Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie heeft wat voorbeeld van permanent wenkbrauwen



28-11-2006, 11:27
please ben van plan om dat te doen hebben jullie wat voorbeelden voor me

28-11-2006, 11:32


sooory ik bedoel permanent make up daarmee

28-11-2006, 12:03

Citaat door Moppie_n_Mamasx:
Zou je dat wel doen, ik bedoel je kunt je make up ook gewoon aanbrengen.

Even de moeite doen.


of ik de tijd daarvoor heb is de grote vraag

28-11-2006, 12:05

Citaat door Moppie_n_Mamasx:
Zoveel tijd kost het niet, en make-up is nergens voor nodig.

het wordt permanent make-up genoemd maar je wenkbrauwen worden nagetekend als agt een soort tattoo gaat 3 jaar mee ofzo

28-11-2006, 12:14


Nou ik vind het wel mooi om te zien, ik zou het alleen zelf nooit aanbrengen, stel dat je eens een keer een ander model wenkbrauwen wil hebben wat dan?

28-11-2006, 12:14
wallah ik weet niet hoedat uit komt te zien heb dat nooit gezien ik hoor alleen maar wat van

28-11-2006, 12:20
meid niet doen! hou het toch op lekker naturel...het is zonde om je eigen wenkbrauwen weg te scheren en dan te gaan tekenen. Je hebt iets kostbaars gekregen van allah en dan ga je het gewoon weggooien? is zonde! Wees er trots op, er zijn mensen die geen keus hebben en geen wenkbrauwen hebben bijv. dat is pas zielig...maar om ze uit vrije wil weg te halen is echt zonde!!! en permanente make-up? why? voor wie doe je het? iedereen is op zn eigen manier mooi...en als jij graag make-up wil gebruiken ok, maar permanent...denk ook aan de gevolgen op langere termijn...

28-11-2006, 12:22
Je bent gek als je dat laat doen. Be7l chi travo!!! NIET DOEN DUS!

Heb je van jezelf geen wenkbrauwen of what? Ik ken iemand die een lijntje over haar ooglid heef tlaten zetten! Dat kan er nog mee door.

28-11-2006, 12:22
ooh damnn ik d8 dat het op je eigen wenkbrauwen wordt getekend .. maar alles wegscheren neee dat ga ik ckkrr niet doen ik wou ze alleen wat voller maken want die mijne zijn egt scheef en door veel epileren groeit men haren gewoon niet meer

28-11-2006, 12:26

Citaat door spiritalia:
ooh damnn ik d8 dat het op je eigen wenkbrauwen wordt getekend .. maar alles wegscheren neee dat ga ik ckkrr niet doen ik wou ze alleen wat voller maken want die mijne zijn egt scheef en door veel epileren groeit men haren gewoon niet meer



je bedoelt bijtekenen? of bijvullen? das iets anders dan zoals je soms bij 3waza en de wat oudere vrouwtjes ziet waarbij alle haar verwijderd wordt en een wenkbrauw getatoeerd wordt. Meid laat je goed informeren! dan zul je zien dat het echt geen zin heeft!

01-12-2006, 23:38
mijn moeders vriendin heeft dat ook laten doen
maar het vervaagt en blijft niet meer mooi tenzij je het telkens bij laat tatoëren en het doet egt pijn zei ze

01-12-2006, 23:41
Hé Bah! Weet je hoe vies getatoeerde wenkbrauwen eruit zien!

Meid, houd het lekker bij naturel.. zo doe je ook geen al haram

02-12-2006, 01:01


zo te zien moet je t dus niet doen..