Bekijk volle/desktop versie : BERLUSCONI INGESTORT! (video)



26-11-2006, 14:44
BERLUSCONI INGESTORT[/SIZE]

[SIZE="4"]Voormalig premier van Italië Silvio Berlusconi is naar het ziekenhuis afgevoerd nadat hij tijdens een speech in Noord-Italië compleet is ingestort.


Berlusconi (70 jaar) zakte op het podium in elkaar, in de armen van zijn bodyguards. Zie ook video op BBC News!

Bron BBC News

26-11-2006, 14:49


Ik hoop op het (politieke) einde van deze man. Ik kan dus niet echt rouwig zijn om dit bericht.

26-11-2006, 14:55
Zo zie je maar weer: de dood kan overwachts komen.. hij was gewoon een speech aan het geven, en opeens moet ie afgevoerd worden...


(ik weet ook wel dat ie nog niet dood is, maar ik bedoel maar)

26-11-2006, 15:01
Tja, de man is ook al 70, en van het bijhouden van vele leugens en corruptieafspraken wordt je volgens mij erg moe.

Ik wens de man een spoedig herstel toe en nog een lang leven.

Maar voor het Italiaanse volk hoop ik dat de politieke rol van deze man nu uitgespeeld is. Hoewel er ongetwijfeld een nieuwe Berlusconi-type op zal duiken.

26-11-2006, 15:13



Citaat door Peej:
Hoewel er ongetwijfeld een nieuwe Berlusconi-type op zal duiken.

Die is er allang... zijn zoon Piersilvio Berlusconi


26-11-2006, 15:17

Citaat door SUPER_MAROC:
BERLUSCONI INGESTORT[/SIZE]

[SIZE="4"]Voormalig premier van Italië Silvio Berlusconi is naar het ziekenhuis afgevoerd nadat hij tijdens een speech in Noord-Italië compleet is ingestort.


Berlusconi (70 jaar) zakte op het podium in elkaar, in de armen van zijn bodyguards. Zie ook video op BBC News!

Bron BBC News

Was natuurlijk topzwaar met al dat geld in z'n zakken.