Bekijk volle/desktop versie : Zo hoort het te zijn...



25-07-2003, 19:47
Vrijdagnamiddag en de wereld was prachtig. In de trein ben ik op weg naar het station waar ik overstap op de trein waar mijn lieverd al in zit. Ze is op weg naar Maastricht, de stad waar ik woon. Dit weekend had ze al gepland voordat we elkaar leerden kennen, maar krijgt nu wel een extra spannend karakter, omdat we binnen onze geheime relatie iedere mogelijkheid die zich voordoet om elkaar te ontmoeten benutten.

Ik stap in de trein en zoek haar in de afgesproken coupé. Ik zie haar met haar rug naar me toe zitten en loop er op af. Ik moet me bedwingen om haar niet te bespringen. Ze ziet me en lacht! Die lach is magisch. Een lach die alles doet vergeten. De buitenwereld is er niet, zorgen zijn er niet, alleen zij en ik. Die lach is helemaal bedoeld voor mij. Ik maak haar blij, opgewonden; ik doe haar zichzelf mooi vinden. Ze vindt mij de mooiste man van de wereld. Ik ben het helemaal voor haar. Dat voelt zo goed en krachtig. Ik kan meerdere malen per dag meerdere werelden aan.

'Hoi', zegt ze met een ingetogen en licht overslaande stem.
'Ik ga naast haar zitten en probeer door de kleding van haar en die van mij iedere vezel van haar lijf te voelen. De treinreis duurt nog een uur, en dan duurt het nog minstens een kwartier voordat we naakt in elkaars armen kunnen liggen
'Ik heb je heel erg gemist.'
'Ik jou ook, ik heb de dagen geteld tot dit moment.'

We gaan de kamer binnen en mijn schat vlucht naar de badkamer. Ik kleed me uit en ga onder de lakens liggen. Na een tijdje komt ze de kamer in en kijkt me hongerig aan. Ze kleedt zich uit en het is een prachtig zicht. Ze bevrijdt haar prachtige borsten en kijkt me indringend aan. Die zijn dadelijk helemaal voor mij.

Ze bukt zich om haar slip langs haar enkels en voeten te stropen en ik zie haar mooie benen. De mooiste die ik ooit gezien heb. Ze zijn stevig en passen bij een vrouw die met beide benen op de grond staat en die zich niet uit het veld laat slaan. Ze zijn ook zacht. Zo zacht dat als ik haar streel op haar huid een klein spoortje van een paar centimeter achter mijn vingers volgt, om vervolgens snel weer te sluiten. Ze kent haar benen goed. Als ze op me zit, doseert ze daarmee precies de kracht die nodig is om mij enorm geil te maken, maar me ook te laten voelen dat de binnenkant van haar benen van mijn heupen en bekken houden.

Ze staat nog steeds voorover gebogen en haar haren vallen langs haar schouders voorover. Haar billen staan gespannen. Ik doe mij ogen dicht en ruik haar. Ze doet het laken omhoog en kruipt dicht tegen me aan.
'Oh, goddelijk lijf, ik heb je gemist. Ik wil je borst voelen, je buik, je armen, je heerlijke xxx. Ik wil hem in mijn mond, maar ik wil je ook in me.'

Ik heb nog steeds mijn ogen dicht en ik voel haar lippen tegen de mijne. Ik voel haar adem en open mijn mond om haar tong binnen te laten. Ze steekt 'm heel diep in me en ik zuig eraan alsof mijn leven ervan af hangt. Ze kruipt op me en laat meteen mijn stijve xxx diep tussen haar benen verdwijnen.
'Ik wil je xxxxxx', zegt ze. 'Ik zou willen dat ik een xxx had en ook diep in je kon stoten. Ik wil weten hoe het voelt om je te nemen, om je diep en lang te kunnen xxxxxx en bevredigen, net als je bij mij doet.'

