Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Permanente wenkbrauwen



Pagina's : [1] 2

25-11-2006, 16:36
Ik wil graag permanente wenkbrauwen laten zetten ik weet dat ze tussen de 230 en de 250 euro zijn ik heb me wenkbrauwen een x ge epileert bij de kapper met touw ik kreeg last van haar uitval en heb het n0g steeds ben gwn bijna kaal en als je naar de huis arts gaat zegt ie het gaat van zelf 0ver maar ja me wenkbrauwen viellen 0ok uit en later zijn ze geg0eit maar niet z0als vroeger ze zijn nu wel dik maar niet v0l en ik had vroeger een hoekje bij me wenkbrauwen due zijn nu gwn leeg en bij me rchter wenkbrauw is het v0orkantje nog steeds niet gegroeit en heb 1 jaar geleden ge epileert
en me haren die zijn hellemaal naar de kl0ten heb gwn een lege v0orkant bij me voorhoofd en me haar grens is naar achteren gegaan maar ik eet nit g0ed dus mischien k0mt het daar door

25-11-2006, 16:47


wie heet er ooit last van haar uitval gehad ik had vr0eger een b0s haar 0p me hoofd nu bijna niks en als het stopt groeit alles weer aan zoals vroeger ik ben pas 15 echt erg v0el me gwn 0ma hahaha

25-11-2006, 16:48
Je zegt het zelf meid, je eet niet goed. Goed en gezond eten kan volgens mij heel wat helpen!

25-11-2006, 16:56

Citaat door sarah-roosje-:
Ik wil graag permanente wenkbrauwen laten zetten ik weet dat ze tussen de 230 en de 250 euro zijn ik heb me wenkbrauwen een x ge epileert bij de kapper met touw ik kreeg last van haar uitval en heb het n0g steeds ben gwn bijna kaal en als je naar de huis arts gaat zegt ie het gaat van zelf 0ver maar ja me wenkbrauwen viellen 0ok uit en later zijn ze geg0eit maar niet z0als vroeger ze zijn nu wel dik maar niet v0l en ik had vroeger een hoekje bij me wenkbrauwen due zijn nu gwn leeg en bij me rchter wenkbrauw is het v0orkantje nog steeds niet gegroeit en heb 1 jaar geleden ge epileert
en me haren die zijn hellemaal naar de kl0ten heb gwn een lege v0orkant bij me voorhoofd en me haar grens is naar achteren gegaan maar ik eet nit g0ed dus mischien k0mt het daar door



Okay sorry meid dat ik dit moet zeggen, vind het hartstikke erg voor je absoluut maar wat bezielde je dan om in eerste instantie te epileren?
zeg gewoon el hamdoulilah..
mij zie je en zal je nooit zien epileren of make up gebruiken en ben
26jr!

Veel sterkte meid.. probeer vaseline..? olie?.. wonderolie?

25-11-2006, 16:57


je bent pas 15!???

25-11-2006, 17:05
ewa ja meid ik kan er oook niks aan doen heb een kleine maag en heb eet problemen sinds ik geboren ben me ma rent nog steeds met borden achter me aan moonlght

25-11-2006, 17:09
ja seniorita dat zij de huisarts ook tegen me en ik ben nu1 jaar verder en het wil nog steeds niet stoppen

25-11-2006, 17:11
jafiefje ik ben pas 15 waarom ik me wenkbrauwen ging epileren omdat ik echt dikke chin chan wenkbrauwen had maar daar is nu bijna niks meer van 0ver en t0en ik ze epileerde waren ze prachtig maar nu ziet het er niet uit net als opgevreten boterham met gaajtes dr doorheen

25-11-2006, 17:12
ewa ja senioraita zou het heel graag willen maar mijn eetlust is echt lajh hcien 3awn en ik ben 15 lijk meer op een meid van 12 skelet en zelf ben ik het ook echt zat maar weet niet wat ik er aan moet doen???

25-11-2006, 17:23
Permanent wenkbrauwen vind ik zelf niks ze lijken nep

25-11-2006, 17:45
ja hangt er van af je hebt ze nu met laser techniekjes en bij mij h0eft ze het alleen maar vol te laten lijken ga niet me hele wenkbrauwen lopen weg halen

25-11-2006, 18:31
permanent make-up bij je wenkbrauwen is mooi maar wat als je het later niet meer zo wil? bovendien is het tatoeren en dat is weer haram dus succes met je keuze

25-11-2006, 18:50


het is je eigen schuld
ik heb ook dikke wenkbrauwen en soms denk ik ook van damn
maar ik heb ze nooit geepileerd en zal het ook nooit doen

25-11-2006, 23:18
de profeet saw vervloekt de vrouwen die hun wekbrouwen epileren of andermans wenkbrouwen epileren dit moet al een reden genoeg zijn om in de eerste instantie allah te vragen je te vergeven!!

25-11-2006, 23:55
Meid wat jij moet doen, is proberen om goed te eten desnoods aanvullen met multivitamines of voedingssupplementen!

Pagina's : [1] 2