Bekijk volle/desktop versie : Verwijderen van gouden tand (huls)..??



29-11-2006, 15:25
Salaam allemaal,

Ik heb een vraag, 6 jaar geleden heb ik op naieve leeftijd een gouden huls laten plaatsten om mijn hoektand. Ik wil er al heel lang vanaf en het is er eigenlijk nu pas van gekomen. A.s. maandag laat ik em weghalen maar omdat er dus aan mijn tand is geslepen moet ik dus een nieuwe huls nemen een witte. Het totaalplaatje gaat kosten een dikke €400,- voor iets wat ik voor maar 50 euro hebben laten zetten. Ik denk dat dit niet word vergoed door de verzekering, maar dat weet ik niet zeker. Mijn vraag dus aan jullie. Hebben jullie hier ervaring mee? Word dit gedeeltelijk vergoed of niet?

Let me Know,,

BvD

29-11-2006, 15:49



Citaat door __Souf:
Salaam allemaal,

Ik heb een vraag, 6 jaar geleden heb ik op naieve leeftijd een gouden huls laten plaatsten om mijn hoektand. Ik wil er al heel lang vanaf en het is er eigenlijk nu pas van gekomen. [B]A.s. maandag laat ik em weghalen maar omdat er dus aan mijn tand is geslepen moet ik dus een nieuwe huls nemen een witte. Het totaalplaatje gaat kosten een dikke €400,- voor iets wat ik voor maar 50 euro hebben laten zetten. Ik denk dat dit niet word vergoed door de verzekering, maar dat weet ik niet zeker. Mijn vraag dus aan jullie. Hebben jullie hier ervaring mee? Word dit gedeeltelijk vergoed of niet?

Let me Know,,

BvD[/B]


Ja das een duur grapje

Als ik jou was had ik even aan de bel getrokken bij je verzekeringsmaatschappij, wordt het vergoed..feestje bouwen (vergeet me niet uit te nodigen) zo niet lekker laten zitten joh..

29-11-2006, 17:59

Citaat door Office_Queen:
Ja das een duur grapje

Als ik jou was had ik even aan de bel getrokken bij je verzekeringsmaatschappij, wordt het vergoed..feestje bouwen (vergeet me niet uit te nodigen) zo niet lekker laten zitten joh..


Nou als het niet vergoed word, dan moet ik zelf voor de kosten opdraaien. Ik vind het zelf verschrikkelijk die tand, en voor school en werk moet ie er ook uit.

29-11-2006, 19:04
Vind persoonlijk een gouden tand écht fout...

29-11-2006, 20:41



Citaat door passion4fashion:
Vind persoonlijk een gouden tand écht fout...


ik vind het wel mooi
( voor eventjes) maar niet voor ALTIJD

30-11-2006, 10:12
Het wordt niet vergoed, mijn vriendin heeft alles uit haar eigen zak moeten betalen en dat is zo'n 3 jaar geleden.

30-11-2006, 20:18


Zekers een dure grap x

01-12-2006, 18:27
Beter er nu zelf voor opdraaien dan Allah swt uitleggen dat 400 euro duur voor je was. Want zoals je weet een gouden tand is haram!!!!

02-12-2006, 12:56
Ja, het is nu ook weer helemaal ''in''.

02-12-2006, 12:58
kan beter platinum zetten

04-12-2006, 16:06
Nou mensjes de tand is er vandaag uit gehaald, heeft me veel pijn en geld gekost maar ben er blij mee

04-12-2006, 16:32

Citaat door __Souf:
Nou mensjes de tand is er vandaag uit gehaald, heeft me veel pijn en geld gekost maar ben er blij mee


-haha bsae7tek en elhamdoelilah, want zo'm gouden tand is echt VER-SCHRIK-KE-LIJK

04-12-2006, 19:22


Nu een zilvere proberen ??

05-12-2006, 09:56
doe maar neit, nog lelijker, zorg er maar gewoon voor dat je mooie recht witte tanden hebt

05-12-2006, 15:51

Citaat door __Souf:
Salaam allemaal,

Ik heb een vraag, 6 jaar geleden heb ik op naieve leeftijd een gouden huls laten plaatsten om mijn hoektand. Ik wil er al heel lang vanaf en het is er eigenlijk nu pas van gekomen. A.s. maandag laat ik em weghalen maar omdat er dus aan mijn tand is geslepen moet ik dus een nieuwe huls nemen een witte. Het totaalplaatje gaat kosten een dikke €400,- voor iets wat ik voor maar 50 euro hebben laten zetten. Ik denk dat dit niet word vergoed door de verzekering, maar dat weet ik niet zeker. Mijn vraag dus aan jullie. Hebben jullie hier ervaring mee? Word dit gedeeltelijk vergoed of niet?

Let me Know,,

BvD


meskien... Echt naar, wat ben ik blij dat mijn ouders dt soort dingen nooit hebben goedgekeurd bij mijn broers!

Ik wens je heel veel succes!