Bekijk volle/desktop versie : meisjes die haramwoorden in de mond nemen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-11-2006, 12:04
ik vind dat zo afschuwelijk. een meisje dat haramwoorden in de mond neemt, als de emoties de overhand nemen. dan verliest ze in mijn ogen voor zeker 75% aan vrouwelijkheid. past gewoon niet bij de natuur van een meisje. vind ik.

26-11-2006, 12:12



Citaat door Daslurf:
ik vind dat zo afschuwelijk. een meisje dat haramwoorden in de mond neemt, als de emoties de overhand nemen. dan verliest ze in mijn ogen voor zeker 75% aan vrouwelijkheid. past gewoon niet bij de natuur van een meisje. vind ik.


Ik lees haram en natuur.. waar geloof je eigenlijk in?

26-11-2006, 12:18

Citaat door Dynamic:
Ik lees haram en natuur.. waar geloof je eigenlijk in?


je gaat nu way offtopic.

26-11-2006, 12:27
wat bedoel je met haramwoorden, scheldwoorden;ja dat vind ik ook ongepast

26-11-2006, 12:31


Je mag sowieso niet vloeken zowel de man als de vrouw.

26-11-2006, 12:31

Citaat door salsabill:
Je mag sowieso niet vloeken zowel de man als de vrouw.




26-11-2006, 12:33

Citaat door Daslurf:
ik vind dat zo afschuwelijk. een meisje dat haramwoorden in de mond neemt, als de emoties de overhand nemen. dan verliest ze in mijn ogen voor zeker 75% aan vrouwelijkheid. past gewoon niet bij de natuur van een meisje. vind ik.


salam,
een meisje/vrouw is in de 1e plaats een mens met emoties die inderdaad de overhand kunnen nemen. Heeft dus niks met geslacht of met de natuurlijkheid van iemand te maken.

Ik vind het ook afschuwelijk hoor maar of het een vrouw of man is dat maakt voor mij niet uit. Het gaat mij erom dat iemand zijn zelfbeheersing verliest en een donkere schaduw over die persoon heen valt. En dat uit zich in de meest verschrikkleijke woorden.

maar ja tegenwoordig gebruiken mensen haramwoorden als stopwoord!

26-11-2006, 12:41
ik vind het niet kunnen als jongens troetelwoordjes of koosnaampjes in hun mond nemen, dan wil ik schelden!

26-11-2006, 12:48
een vrouw hoort deftig te zijn! punt! komma!

26-11-2006, 12:59

Citaat door Daslurf:
een vrouw hoort deftig te zijn! punt! komma!


een vrouw hoort zorgzaam te zijn, edelmoedig, geduldig,vroom,zuiver en in plaats van het woord deftig te gebruiken zou ik het woord waardig gebruiken(betekent hetzelfde)

en dan komt het leukste stukje: deze aspecten worden ook van een man verwacht!

ik wil je niet beledigen maar ik vind het een beetje kortzichtig!
want wat vind je van mannen die haramwoorden gebruiken?

beslama

26-11-2006, 13:01

Citaat door Daslurf:
ik vind dat zo afschuwelijk. een meisje dat haramwoorden in de mond neemt, als de emoties de overhand nemen. dan verliest ze in mijn ogen voor zeker 75% aan vrouwelijkheid. past gewoon niet bij de natuur van een meisje. vind ik.


Af en toe de emoties de vrije loop laten moet kunnen, maar er zijn natuurlijk grenzen

26-11-2006, 13:01

Citaat door Daslurf:
een vrouw hoort deftig te zijn! punt! komma!


Een man hoort respect te hebben én zich in te houden! Punt! Komma!

26-11-2006, 13:06


een man is grof van lichaam, dus mag hij af en toe flink te keer gaan. staat een man gewoon veel beter!

26-11-2006, 13:08

Citaat door Daslurf:
een man is grof van lichaam, dus mag hij af en toe flink te keer gaan. staat een man gewoon veel beter!


Dus een vrouw mag haar emoties niet tonen?

26-11-2006, 13:09
tuurlijk wel, maar op een deftige manier! dus geen shit maar chips!

Pagina's : [1] 2 3 4 5