Bekijk volle/desktop versie : Partners in Maatschappelijk ondernemen.



27-11-2006, 01:16
Sallam Oelaikoem beste broeders en zusters,

Het volgende: momenteel ben ik heel erg druk bezig met het op papier zetten van een idee dat heel erg goed gaat aankomen bij de mensen (voornamelijke moslims). Alleen hierin heb ik een partners nodig en mensen die samen met mij het idee kunnen en willen realiseren.

- Iemand die een ondernemingsplan kan schrijven in een snelle tempo
- Iemand die het marktonderzoek kan opzetten (hoe en wat)?
- Iemand die een naam kan bedenken voor het "idee"

je kun mij mailen op ikmeldmijnuaan@hotmail.com

Vriendelijke groet

27-11-2006, 01:55



Citaat door BoycotNMO:
Sallam Oelaikoem beste broeders en zusters,

Het volgende: momenteel ben ik heel erg druk bezig met het op papier zetten van een idee dat heel erg goed gaat aankomen bij de mensen (voornamelijke moslims). Alleen hierin heb ik een partners nodig en mensen die samen met mij het idee kunnen en willen realiseren.

- Iemand die een ondernemingsplan kan schrijven in een snelle tempo
- Iemand die het marktonderzoek kan opzetten (hoe en wat)?
- Iemand die een naam kan bedenken voor het "idee"

je kun mij mailen op ikmeldmijnuaan@hotmail.com

Vriendelijke groet



Je vergeet een belangrijk punt, iemand die de onderneming voor zijn rekening kan bedrijven.

Ik snap niet dat je "ondernemingplan" in snelle tempo kunt schrijven.

Immers als je zelf een plan hebt en de benodigde bagage zal het je wel lukken in een paar uur zoiets op te stellen, maar indien je met derde een onderneming gaat beginnen, lijkt het mij vrij lastig om binnen een dag consensus te hebben bereikt die je in een ondernemingsplan hebt verwoord.

Tenzij je het plan alleen als showmiddel wilt gebruiken (voor banken, subsidie verstrekkers) maar dan ben je op zoek naar een oplichter en niet naar een partner, en diegene zal jou niet nodig hebben .

27-11-2006, 13:13

Citaat door BoycotNMO:
Sallam Oelaikoem beste broeders en zusters,

Het volgende: momenteel ben ik heel erg druk bezig met het op papier zetten van een idee dat heel erg goed gaat aankomen bij de mensen (voornamelijke moslims). Alleen hierin heb ik een partners nodig en mensen die samen met mij het idee kunnen en willen realiseren.

- Iemand die een ondernemingsplan kan schrijven in een snelle tempo
- Iemand die het marktonderzoek kan opzetten (hoe en wat)?
- Iemand die een naam kan bedenken voor het "idee"

je kun mij mailen op ikmeldmijnuaan@hotmail.com

Vriendelijke groet



Kun je concreet uitleggen wat de opzet is? Ik kan namelijk niet uit jouw verhaal opmaken wat jij wilt bereiken.. Ik doe HBO opleiding MWD

27-11-2006, 13:56

Citaat door sexy_slavin:
Kun je concreet uitleggen wat de opzet is? Ik kan namelijk niet uit jouw verhaal opmaken wat jij wilt bereiken.. Ik doe HBO opleiding MWD


Vreemd dat mensen willen weten wat het idee is terwijl ik mijn mail plaats. Het is toch erg stom om het idee hier te beschrijven. Mail mij dan leg ik je haarfijn uit wat het idee is.

27-11-2006, 14:19



Citaat door BoycotNMO:
Vreemd dat mensen willen weten wat het idee is terwijl ik mijn mail plaats. Het is toch erg stom om het idee hier te beschrijven. Mail mij dan leg ik je haarfijn uit wat het idee is.


nou zeg, je mag wel vrolijk blijven

27-11-2006, 18:07

Citaat door sexy_slavin:
Kun je concreet uitleggen wat de opzet is? Ik kan namelijk niet uit jouw verhaal opmaken wat jij wilt bereiken.. Ik doe HBO opleiding MWD

Ik doe zelf ook deze opleiding en ik moet een product op de markt brengen(maatschappelijk ondernemen). De onderwijseenheid heet innoveren in de beroepspraktijk. Misschien hebben we het wel over hetzelfde.

29-11-2006, 18:41

Citaat door sweet89:
Ik doe zelf ook deze opleiding en ik moet een product op de markt brengen(maatschappelijk ondernemen). De onderwijseenheid heet innoveren in de beroepspraktijk. Misschien hebben we het wel over hetzelfde.


sorry kan je even niet volgen

29-11-2006, 19:16

Citaat door sexy_slavin:
sorry kan je even niet volgen


Ik moet een dienst of product zogenaamd in de markt gaan brengen ( het gaat meer om het plan) die gebaseeerd is op het verbeteren van de huidige dienst op sociaal niveau. Bijvoorbeeld iets verbeteren in de zorgsector.

29-11-2006, 19:38

Citaat door sweet89:
Ik moet een dienst of product zogenaamd in de markt gaan brengen ( het gaat meer om het plan) die gebaseeerd is op het verbeteren van de huidige dienst op sociaal niveau. Bijvoorbeeld iets verbeteren in de zorgsector.
ja, voor project zeker? Maar wat moet ik met deze info???

29-11-2006, 19:48

Citaat door sexy_slavin:
ja, voor project zeker? Maar wat moet ik met deze info???

Ja is voor project...ik antwoord alleen op je vraag

29-11-2006, 20:45

Citaat door sweet89:
Ja is voor project...ik antwoord alleen op je vraag


had ik een vraag dan? ja sorry maar volgens mij is er sprake van miscommunicatie..ik heb toch echt niks gevraagd...