Bekijk volle/desktop versie : Politie schiet bruidegom neer



Pagina's : [1] 2

27-11-2006, 09:20
De politie in New York heeft zaterdag een 23-jarige man doodgeschoten, die later op de dag zou trouwen. De politie schoot op de man en twee vrienden, toen die een stripteasetent verlieten. De twee vrienden van het slachtoffer raakten gewond.


http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/11/politie_schiet_bruidegom_neer.html

gekke werk man

27-11-2006, 09:23


Lekker vaag bericht. Er staat niet bij waarom ze op hem geschoten hebben. Lijkt me toch wel de kern van de zaak, en dan is het ook minder relevant dat hij die dag ging trouwen.

27-11-2006, 09:25
De politie in New York heeft zaterdag een 23-jarige man doodgeschoten, die enkele uren later zou trouwen. De politie schoot op de man en twee vrienden, toen die een stripteasetent verlieten. De vrienden van het slachtoffer raakten gewond.

Getuigen zeiden zondag tegen The New York Times dat de 23-jarige Sean Bell en zijn vrienden na het verlaten van de stripteasetent in een auto stapten. Met het voertuig zouden ze een busje van de politie meerdere malen hebben geraakt. Politiewoordvoerder Raymond Kelly zei dat de politiemensen zeker vijftig schoten hebben gelost.

Burgemeester Michael Bloomberg van New York stelde dat het nog te vroeg was om conclusies te trekken uit de gegevens die op dit moment voorhanden zijn. Hij liet weten dat de politieagenten de schoten losten, omdat ze vreesden voor een ,,gewapende confrontatie''.

27-11-2006, 09:26

Citaat door MR_gezelligheid:
De politie in New York heeft zaterdag een 23-jarige man doodgeschoten, die enkele uren later zou trouwen. De politie schoot op de man en twee vrienden, toen die een stripteasetent verlieten. De vrienden van het slachtoffer raakten gewond.

Getuigen zeiden zondag tegen The New York Times dat de 23-jarige Sean Bell en zijn vrienden na het verlaten van de stripteasetent in een auto stapten. Met het voertuig zouden ze een busje van de politie meerdere malen hebben geraakt. Politiewoordvoerder Raymond Kelly zei dat de politiemensen zeker vijftig schoten hebben gelost.

Burgemeester Michael Bloomberg van New York stelde dat het nog te vroeg was om conclusies te trekken uit de gegevens die op dit moment voorhanden zijn. Hij liet weten dat de politieagenten de schoten losten, omdat ze vreesden voor een ,,gewapende confrontatie''.


Aha. Da's duidelijker.

Lijkt me een overdreven reactie van de politie. Die waren natuurlijk gewoon bang.

Maarre...wat doe je als bijna getrouwde man in een stripteasetent?

27-11-2006, 09:29



Citaat door babyvanbelisma:
Aha. Da's duidelijker.

Lijkt me een overdreven reactie van de politie. Die waren natuurlijk gewoon bang.

Maarre...wat doe je als bijna getrouwde man in een stripteasetent?


voor sommige is het normaal om een vrijgezelle avond te regelen met vrienden.... en dan doen ze dit soort dinge. de een gaat opstap de ander naar een strip tent

maarja hij kan het in ieder geval niet meer uitleggen thuis

27-11-2006, 09:45

Citaat door babyvanbelisma:
Aha. Da's duidelijker.

Lijkt me een overdreven reactie van de politie. Die waren natuurlijk gewoon bang.

Maarre...wat doe je als bijna getrouwde man in een stripteasetent?

Het afsluiten van het vrijgezellenbestaan samen met vrienden..een vrijgezellenavond dus.
Niets abnormaals mee.

27-11-2006, 09:49

Citaat door rijmaran:
Het afsluiten van het vrijgezellenbestaan samen met vrienden..een vrijgezellenavond dus.
Niets abnormaals mee.


Nou, mijn aanstaande man zou een whoppin' krijgen als hij in een stripclub was op de avond voor ons trouwen.

27-11-2006, 09:55

Citaat door babyvanbelisma:
Nou, mijn aanstaande man zou een whoppin' krijgen als hij in een stripclub was op de avond voor ons trouwen.

Zuurpruim.

27-11-2006, 09:55

Citaat door rijmaran:
Zuurpruim.


Nietus!

I'm all the booty he needs

27-11-2006, 09:59

Citaat door babyvanbelisma:
Nietus!

I'm all the booty he needs

Ja maar, als je nog niet eens gehuwd was kan je daar geen aanspraak op maken.
Hij ging tenslotte enkel lol scheppen met vrienden en naar mooie meiden kijken.
Ga je nou zijn ogen dichtkleven als ie naar andere meiden kijkt?

27-11-2006, 10:04

Citaat door rijmaran:
Ja maar, als je nog niet eens gehuwd was kan je daar geen aanspraak op maken.
Hij ging tenslotte enkel lol scheppen met vrienden en naar mooie meiden kijken.
Ga je nou zijn ogen dichtkleven als ie naar andere meiden kijkt?


Haha..nee hoor, hij mag kijken wat hij wil. Doe ik immers ook. Maar stripclub vind ik zo ordinair......ga dan naar het zwembad, dan zie je ongeveer hetzelfde.

27-11-2006, 10:07

Citaat door babyvanbelisma:
Haha..nee hoor, hij mag kijken wat hij wil. Doe ik immers ook. Maar stripclub vind ik zo ordinair......ga dan naar het zwembad, dan zie je ongeveer hetzelfde.


en het is een stuk goedkoperderrrrrr


Wat een "goede" politie hebben ze toch daar bij de Amis!

27-11-2006, 10:08



Citaat door gaviel:
en het is een stuk goedkoperderrrrrr


Wat een "goede" politie hebben ze toch daar bij de Amis!


Juistem! Ach, de vleselijke behoeften van een man......gelukkig ben ik een vrouw

27-11-2006, 10:11
het is "goed" voor m dat ie is neer geknald, had ie maar netjes thuis moeten zitten ipv op hoerefeestjes ter gelegenheid van een bruiloft!!


minder was dat het een neger was die neergeknald werd door een blanke smeris, ik had het liever omgekeerd gezien, vuile witte stinkmensen

27-11-2006, 10:21

Citaat door babyvanbelisma:
Juistem! Ach, de vleselijke behoeften van een man......gelukkig ben ik een vrouw

Heb jij dan geen vleselijke behoeften en fantasieën?

Pagina's : [1] 2