Bekijk volle/desktop versie : beel je zeer zeer goed in



Pagina's : [1] 2

26-11-2006, 17:50
stel je voor. je bent vijf jr ongeveer met je man of vrouw getrouwd!
het is best een normal gezonde huwelijk. maar toch niet echt erg boeiend!

jij man of vrouw komt iemand anders tegen in je leven die bijna precies net als jou denkt. je hebt het gevoel dat diegene eigenlijk bij jou moest blijven!

ga je dan eerlijk je man of vrouw vertelen dat je eigenlijk van iemand anders houd? of hou je liever je mond en ga je met een gat in je hart weer verder

assallamoe alaikom je oegte koum soekran

26-11-2006, 17:51


oegtie soekran, houd je benen stevig tegen mekaar en vertel het je man gewoon

26-11-2006, 17:52

Citaat door Arab_Knight:
oegtie soekran, houd je benen stevig tegen mekaar en vertel het je man gewoon

broeder. ik ben nog harstikke gezellie

26-11-2006, 17:52
Mijn mening, ik heb van de eerste keer voor hem gekozen en ik blijf bij hem, ik doe niet mee aan zulke spelletjes die enkel mijn huwelijk kapot kunnen maken, als je echt maar dan echt een goed hart hebt en je vreest allah swt zonder een grondige reden om te scheiden dan vind ik dat niet kunnen, eens gekozen altijd gekozen, dan moest je maar langer vrijgezel blijven!

26-11-2006, 17:52



Citaat door soekran:
broeder. ik ben nog harstikke gezellie

je bent gezellig

26-11-2006, 17:53
Hoe kan je van iemand anders houden als je een leven met iemand hebt waar je van houdt'? Die gevoelens zoek je zelf op..Moet je maar buiten je huwelijk niet met mannen omgaan en zo zal je nooit iemand anders ontmoeten die misschien bij je past..Als je eenmaal trouwt is diegene je leven en alles.

26-11-2006, 17:53
Wejeew daar wil ik niet eens aan denken .... Allahyester hoop het nooit meetemaken ...

26-11-2006, 18:02
ja ik snap het
dat denken we allemaal dat we voorgoed met die ene persoon verder willen leven!

maar jullie kunnen me niet vertellen dat als je een sleur in je huwelijk hebt dat je niet op iemand anders kunt vallen of dat je je man niet meer wilt. of dat de man je ook niet meer wilt! mannen zoeken het net zovaak ook buitensdeur,.... ik kan niets beloven! ik ben ook maar een mens van vlees en bloed en als mijn man niet met uitdagingen komt dan kan hij het shaken bij me!

jullie zijn niet zo romantisch ingesteld als dat ik dat ben

assallamoe alaikom jullie oegte koum soekran

26-11-2006, 18:03

Citaat door soekran:
stel je voor. je bent vijf jr ongeveer met je man of vrouw getrouwd!
het is best een normal gezonde huwelijk. maar toch niet echt erg boeiend!

jij man of vrouw komt iemand anders tegen in je leven die bijna precies net als jou denkt. je hebt het gevoel dat diegene eigenlijk bij jou moest blijven!

ga je dan eerlijk je man of vrouw vertelen dat je eigenlijk van iemand anders houd? of hou je liever je mond en ga je met een gat in je hart weer verder

assallamoe alaikom je oegte koum soekran



Wanneer je trouwt, neem ik aan dat je BEWUST voor je partner kiest.

Hierbij hoort ook dat je er BEWUST voor kiest om als vrouw geen contacten meer te hebben met mannen, en als man, geen contacten meer te hebben met vrouwen.

Buiten de contacten die je noodgedwongen hebt ( werk, school etc ).. hou jij je dus hieraan. Betreffende je collega's etc, zorg jij ervoor dat jij enkelt contact hebt over je werk, en zorg je ervoor dat je niet "close" wordt. Je gaat niet gezellig dingen lopen uitwisselen, geen nummers voor redenen die buiten het werk liggen, niet overdreven veel en zonder reden met elkaar kletsen, etc etc.

Met deze maatregelen sluit jij ongewenste gevoelens buiten. Hierdoor heb je niet eens de KANS om een ander "leuk" te gaan vinden, etc. Jij hebt genoeg aan je man, je man heeft genoeg aan jou als zijn vrouw. Jullie hebben geen behoefte aan andere contacten met de andere sexe.

26-11-2006, 18:08

Citaat door Arab_Knight:
je bent gezellig

v
r
i
j
z
e
l
l
i
g


wa allaikom assallaam je oegte soekran

26-11-2006, 18:11
Daarom moeten man en vrouw opgesloten in huis met elkaar samen leven.

26-11-2006, 18:18

Citaat door DreamsToShare:
Wanneer je trouwt, neem ik aan dat je BEWUST voor je partner kiest.

Hierbij hoort ook dat je er BEWUST voor kiest om als vrouw geen contacten meer te hebben met mannen, en als man, geen contacten meer te hebben met vrouwen.

Buiten de contacten die je noodgedwongen hebt ( werk, school etc ).. hou jij je dus hieraan. Betreffende je collega's etc, zorg jij ervoor dat jij enkelt contact hebt over je werk, en zorg je ervoor dat je niet "close" wordt. Je gaat niet gezellig dingen lopen uitwisselen, geen nummers voor redenen die buiten het werk liggen, niet overdreven veel en zonder reden met elkaar kletsen, etc etc.

Met deze maatregelen sluit jij ongewenste gevoelens buiten. Hierdoor heb je niet eens de KANS om een ander "leuk" te gaan vinden, etc. Jij hebt genoeg aan je man, je man heeft genoeg aan jou als zijn vrouw. Jullie hebben geen behoefte aan andere contacten met de andere sexe.

dat wat je nu allemaal schrijft

ooit echt ingebeeld hoe het is als het echt saai is in het huwelijk. dat het dood is tussen julllie beiden is. meer ruzzie dan genegenheid

26-11-2006, 18:19



Citaat door soekran:
v
r
i
j
z
e
l
l
i
g


wa allaikom assallaam je oegte soekran

nee sorry, geen interesse... ik ben verloofd

26-11-2006, 18:21

Citaat door madame_nadia:
Daarom moeten man en vrouw opgesloten in huis met elkaar samen leven.




awaah a themsoent


Assallamoe alaikom je oegtie soekran

26-11-2006, 18:22

Citaat door soekran:
dat wat je nu allemaal schrijft

ooit echt ingebeeld hoe het is als het echt saai is in het huwelijk. dat het dood is tussen julllie beiden is. meer ruzzie dan genegenheid




Ik zeg heel eerlijk, ik heb het geprobeerd in te denken, maar het lukt niet. Ik ben nu 4 jaar samen met mijn man,, en hoewel we een periode hadden waarin we veel ruzie hadden ( een paar maanden geleden was het steeds raak).. toch houd ik ngo ontzettend veel van hem. Ik kan met hem lachen, gek doen, leuke dingen doen, serieus praten, huilen, alles!

Ik kan me NIET indenken dat er ooit een moment zal komen waarop ik hem niet meer wil. Maar allahoe a3lam.

Pagina's : [1] 2