Ik had geen condoom omgedaan en het kon haar niet schelen. Ik vond het prachtig en het maakte me zo intens verliefd. Ze wilde met me xxxxxx, zo graag dat ze alle risico's nam. Ze houdt echt van me. Ze houdt echt van me. Ik bedwing een traan van geluk. Ik pak haar vast bij haar heupen en draai haar op d'r rug. Dit gaat vanzelf en die houding maakt dat ik nog dieper in haar kan komen. We blijven ruim een uur in elkaar. We bewegen langzaam om niet klaar te komen, maar wel intens te genieten en constant te balanceren tegen de grens van uitbarsten.

Het is fysiek dodelijk vermoeiend; de zweetdruppels parelen op mijn rug. De lakens zijn kletsnat. We kunnen elkaar niet loslaten en ik voel dat het bloed naar haar vagina stroomt. Ze gaat komen. Ik zoen haar op haar ogen en probeer nog net iets dieper in haar door te dringen. Haar spieren spannen zich en ik voel een druk rondom mijn stijve xxx. Ik voel voor het eerst echt hoe een vrouw klaarkomt. Hoe ze in zichzelf vecht om dit heerlijke gevoel zo lang mogelijk te laten duren. Een vrouw te zien komen is dierlijk prachtig, intens en totaal. Daarbij vergeleken is het komen van een man een technisch gebeuren. Ik schaam me bijna voor de rest van mijn soortgenoten.
'Ik wil dat je diep in me komt en me je al je zaad geeft, alsjeblieft.'

Ze strekt haar armen langs haar hoofd en pakt het bed vast. Daarmee rekt ze haar lichaam uit en is ze op haar allermooist. Ik hoef niets meer te doen. Ik voel het vocht uit het diepst van mijn lijf richting mijn penis stromen. Ik voel het in haar ontladen en ik span iedere spier in mijn lijf om te zorgen dat ze alles krijgt waarnaar ze verlangt.
Uitgeput zak ik langzaam door mijn armen en kus haar. Ik fluister dat ik van haar houd en dat ik wil dat dit nooit overgaat.

'Je bent zo mooi als je in mij klaarkomt. Je bent prachtig! Dat beeld heb ik al dagen op mijn netvlies. Ik heb je zo gemist. Ik houd vreselijk veel van je.'
Met die woorden ben ik verkocht. Mannen komen niet mooi klaar, maar ik wel! Dit maakt me de uitverkorene voor haar! Ik ben zo gelukkig en volledig in haar macht. Ik wil dit nooit verliezen, alsjeblieft nooit.

25-07-2003, 20:57


toppie ga verder

25-07-2003, 21:08
Trouwens woon je echt in Maastricht? Zo ja waar dan?

25-07-2003, 21:08
ja we w8ten ga verder

25-07-2003, 21:26


leuke verhaal

25-07-2003, 22:29
Thuiskomst

Na een periode van twee weken was het dan eindelijk zover: ze zou hem weer zien, voelen, ruiken en proeven. Die twee weken waren als een slak aan haar voorbij getrokken, de tijd leek zijn eigen snelheid te beperken en kroop in zijn langzame tempo vooruit.

Haar vuur was opgelaaid en ieder moment dat ze dichterbij het weerzien was wakkerde het nog verder aan. De overweldigend blije blik in zijn ogen toen ze hem weer zag, ze kreeg er een brok van in haar keel. Ze omhelsde hem, kuste zachtjes in zijn hals en rook zijn bekende en opwindende geur. Geen tijd te verliezen, naar huis.

Het bad was vol, geurig badschuim omringde hem en haar. Ogen vol verlangen, handen die zachtjes streelden, net niet op de gevoelige plekken maar voorzichtig er omheen cirkelend. Ze stapte uit bad en droogde zich traag af, kijkend naar hem en hem met haar ogen dwingend ook uit bad te stappen.
Hij kwam uit het schuim, haar glimlachend aankijkend, zijn lichaam zichzelf verradend. Ze glimlachte terug, verwachtingsvol, wetend wat nog te wachten stond.
De slaapkamer was koel, de ventilator waaide zachtjes de zwoele wind rond en het bed was fris en nog onbeslapen.

