Bekijk volle/desktop versie : Amerikaanse soldaten treiteren Iraakse kinderen!



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2006, 14:54
Op het internet zijn beelden opgedoken waarop te zien is hoe Amerikaanse soldaten in Irak kinderen pesten. Rijdend op een truck laat een soldaat een fles water zien. Hij doet alsof hij de fles naar een groepje kinderen zal gooien, maar laat de kinderen honderden meters achter het voertuig aanhollen.
Zijn collega filmt intussen.

Op de beelden is duidelijk te horen hoe de soldaten lachen met de situatie. "You want some water? Come on, keep running!" roepen ze de kinderen toe.

Uiteindelijk blijft er nog maar één kind het voertuig volgen, de rest heeft intussen afgemat moeten afhaken.
Wanneer de soldaten de fles dan toch gooien, ziet het jongentje ze voor zijn neus weggekaapt worden door anderen.
"And he still didn't get it!" lachen de Amerikanen.


De beelden kan u hier bekijken.
http://www.zattevrienden.be/sfw/iraakse_kindjes_pesten/

bron:http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={6E1681B6-489F-4DFF-B740-2689001DDCEF}


Dit is toch laf....onmenselijk...

24-11-2006, 15:08


Geef eens een goeie link Allure.

24-11-2006, 15:19

Citaat door Allure_V:
Op het internet zijn beelden opgedoken waarop te zien is hoe Amerikaanse soldaten in Irak kinderen pesten. Rijdend op een truck laat een soldaat een fles water zien. Hij doet alsof hij de fles naar een groepje kinderen zal gooien, maar laat de kinderen honderden meters achter het voertuig aanhollen.
Zijn collega filmt intussen.

Op de beelden is duidelijk te horen hoe de soldaten lachen met de situatie. "You want some water? Come on, keep running!" roepen ze de kinderen toe.

Uiteindelijk blijft er nog maar één kind het voertuig volgen, de rest heeft intussen afgemat moeten afhaken.
Wanneer de soldaten de fles dan toch gooien, ziet het jongentje ze voor zijn neus weggekaapt worden door anderen.
"And he still didn't get it!" lachen de Amerikanen.


De beelden kan u hier bekijken.
http://www.zattevrienden.be/sfw/iraakse_kindjes_pesten/

bron:http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={6E1681B6-489F-4DFF-B740-2689001DDCEF}


Dit is toch laf....onmenselijk...


wat kun je anders verwachten van die varkens

24-11-2006, 15:34

Citaat door IslamicGirl:
oh nee dat was maar een ''voorproefje''

en gelijk hebben ze

Zie ik wel goed of zie ik dat jij het goed vindt dat moslims elkaar vermoorden?

24-11-2006, 15:35



Citaat door krabbel33:
Eerst op een markt bommen laten ontploffen, daarna die markt beschieten met mortieren dat is werk van die (soenitische) moslimvarkens

1 bom was ontploft in een markt en vanwaar haal je dat er mortieren werden beschoten op de markt?

24-11-2006, 15:38

Citaat door anash:
1 bom was ontploft in een markt en vanwaar haal je dat er mortieren werden beschoten op de markt?

Zes bommen op verschillende plaatsen, maar zeg eens, welk soort mensen vertoeven er meestal op markten?

24-11-2006, 15:56

Citaat door Qowaad:
Van een of andere giftige plantensoort.....

Hallo trouwens



Een lolly met een spijkerbom erin....schijnt een trend te zijn in t M_O, Zionisten gebruiken dat maar al te graag...

Ook hallo

24-11-2006, 16:10
Dat bewijst maar weer eens wat voor laf volk het is.

Lang leve het hiernamaals!

24-11-2006, 16:43

Citaat door Allure_V:
Op het internet zijn beelden opgedoken waarop te zien is hoe Amerikaanse soldaten in Irak kinderen pesten. Rijdend op een truck laat een soldaat een fles water zien. Hij doet alsof hij de fles naar een groepje kinderen zal gooien, maar laat de kinderen honderden meters achter het voertuig aanhollen.
Zijn collega filmt intussen.

Op de beelden is duidelijk te horen hoe de soldaten lachen met de situatie. "You want some water? Come on, keep running!" roepen ze de kinderen toe.

Uiteindelijk blijft er nog maar één kind het voertuig volgen, de rest heeft intussen afgemat moeten afhaken.
Wanneer de soldaten de fles dan toch gooien, ziet het jongentje ze voor zijn neus weggekaapt worden door anderen.
"And he still didn't get it!" lachen de Amerikanen.


De beelden kan u hier bekijken.
http://www.zattevrienden.be/sfw/iraakse_kindjes_pesten/

bron:http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={6E1681B6-489F-4DFF-B740-2689001DDCEF}


Dit is toch laf....onmenselijk...


Nah zeg, daar zijn al die onthoofdingen niks bij...
Die klxxx Amerikanen ook !

24-11-2006, 16:45

Citaat door krabbel33:
Waarom lieve jongen? Het is de waarheid dat er gisteren op één dag meer dan 200 moslims werden gedood door moslims, waaronder vrouwen en kinderen.

250 werden er (zwaar) gewond.


Waarom o waarom blazen de moslims elkaar in Nederland niet op ?
Ik zie uit naar die dag...

24-11-2006, 16:49

Citaat door Illkid:
Waarom o waarom blazen de moslims elkaar in Nederland niet op ?
Ik zie uit naar die dag...


Weetje dat ik gewoon niet kan geloven dat iemand zo iets kan zeggen.

24-11-2006, 16:49
de amerikanen zijn er inderdaad om te helpen...

24-11-2006, 16:54



Citaat door krabbel33:

Laf is pas bommen op een drukke markt plaatsen en laten ontploffen waar vrouwen en kinderen wandelen en daarna ook nog eens met mortieren gaan schieten op die markt, laffe soenieten



Laf is een heel dorp vol ongeschuldige mensen plat bombarderen. En vervolgens is Amerika te laf om in te stemmen dat "Israel" gestraft moet worden voor deze daad.

Laf is onschuldige biddende moslims uit een vliegtuig zetten.

Laf is onschuldige mensen martelen in gevangenissen en dan zeggen dat het gewoon robuste verhoorpraktijken zijn.

24-11-2006, 16:57

Citaat door krabbel33:
[SIZE="7"]
Laf is pas bommen op een drukke markt plaatsen en laten ontploffen waar vrouwen en kinderen wandelen en daarna ook nog eens met mortieren gaan schieten op die markt, laffe soenieten

Kindertjes pesten vind ik toch net iets laffer, excuse me!

24-11-2006, 16:58

Citaat door MoordWijf:
Weetje dat ik gewoon niet kan geloven dat iemand zo iets kan zeggen.


Oh, is dat het enige waar je je over verbaast ? Typisch...

Pagina's : [1] 2 3