Bekijk volle/desktop versie : Mama cooks best !!!!



Pagina's : [1] 2

28-11-2006, 23:37
De meesten van jullie zullen het daar vast mee eens zijn.

Koken jullie slechter, beter of evengoed(of slecht) als jullie schoonmoeder?
En heeft je man daar wel eens iets over gezegd? Wat heeft hij het liefst


Wat vinden jullie zelf ervan, kunnen jullie haar moet moeite evenaren of overtreffen jullie haar met gemak

28-11-2006, 23:51


Mijn moeder krijgt het altijd voor elkaar om in een mum van tijd voor tig personen te koken, niemand helpt haar daarbij.. het lijkt wel alsof ze het zo op tafel tovert en nog heerlijk ook

Ik moet eerst naar de supermarkt om van alles en nog wat te kopen als ik iets lekkers of uitgebreids wil maken, maar mijn mama doet dat gewoon met wat ze al in huis heeft.

29-11-2006, 00:00

Citaat door Leila1982:
Mijn moeder krijgt het altijd voor elkaar om in een mum van tijd voor tig personen te koken, niemand helpt haar daarbij.. het lijkt wel alsof ze het zo op tafel tovert en nog heerlijk ook

Ik moet eerst naar de supermarkt om van alles en nog wat te kopen als ik iets lekkers of uitgebreids wil maken, maar mijn mama doet dat gewoon met wat ze al in huis heeft.



Moeders zijn supervrouwen, die kunnen alles

Maar ik had het eigenlijk over de mama van je man. Voor hém zal het waarschijnlijk ook zo zijn dat zíj het beste kookt. Daarom vroeg ik me af of hij dat (na van jouw kookkunsten te hebben genoten) dat nog steeds vind, of dat ie liever jouw eten heeft.

29-11-2006, 00:22
ik leer af en toe wat bij van mijn schoonmoeder en vice versa

29-11-2006, 07:40


ik kook slechter dan mama, en beter dan schoonmoeder.

29-11-2006, 08:14
Mijn moeder kookt heerlijk en dat vindt mijn man ook.
Als we in marokko zijn dan kookt zijn moeder altijd en na een week zegt hij altijd dat hij mijn eten heeft gemist......nee ik vindt het eten van zijn moeder niet zo lekker te vet en dat vindt mijn schoonvader ook.
Ze vinden mijn eten heerlijk

29-11-2006, 08:16

Citaat door Sierra_Savannah:
De meesten van jullie zullen het daar vast mee eens zijn.

Koken jullie slechter, beter of evengoed(of slecht) als jullie schoonmoeder?
En heeft je man daar wel eens iets over gezegd? Wat heeft hij het liefst


Wat vinden jullie zelf ervan, kunnen jullie haar moet moeite evenaren of overtreffen jullie haar met gemak


mn schoonmoeder kan overheerlijk koken en zal haar nooit kunnen overtreffen, not in a million years

29-11-2006, 08:21
Ik kook stukken slechter dan mijn moeder... zij is echt super hamdoelillah !! Haar eten is heerlijk en ze is er heel vrijgevig mee..

Mijn schoonmoeder kan ook redelijk koken!!

Dus ik ben jammer genoeg de slechtste wat ik helemaal niet erg vind, aangezien ik altijd bij hun ga eten en niet andersom..

29-11-2006, 08:25

Citaat door Sierra_Savannah:
De meesten van jullie zullen het daar vast mee eens zijn.

Koken jullie slechter, beter of evengoed(of slecht) als jullie schoonmoeder?
En heeft je man daar wel eens iets over gezegd? Wat heeft hij het liefst


Wat vinden jullie zelf ervan, kunnen jullie haar moet moeite evenaren of overtreffen jullie haar met gemak



Ik kook beter dan mijn schoonmoeder. Niet dat ik het vind maar omdat mijn mannetje het zegt. Het verschil zit hem in de kruiden en variaties.

