Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Voor vraagteken1.... zomaar.....

Hooda
03-07-2002, 08:53

Ik heb een echte dichter ontmoet op het internet - een echte denker Een Man die anderen zijn gedichten zomaar kan geven - dus een schenker. Zelf heeft hij het nodige mee gemaakt - maar heeft er mee leren leven Deze man heeft gezorgd dat ik geniet van zijn gedichten - hij laat mij beven. Een tovenaar met zijn liefde voor woorden - vooral waar hij over schrijft Ik hoop dat er nog meer gedichten van hem komen - gewoon dat hij blijft. Ik kijk uit naar zijn gedichten - zijn mening - kijk op het leven maar ook z`n mijmeringen Ja – ik beken – kan en wil niet meer zonder al zijn prachtige dingen. Ik heb een genie ontmoet op het net - voel me na het lezen heel erg goed Wat hij schrijf is prachtig – teder – fel – om over na te denken – vooral met veel moed. Waarom ik dit schrijf nu over hem – een goed gevoel – ach –weet ik eigenlijk niet Voel me prima als ik zijn werken lees - al die mooie woorden ziet. Bedankt voor dit mooi`s en de rust die zij mij geven – jij - tovenaar!!! Dit gedichtje aan jou is van mij een bedankje daarvoor – gewoon een gebaar!

vraagteken1
03-07-2002, 12:24
een gebaar??????? mijn vraagteken verbleekt en niet zomaar deze lofzang verdien ik niet nee mijn Hooda, het is ik, die geniet mijn handen beven nu ik voel me warm weet niet meer wat ik doe mijn ogen zijn opener dan ooit nu jij mij met dit gedicht in een verstrooing hebt gegooid hoe moet ik hiermee omgaan je hebt me echt sprakeloos doen staan het dichten gaat in ieder geval niet meer ik doe het altijd vanuit mijn hart keer, op keer maar nu, mijn lieve Hooda gaat het niet meer gaat het niet meer ik hoop dat het het niet erg zult vinden dat ik me even terug trek in mijn gedachten ga genieten van je mooie woorden op zoek naar nieuwe krachten jouw te bedanken is niet mogelijk, te omarmen, is niet mogelijk te kussen is niet mogelijk maar lees mijn woorden en zie mijn geluk

Hooda
03-07-2002, 12:35
Kom maar, in mijn woorden, Tintelingen op papier vangen de eenzaamheid van gedachten hoezeer ze ook verstopt zijn de ogen zien zonder kijken grijpen je zacht verlangen om de wereld geheimen kenbaar te maken geen kant kan je op Tot mijn vingers je de antwoorden geven waar je naar verlangt wees niet bevreesd het is toch een genoegen dat je, al is het voor een klein moment mag samenkomen met mij in je alleenzijn...

vraagteken1
03-07-2002, 14:28
gelijk heb je wat mijn eenzaamheid betreft, gezocht, door verlangen gestuurd kwam ik bij jou terecht antwoorden wou ik vinden mijn gelijk boven alles halen woorden die me niet zinden zoeken naar mijn eigen falen gedachten vervlochten in het zwart, getroffen in mijn hart Doch zonnestralen zie ik verschijnen, licht in mijn ogen, mijn weemoed lijkt te verdwijnen. Dank je, dank je voor je zinnen je geeft me hoop, moed zin, om weer iets nieuws te beginnen

Hooda
03-07-2002, 20:33

Ik droom een droom voor jou een veld vol mooie kleuren van wilde bloemen die heerlijk geuren ik droom een droom voor jou geluid muziek gelach van mensen vol vreugde op een mooie lentedag ik droom een droom voor jou ik droom van mooie dingen van vriendschap en geluk van kinderen die zingen ik droom een droom voor jou en weet je wat ik wou dat ik die droom versturen kon zodat je 'm zelf dromen zou...

vraagteken1
03-07-2002, 21:06
je droom heb ik ontvangen mij hart ermee behangen het ging even slecht maar heb mijn rug gerecht door jouw droom wakker gemaakt diep in mijn hart geraakt ik zal naar je kijken deze avond met de rode gloed naar je kijken en weten nu is alles goed

ben_en_jerry
03-07-2002, 22:58
Talent ontmoet Talent De ene die ik graag heb gekend Het andere die nog voor mij is onbekend Talent met Talent De ene is een vent Het andere is en dame, heel attent Talent en Talent Wie of wat je bent Jullie worden heel bekend Ben&jerry!

vraagteken1
04-07-2002, 11:25
bekend hoef ik niet te zijn geld hoef ik niet te verdienen met mijn en andermans pijn gesloten in onze zinnen leer er wat van en doe niet als wij droom je dromen. En vraag niet waarom hij of zij, niet meer in je leven mogen voorkomen

Miss_Banana
04-07-2002, 19:51
Tbarkallah 3aliekoum!!!

vraagteken1
04-07-2002, 20:52
ik zie met haar ogen voel met haar handen weet dat ze jullie mogen voel haar hart branden ik hoor met haar oren voel jullie verdriet weet dat ze je kan horen met een simpel gedicht ik spreek met haar mond richt me tot iedereen geveld door een diepe wond zij laat je niet alleen maar : ik zie haar niet, hoor haar niet spreek haar niet mis haar wel