'The Hammers' kwam uiteindelijk met een opmerkelijke straf. Tevez moet namelijk een week lang met een Braziliaans shirt om zijn schouders op de training van de Londense club lopen. Brazilie is, zoals bekend, dé aartsrivaal van de Argentijnen.

Ook moet de rappe aanvaller 1.500 euro doneren aan het Londense ziekenhuis 'The Great Ormond Street'

29-11-2006, 18:30


Hahah leuke straf

eindelijk wat leuk nieuws over hem... ook goed dat ze aan de ziekenhuizen etc denken..

29-11-2006, 18:32
Leuk nieuws!!

29-11-2006, 18:42

Citaat door lap_doek:
Leuk nieuws!!




ja he

29-11-2006, 19:16


Wat is er zo leuk aan???

29-11-2006, 19:42
Stel jij moet voor straf een week lang de joodse vlag dragen



Ja ik weet heeft er niets mee te maken maar stel je voor

29-11-2006, 21:58
ahhaha ziekkk

30-11-2006, 16:49
Tevez niet akkoord met dragen Braziliaans shirt
Carlos Tévez zal geen Braziliaans shirt gaan dragen op de trainingen. Dit was de straf die de medespelers hem oplegden. De Argentijns international gaat echter niet akkoord met de straf.

"Je moet natuurlijk de humor ervan inzien, maar ik ga echt geen Braziliaans shirt dragen een week lang, iedereen weet dat dat onmogelijk is", aldus de aanvaller tegenover Radio Mitre. "Mijn teamgenoten hadden meer straffen verzonnen, maar zodra iemand met het idee kwam over het Braziliaanse shirt, stak iedereen zijn hand omhoog".

Tévez kan op het moment niet terug kijken op een geslaagde periode. Op de dag van het sluiten van de transfermarkt, kwam de 22-jarige Argentijn over naar West Ham United. De aanvaller wist echter nog nul keer het doel te treffen voor The Hammers. Het lijkt erop dat hij in de winterstop dan ook alweer mag vertrekken bij de club.