Bekijk volle/desktop versie : Mountakhab Nieuws



Pagina's : [1] 2

24-11-2006, 18:27
Fakhir is in NL en gaat met da cost oftewel manuel sennousi over marokko praten.

Vandaag gaat men el Ahmadi bekijken van Fc Twente
Morgen is er een gesprek met afelley en overmorgen met da costa en aissati en Hadouir en Boutahar.
En Maandag is er een gesprek met Younes Kaboul

Ook Marouane Fellaini heeft contact gehad met Fakhir dat was gisteren en zou positief zijn verlopen

Ook Nordinne Naybet is in Nederland hij zou samen met Fakhir de gesprek aangaan met Aissati en Afellay om ze te overtuigen om voor de Atlasleeuwen uit te komen.

Volgens de Marokkaanse kranten schatten zij dat Afellay voor 20% kans is dat hij voor Marokko kiest en voor Aissati is er veel kans ongeveer 75-80%.

Op 7 februari is het nog onduidelijk tegen wie Marokko speelt het is Nigeria of Senegal allebei willen ze spelen tegen MArokko in Rabat.



Dat was het.

24-11-2006, 18:33


nice!

24-11-2006, 19:23

Citaat door henry14:
Fakhir is in NL en gaat met da cost oftewel manuel sennousi over marokko praten.

Vandaag gaat men el Ahmadi bekijken van Fc Twente
Morgen is er een gesprek met afelley en overmorgen met da costa en aissati en Hadouir en Boutahar.
En Maandag is er een gesprek met Younes Kaboul

Ook Marouane Fellaini heeft contact gehad met Fakhir dat was gisteren en zou positief zijn verlopen

Ook Nordinne Naybet is in Nederland hij zou samen met Fakhir de gesprek aangaan met Aissati en Afellay om ze te overtuigen om voor de Atlasleeuwen uit te komen.

Volgens de Marokkaanse kranten schatten zij dat Afellay voor 20% kans is dat hij voor Marokko kiest en voor Aissati is er veel kans ongeveer 75-80%.

Op 7 februari is het nog onduidelijk tegen wie Marokko speelt het is Nigeria of Senegal allebei willen ze spelen tegen MArokko in Rabat.



Dat was het.


bedankt en hopelijk kiezen Affelay en co definitief voor Marokko.
nog belangrijker vind ik Kaboul....

24-11-2006, 19:42

Citaat door brownie74:
bedankt en hopelijk kiezen Affelay en co definitief voor Marokko.
nog belangrijker vind ik Kaboul....



Inscha´Allaah

24-11-2006, 20:33


Als hij bij fc twente op de tribune zit, dan ziet hij waarschijnlijk ook Otman Bakkal

24-11-2006, 20:38

Citaat door Mister_riffi:
Als hij bij fc twente op de tribune zit, dan ziet hij waarschijnlijk ook Otman Bakkal



dan moet iemand hem wel vertellen dat ie Marokkaan is....je weet maar nooit met die dikke

24-11-2006, 20:43

Citaat door brownie74:
dan moet iemand hem wel vertellen dat ie Marokkaan is....je weet maar nooit met die dikke


Als hij scoort is het niet moelijk voor die bolle

24-11-2006, 20:54

Citaat door Mister_riffi:
Als hij scoort is het niet moelijk voor die bolle



als ik Ottman was dan droeg ik een Marokkaanse shirt onder mijn clubshirt.

24-11-2006, 21:20

Citaat door miszs__z:
bakkal kan niet niet meer voor marokko uitkomen aaa onwetende hij is ouder dan 21 en heeft al voor jong oranje gespeeld dus vergeet bakkalmaar



hmmm, kan het niet zijn dat jjj aan het flashen lieve meid ?
je mag zoveel keer uitkomen voor jong Oranje als je wilt zolang je maar geen officiele wedstrijd met Oranje zelf hebt gespeeld

volgende keer leg ik buitenspel uit schat

24-11-2006, 21:44

24-11-2006, 21:45

24-11-2006, 21:47


hier is die 100 % marokkaans

24-11-2006, 23:29


geloof er as usual geen fuck van totdat het officieel is bekend gemaakt...dan pas zal ik juichen...en ook al komen ze...met fakhir op de bank bakken ze er tog nix van als stellen ze allemaal brazilianen en argentijnen op...hij kan het op een of andere manier tog wel verneuken

25-11-2006, 00:37

Citaat door henry14:
Fakhir is in NL en gaat met da cost oftewel manuel sennousi over marokko praten.

Vandaag gaat men el Ahmadi bekijken van Fc Twente
Morgen is er een gesprek met afelley en overmorgen met da costa en aissati en Hadouir en Boutahar.
En Maandag is er een gesprek met Younes Kaboul

Ook Marouane Fellaini heeft contact gehad met Fakhir dat was gisteren en zou positief zijn verlopen

Ook Nordinne Naybet is in Nederland hij zou samen met Fakhir de gesprek aangaan met Aissati en Afellay om ze te overtuigen om voor de Atlasleeuwen uit te komen.
Volgens de Marokkaanse kranten schatten zij dat Afellay voor 20% kans is dat hij voor Marokko kiest en voor Aissati is er veel kans ongeveer 75-80%.

Op 7 februari is het nog onduidelijk tegen wie Marokko speelt het is Nigeria of Senegal allebei willen ze spelen tegen MArokko in Rabat.



Dat was het.



nix over gehoord dat hij hier zou zijn waar haal jij het vandaan??

25-11-2006, 08:56

Citaat door ezeltaxi:
nix over gehoord dat hij hier zou zijn waar haal jij het vandaan??



Ik heb ook mijn bronnen.

Pagina's : [1] 2