Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie kan me helpen



26-11-2006, 11:32
Vroeger had ik heel landg dik vol krullend haar maar door mijn baas van me stageplek heb ik halflanghaar en is heel veel uitgedund dus heb niet meer zoveel haar en me krullen zijn bijna weg en heb heel veel laagjes mijn vraag is wie weet hoe ik me mooie dikke volle bos krullen weer kan terug krijgen of in iedergeval wat ik moet doen om mooie krullen te krijgen

26-11-2006, 12:43


olijfolie, doet enorm goed voor je haar

Heb zelf krullen en mn krulletjes hebben veel volume en glanzen..

2 keer per week inwrijven en gaan slapen en smorgens goed uitwassen...

26-11-2006, 12:44

Citaat door Soussia_Belgie_:
olijfolie, doet enorm goed voor je haar

Heb zelf krullen en mn krulletjes hebben veel volume en glanzen..

2 keer per week inwrijven en gaan slapen en smorgens goed uitwassen...

oke shokran meid

26-11-2006, 12:47

Citaat door Casawia86:
Vroeger had ik heel landg dik vol krullend haar maar door mijn baas van me stageplek heb ik halflanghaar en is heel veel uitgedund dus heb niet meer zoveel haar en me krullen zijn bijna weg en heb heel veel laagjes mijn vraag is wie weet hoe ik me mooie dikke volle bos krullen weer kan terug krijgen of in iedergeval wat ik moet doen om mooie krullen te krijgen





Enti esch ket gharbkie? Door m'n baas van m'n stageplek door hem heb je korter haar Wees duidelijk Idd olijfolie doet wonderen

26-11-2006, 12:51


Is de baas van je stageplek je kapper ofzo of moest je het van hem knippen?!?!??!?

26-11-2006, 12:53

Citaat door bubelgirl:
Is de baas van je stageplek je kapper ofzo of moest je het van hem knippen?!?!??!?

jah omdat hij vond dat ik te dikke bos haar had ik heb echt gehuild niet normaal is echt heel erg uitgedund heel veel lagen en moest ze ook vaak stylen nu ben ik hmdl klaar met die opleiding..aleen me haar is nog steeds niet hoe het geweest was heb meer slag dan krullen wil zo graag me krullen terug

26-11-2006, 12:55

Citaat door Chouaffa...:
Enti esch ket gharbkie? Door m'n baas van m'n stageplek door hem heb je korter haar Wees duidelijk Idd olijfolie doet wonderen

jah ik moest dat van me baas liep stage in kapsalon hij heeft het heel erg uitgedund kort geknipt en in heel veel lagen me haar werd ook vaak gestyld nu heb ik aleen nog slag/grove krul maar is zo dun me haar en kruld ook niet meer zoals vroeger ik wil weten hoe ik weer me mooie krullen terug kan krijgen of wat ik kan doen om volle bos krullend haar te krijgen

26-11-2006, 13:02

Citaat door Casawia86:
jah ik moest dat van me baas liep stage in kapsalon hij heeft het heel erg uitgedund kort geknipt en in heel veel lagen me haar werd ook vaak gestyld nu heb ik aleen nog slag/grove krul maar is zo dun me haar en kruld ook niet meer zoals vroeger ik wil weten hoe ik weer me mooie krullen terug kan krijgen of wat ik kan doen om volle bos krullend haar te krijgen


Waarom luister je dan ook naar je baas? My ass, ik zou het niet doen omdat hij het zo graag wil!

Ik heb ook een dik vol haar, en hell no dat ik het uitdunnen! Krijg juist complimenten erover! Maar goed, een tip is wachten tot het weer dik aangroeit, niet teveel stylen haarmaskers en gezonde olieeen gebruiken!

26-11-2006, 13:05

Citaat door cheima:
Waarom luister je dan ook naar je baas? My ass, ik zou het niet doen omdat hij het zo graag wil!

Ik heb ook een dik vol haar, en hell no dat ik het uitdunnen! Krijg juist complimenten erover! Maar goed, een tip is wachten tot het weer dik aangroeit, niet teveel stylen haarmaskers en gezonde olieeen gebruiken!

ja ik weet maar ik woon in een dorpje is sowwiesow al moeilijk stageplaats te vinden als buitenlandse meid en wou zo graag die opleiding haalen..ja ik styl ze ook niet meer ik gebruik af en toe amandalolie en als ik me haaren gewassen heb doe ik er perfectekrul in van andrelon en haarschuim van loreal perfect curls

26-11-2006, 16:16
je haar moet weer groeien denk ik