29-11-2006, 08:27

Citaat door Sierra_Savannah:
De meesten van jullie zullen het daar vast mee eens zijn.

Koken jullie slechter, beter of evengoed(of slecht) als jullie schoonmoeder?
En heeft je man daar wel eens iets over gezegd? Wat heeft hij het liefst


Wat vinden jullie zelf ervan, kunnen jullie haar moet moeite evenaren of overtreffen jullie haar met gemak

iedereen kookt beter als mij iedereen dan ook zelfs mijn broers koken beter als mij als ik thuis honger heb wollah ma ik ga koken ik blijf wachten tot iemand kookt eet ik met hem mee

ocharme men broers msakien allemaal schatjes en mijn ouders ook ons pa kookt zelfs thuis

eerlijk gezegd alleen ik en mijn jongste broertje koken niet thuis

29-11-2006, 08:28

Citaat door gelderse:
Ik kook beter dan mijn schoonmoeder. Niet dat ik het vind maar omdat mijn mannetje het zegt. Het verschil zit hem in de kruiden en variaties.


Mijn man vind ook dat ik beter kook dan zijn moeder! Omdat ik veel pasta's..schotels..wraps enzo maak.. en dat maakte zijn moeder nooit thuis! Kortom meer variatie..

29-11-2006, 08:36

Citaat door Ghatar_tangawia:
Mijn man vind ook dat ik beter kook dan zijn moeder! Omdat ik veel pasta's..schotels..wraps enzo maak.. en dat maakte zijn moeder nooit thuis! Kortom meer variatie..



Maar ook bij de traditionele gerechten kun je meer variëren.

Mijn schoonmoeder lust bijvoorbeeld geen zoete aardappelen of kweekperen bij het eten. Mijn schoonvader weer wel. Helaas heeft zij de kinderen het niet aangeleerd om het toch te eten. Gewoon omdat ze het zelf niet lust.

29-11-2006, 08:42



Citaat door gelderse:
Maar ook bij de traditionele gerechten kun je meer variëren.

Mijn schoonmoeder lust bijvoorbeeld geen zoete aardappelen of kweekperen bij het eten. Mijn schoonvader weer wel. Helaas heeft zij de kinderen het niet aangeleerd om het toch te eten. Gewoon omdat ze het zelf niet lust.


Ik kook weinig Marokkaans, tenzij er familie komt! Mijn man lust geen marokkaans eten. Maar je kunt idd beter varieren..

29-11-2006, 08:50
mijn man heeft nog nooit gezegd wie beter kookt.
maar hij zegt wel sinds ik getrouwd ben ik varianie in mijn eten.
en vroeger was het echt elke dag mamita

29-11-2006, 09:15

Citaat door Sierra_Savannah:
De meesten van jullie zullen het daar vast mee eens zijn.

Koken jullie slechter, beter of evengoed(of slecht) als jullie schoonmoeder?
En heeft je man daar wel eens iets over gezegd? Wat heeft hij het liefst


Wat vinden jullie zelf ervan, kunnen jullie haar moet moeite evenaren of overtreffen jullie haar met gemak


Mijn mama is een echte keukenprinses, me moeder staat echt bekend in onze familie dat ze goed kan koken. Een keertje gingen we msmen halen in Marokko toen zei iedereen, dit heeft je moeder 100% niet gemaakt, als jou moeder het gemaakt was het zo lekker dat je vingers erbij op likt! Niks mislukt bij me moeder. Ze heeft jaren ervaring en van al haar schoonzussen is zij de beste!

Ben zo trots op haar. Gasten gaan bij ons altijd weg met een super gevuld buikje!

Me man prijst me moeder ook dagelijks in de hemel. Hij vindt haar eten zo lekker. Vorige keer ging hij kip maken, zegt ie: wat doe je moeder allemaal in de kip, heb nog nooit zulke lekkere kip gegeten.

Ik kan dus echt niet aan me ma tippen!

Pagina's : [1] 2