Bekijk volle/desktop versie : Derde wereldoorlog Nabij



Pagina's : [1] 2

25-11-2006, 21:55
Is de derde wereldoorlog nabij, of zal er binnenkort vrede komen. Wat denken jullie? Zal dit meteen een oorlog zijn die het einde meteen is, en wat God belooft heeft zal uitkomen. Of is het einde nog niet nader ? Weet dat veel mensen dachten dat het einde nader was vaker, maar zal het nu wel zo ver zijn?

Mening+motivatie


25-11-2006, 21:57



Citaat door Kalash:
Is de derde wereldoorlog nabij, of zal er binnenkort vrede komen. Wat denken jullie? Zal dit meteen een oorlog zijn die het einde meteen is, en wat God belooft heeft zal uitkomen. Of is het einde nog niet nader ? Weet dat veel mensen dachten dat het einde nader was vaker, maar zal het nu wel zo ver zijn?

Mening+motivatie


Wat God beloofd heeft is tot nu toe nog steeds uitgekomen, dus waarom de toekomst niet?

25-11-2006, 21:58
Het maakt mij niet uit, zolang ik maar kaarten kan kopen voor de eerste rij.

25-11-2006, 22:01
ik denk dat de wereld langzaam aan zijn einde komt. Mensen kunnen niet meer met elkaar in vrede leven en met de natuur evenmin. Ook al zou die "oorlog " niet nabij zijn , gaat de wereld hoe dan ook ten onder. De bevolkingsdruk is wat mij betreft te groot !

25-11-2006, 22:04


Nabij? Hij is al begonnen jongeman.

De jeugd van de toekomst zal later in de geschiedenis-boeken lezen.

"Om 8:46 uur lokale tijd op de ochtend van 11 september begon de derde wereldoorlog. Amerika was aangevallen."

We zijn gelukkig al bijna klaar met de derde-wereldoorlog. Pff.

25-11-2006, 22:09
Hoe u allemaal komt bij dat einde is mij ongewis.

Altijd zijn er oorlogen geweest en die zullen er ook altijd blijven. De wereld draait gewoon door.
Hoogstens zullen er zoals ook in het verleden grote natuurrampen komen, zoals overstromingen etc. en steeds zullen levende wezens overleven en zich weer reproduceren.

25-11-2006, 22:09
De 3e wereldoorlog is al zo ongeveer bezig, het Westen tegen de Islam.

25-11-2006, 22:11

Citaat door Hamza_T:
De 3e wereldoorlog is al zo ongeveer bezig, het Westen tegen de Islam.


Dit is zeer zeker zo, maar ik bedoel een openbare oorlog, officieel, russe, koreane, nederlanders, australiers, kortom iedereen en alles. Of zal er binnen kort toch vrede komen ?

25-11-2006, 22:11

Citaat door Endrikje:
Hoe u allemaal komt bij dat einde is mij ongewis.

Altijd zijn er oorlogen geweest en die zullen er ook altijd blijven. De wereld draait gewoon door.
Hoogstens zullen er zoals ook in het verleden grote natuurrampen komen, zoals overstromingen etc. en steeds zullen levende wezens overleven en zich weer reproduceren.




de wapens zijn veranderd...

25-11-2006, 22:16

Citaat door Hamza_T:
De 3e wereldoorlog is al zo ongeveer bezig, het Westen tegen de Islam.


Die oorlog is geopend en gestimuleerd door de zionisten en de arabische nationalisten, Zie de val van Ottomanie, dat was het begin al van het westen tegen de Islam.

WW3 ww4 i dont care....

25-11-2006, 22:18
De 'kruistocht'.

25-11-2006, 22:26

Citaat door Hamza_T:
De 'kruistocht'.


Juist ja, de oorlog waarin het Islamitische rijk de Joden heeft beschermd, nu zijn de rollen anders, wij moslims moeten onszelf beschermen tegen de geaalianceerde Joden en Christenen.

Precies zoals enkele hadtihs voorspellen.

26-11-2006, 09:13


Ok, goeie uitleg, iemand anders een andere visie ? Vrede mischien ?

26-11-2006, 09:37
Ik sta klaar om te vechten

26-11-2006, 11:01

Citaat door Hamza_T:
De 3e wereldoorlog is al zo ongeveer bezig, het Westen tegen de Islam.

Ik denk meer de islam tegen het westen

Pagina's : [1] 2