Bekijk volle/desktop versie : Elke land die terroristen naar Irak heeft gestuurd...



26-07-2003, 20:25

Citaat door elmarocani:
Elke land die terroristen naar Irak heeft gestuurd verdient wel aanslagen!!!
.

26-07-2003, 20:27


BEN HET MET JE EENS!

26-07-2003, 20:29
wallah illaa!!!!

26-07-2003, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
Zullen we binnenkort een aanslag van je verwachten ?
van mij, maar dan niet in amerika maar hier in nl

26-07-2003, 21:25



Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
Maar niet als ik in de buurt ben.
sorry can't do

26-07-2003, 21:26
HmM zullen we effe...met z'n allen zla het wel lukken tog

27-07-2003, 19:19

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
Elke land die terroristen naar Irak heeft gestuurd verdient wel aanslagen!!!
soebhanallah als iemand een aanslag verdient dan is het iraq zelf wel de iraqezen hebben zelf hun land opgegeven aan de amerikanen het volk van iraq zijn misdadigers jegens de islaam ze verkopen hun land aan de joden voor een democratie en ze zijn zelf tegen de sari3a

allahoema damirhoem bi tadmira kabiera (amien)

27-07-2003, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
Zullen we binnenkort een aanslag van je verwachten ?
oh zeker wel!!! echt als ik het voor het zeggen had, wayouwwwwwww echt gatarrrrrrrrrrrrrrr

maar met jou hulp, kunnen we wel iets mooist ten gronde richten, of niet?!

27-07-2003, 21:04

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
Wie zegt dat ze tegen sariha zijn? ben je daar geweest? Ik vind het jammer dat nog moslims zijn die alles geloven wat de terroristen(amerikanen) zeggen....zelfs de meeste ongelovige mensen geloven die terroristen(amerikanen) niet meer.
ik geloof niet wat de koefar zeggen elhamdoelilah ik heb genoeg aan de beelden die ik heb gezien nadat het regime is verdreven de iraqezen veranderde in wolfen en roofde hun eigen land leeg ze steelde alles wat los en vast zat en hebben hun dank aan amerika getoont en nu hebben ze spijt allahoe 3alam ze verdienen wel het leed wat ze nu hebben moesten ze maar niet streven naar een democratie die in strijd is met de islamitische wetgeving.