Ze deed het kaarsje aan, het volle licht van het nachtlampje werd uitgeschakeld en ze wachtte op zijn komst. Hij kwam binnen, ging naast haar liggen en kuste haar loom. Haar tong ontmoette de zijne, zachtjes aftastend, zoekend. Hun monden openden verder, de kus werd dwingender, hongerig. Ze voelde zijn handen op haar lichaam, strelend en verleidelijk. Toen zijn lippen haar tepel vonden, kromde ze haar rug om hem nog meer tegemoet te komen. Ze voelde golven van genot door haar lichaam stromen toen zijn tong afdaalde. Nadat hij uitdagend eerst de binnenkant van haar ene dij en vervolgens die van haar andere had verkend, kwam zijn tong eindelijk bij de plek waar ze hem hebben wilde. Ze voelde het vocht van zijn tong en lippen zich vermengen met het hare. Ze hief haar heupen op om hem nog meer speelruimte te geven.
Zijn mond zoog zich om haar heen en ze kreunde van genot. Ze wilde meer, ze wilde hem in zich voelen.

‘Kom in me, ik wil je voelen’, fluisterde ze zacht. Ze zag zijn verlangen, voelde zijn verlangen en toen hij over haar heen boog om een condoom te pakken, begon ze hem plagend en tevens opwindend te likken. Ze hoorde hem zijn adem inhouden, liet hem nog iets dieper in haar mond komen en zoog behoedzaam.
Met haar handen streelde ze zijn billen, hem nog dieper naar binnen dwingend. Eindelijk proefde ze hem, kon ze hem laten merken hoezeer ze naar hem verlangd had. Zijn adem versnelde en hij kreunde. Ze liet hem gaan zodat hij het condoom kon pakken. Verwachtingsvol keek ze naar zijn handelingen, wetend dat het moment gekomen was.

Als vanzelf spreidden haar benen zich voor hem en hief ze haar heupen op. Voorzichtig gleed hij naar binnen, haar diep in haar ogen kijkend. Ze sperde haar ogen ver open, het verlangen duidelijk te lezen en kreunde. Dit was het moment waarop ze gewacht had. Ze bewoog mee in zijn ritme, hem ondertussen kussend en strelend. Onder haar handen voelde ze zijn bilspieren spannen en ontspannen waardoor ze nog meer en sneller wilde.

In een vloeiende beweging rolden ze om, schrijlings op hem zittend keek ze hem aan. Fluisterend in zijn oor dat hij niet hoefde te wachten, de hele nacht lag nog voor hen. Haar ritme versnelde alsmede zijn ademhaling. Ze zag achter zijn dichte oogleden zijn ogen van links naar rechts schieten, zijn mond in een grimas van genot en geluk. Ze voelde diep in zich dat hij nog harder werd en wist dat zijn hoogtepunt niet lang meer op zich liet wachten. Ze keek in zijn ogen, zag zijn overgave en zijn verlangen en voelde hem onder haar sidderen.

Terwijl ze nog lag na te genieten voelde ze zijn lippen en handen overal en het vuur laaide weer op. Haar nagels maakten kleine striemen in zijn huid en haar adem stokte toen zijn lippen en tong haar bespeelden. Ze voelde haar climax bijna komen en trok hem omhoog, hem dwingend het met zijn vingers af te maken. Tijdens haar overweldigende orgasme keek ze diep in zijn ogen en zag zijn liefde voor haar.

Al knuffelend en strelend lagen ze in elkaars armen na te genieten tot de slaap hen overviel en hun ademhaling diep en rustig werd. Midden in de nacht werd ze wakker, ze zag dat het drie uur was en kroop nog eens in zijn armen. Zijn lome kus op haar voorhoofd deed haar weer inslapen tot de volgende ochtend.
Ze werd wakker van de wekker, zachte muziek op de achtergrond. Zijn hand op haar blote dij, zijn warme lichaam tegen het hare en haar eerste gedachte was: ja, ik ben eindelijk thuis.