Bekijk volle/desktop versie : Waarom zoeken vrouwen alleen mannen met werk?



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2006, 16:53
Ja waarom?

24-11-2006, 16:54


hij moet jouw en je kinderen inshallah onderhouden


met 800 kom je niet ver denk ik

24-11-2006, 16:54
Hoe moet hij mij onderhouden? Tis voor mij haram om te werken tussen de mannen. Dus moet ik wel een man hebben die werkt.

24-11-2006, 16:55

waarom??? wil je van een uitkering leven of wat
wie werk heeft zegt hamdoeleh...
wie geen werk heeft..bel de CWI


24-11-2006, 16:55



Citaat door Noa_Woman:
hij moet jouw en je kinderen inshallah onderhouden


met 800 kom je niet ver denk ik


inderdaad!

24-11-2006, 16:56

Citaat door TAKTAKZITOUNA:

waarom??? wil je van een uitkering leven of wat
wie werk heeft zegt hamdoeleh...
wie geen werk heeft..bel de CWI





wallahiela!

24-11-2006, 16:57

Citaat door MisssKoezina:
inderdaad!


ik vind dat geen domme eis dat je een man wil die gezond en lichaam sterk is moet werken

Slimme meid (gezin) (man) is voor de toekomst voorbereid

24-11-2006, 16:58

precies
ik WERK jij keuken
jij kookt het... ik WERK het binnen

24-11-2006, 16:59

Citaat door Noa_Woman:
hij moet jouw en je kinderen inshallah onderhouden


met 800 kom je niet ver denk ik





Maar de meerderheid van de Marokkanen hebben geen werk. Ze kunnen er ook niets aandoen dat ze gediscrimineerd worden. Nederland maakt het voor deze jongens moeilijk en de dames maken het voor ze nog moeilijker. Dus ze blijven zonder vrouw en zonder werk. De winaar is Verdonk. Als alle Marokkaanse mannen geen werk krijgen, gaat niemand van hen trouwen. Dus er worden geen Marokkanen meer geboren.

In Marokko trouwen veel mannen niet omdat ze geen werk en geen geld hebben. Hier trouwen Marokkaanse meiden alleen met een man met werk, terwijl ze in de minderheid zijn. Dit betekent dat de helft van de Marokkaanse mannen en vrouwen niet gaat trouwen.

24-11-2006, 17:02

Citaat door TAKTAKZITOUNA:

waarom??? wil je van een uitkering leven of wat
wie werk heeft zegt hamdoeleh...
wie geen werk heeft..bel de CWI




Je krijgt geen uitkering zonder bij het CWI in te schrijven.
CWI heeft geen werk

24-11-2006, 17:03

Citaat door Tamazgha_vrij:
Maar de meerderheid van de Marokkanen hebben geen werk. Ze kunnen er ook niets aandoen dat ze gediscrimineerd worden. Nederland maakt het voor deze jongens moeilijk en de dames maken het voor ze nog moeilijker. Dus ze blijven zonder vrouw en zonder werk. De winaar is Verdonk. Als alle Marokkaanse mannen geen werk krijgen, gaat niemand van hen trouwen. Dus er worden geen Marokkanen meer geboren.[/SIZE]In Marokko trouwen veel mannen niet omdat ze geen werk en geen geld hebben. Hier trouwen Marokkaanse meiden alleen met een man met werk, terwijl ze in de minderheid zijn. [SIZE="4"]Dit betekent dat de helft van de Marokkaanse mannen en vrouwen niet gaan trouwen.




Nu overdrijf je.

24-11-2006, 17:04

dat bedoel ik
bel cwi
dus inschrijven

24-11-2006, 17:04



Citaat door Tamazgha_vrij:
Maar de meerderheid van de Marokkanen hebben geen werk. Ze kunnen er ook niets aandoen dat ze gediscrimineerd worden. Nederland maakt het voor deze jongens moeilijk en de dames maken het voor ze nog moeilijker. Dus ze blijven zonder vrouw en zonder werk.

In Marokko trouwen veel manen niet omdat ze geen werk en geen geld hebben. Hier trouwen Marokkaanse meiden alleen met een man met werk, terwijl ze in de minderheid zijn. Dit betekent dat de helft van de Marokkaanse mannen en vrouwen niet gaan trouwen.



het lijkt net alsof ik Wilders zie praten. De meeste jongens broeders die ik ken. Hebben naast een fulltime baan een bijbaan in het weekend en werken zich kapot voor hun toekomst. Zeg niet dat meerderheid geen baan heeft...Bezoek de scholen en kijk hoeveel hard werken voor carriere. Dat nl moeilijk maakt.....is geen excuus je moet doorzetttingsvermogen hebben en blijven proberen. Jezelf aanpraten maar nl accepteert me niet als werknemer daar schiet je niks mee op. Ook al word je als minderheid gezien geef dingen nooit op.

Marokko is ander verhaal....Dat helft van marokkaanse meiden en mannen niet trouwen ligt niet in jouw handen schat. Is elmektab. Als Allah wil zal Allah elk zn geschenk schenken. Je rizk is ook bepaald dus wees niet bang. Alleen Allah geeft je de kans om aan je rizk en je toekomstige te komen en die kans moet je grijpen door sebab te doen. Iets krijg nooit zomaar. Je verdient iets.......dat is niets voor niets.

24-11-2006, 17:05

Citaat door Liefstelid:
Nu overdrijf je.





overdrijven is ook een vak

daarom dat marokkanen niet komen aan de bak.


24-11-2006, 17:06

Citaat door Liefstelid:
Nu overdrijf je.


Nee hoor. Als alleen mannen met werk mogen trouwen, dan zal Verdonk haar beleid nog aanpassen zodat geen Marokkaan werk krijgt. Als geen Marokkaan werk krijgt, gaat niemand van hen trouwen. Dus er worden geen criminelen meer geboren

Pagina's : [1] 2 3