Bekijk volle/desktop versie : Britse rockers veilen schoenen



26-11-2006, 13:51

Citaat:
AMSTERDAM - Britse popsterren veilen hun schoeisel voor het goede doel. Coldplay, David Bowie, Johnny Marr, Lily Allen, Ringo Starr en anderen hebben hun schoenen ingeleverd bij de Mines Advisory Group (MAG), die de opbrengsten gebruikt om explosieven in Libanon op te ruimen.

Dat meldt het Britse muziekblad New Musical Express op zijn website.
Veel van de schoenen zijn gesigneerd. Tot 8 december kan worden geboden op de sportschoenen, pumps en laarzen.

In maart organiseerde MAG een soortgelijke actie, waarbij onder meer roze laarzen van de Sugababes en de tennisschoenen van Anna Kournikova onder de hamer gingen. Heather Mills, toen schijnbaar nog gelukkig getrouwd met Paul McCartney, verzorgde de aftrap voor de veiling.

Bron




26-11-2006, 16:01


50C? - word tijd dat de vs 'stars' eraan gaat meedoen

26-11-2006, 17:16

Citaat door Tsedek:
50C? - word tijd dat de vs 'stars' eraan gaat meedoen




26-11-2006, 17:23
wat moet ik met schoenen waar vieze zweetpoten ingezeten hebben? alleen de schoenen van 50C zou ik overwegen te kopen... die draagt ze toch nooit langer dan een paar uur..... en gooit ze weg

26-11-2006, 17:51



Citaat door Tsedek:
wat moet ik met schoenen waar vieze zweetpoten ingezeten hebben? alleen de schoenen van 50C zou ik overwegen te kopen... die draagt ze toch nooit langer dan een paar uur..... en gooit ze weg


gekken genoeg op de wereld..