Bekijk volle/desktop versie : Studie WIE DOET DE OPLEIDING? International Business & Management



24-11-2006, 11:18
ik doe nu een ander opleiding waar ik nu optegen zit en geen zin meer heb om door te gaan!
en ik zit aan deze opleiding te denken en lijkt me wel een geschikt opleiding maar ik moet helemaal opnieuw beginnen omdat ik me diploma niet hebt behaald weet iemand waar ik deze opleiding kan volgen en hoe ik moet beginnen als eerst om deze diploma te halen

serieuse reactie graag bedankt!

24-11-2006, 11:26


Ik heb gehoord dat er deze meeste werkelozen zijn..!!
Van een top 5 was het nummertje 3 geloof ik..

24-11-2006, 11:28

Citaat door mocrolady_1:
Ik heb gehoord dat er deze meeste werkelozen zijn..!!
Van een top 5 was het nummertje 3 geloof ik..


ja joh? en van waar heb je dat gehoord en volg jij dit opleiding ook?

24-11-2006, 11:31

Citaat door dirtylady:
ja joh? en van waar heb je dat gehoord en volg jij dit opleiding ook?


Nee ik wou het ook volgen maar ik d8 laat maar zitten..!!
Ik wil natuurlijk wel aan de bak komen als ik klaar ben met me studie..

Ik heb t gelezen in zo een TKMST-gids op school..
Daarna ben ik gaan informeren bij mijn decaan en die had het toen
voor mij uitgezocht en het bleek wel zo te zijn..

24-11-2006, 11:48



Citaat door dirtylady:
ik doe nu een ander opleiding waar ik nu optegen zit en geen zin meer heb om door te gaan!
en ik zit aan deze opleiding te denken en lijkt me wel een geschikt opleiding maar ik moet helemaal opnieuw beginnen omdat ik me diploma niet hebt behaald weet iemand waar ik deze opleiding kan volgen en hoe ik moet beginnen als eerst om deze diploma te halen

serieuse reactie graag bedankt!


ik heb die studie ook gevolgd...
je komt niet snel aan de bak...das iets wat zeker is...
ze geven eerder de voorkeur aan een Hollander geloof me...

24-11-2006, 12:16

Citaat door diplomaat:
ik heb die studie ook gevolgd...
je komt niet snel aan de bak...das iets wat zeker is...
ze geven eerder de voorkeur aan een Hollander geloof me...


meen je niet .
en welke opleiding in die richting komt je wel later aan een werk?

24-11-2006, 13:15
Nou ik werk nu momenteel en bij mij op me werk hebben we veel vraag naar mensen die dit hebben gevolgdt je werkt misschien niet in t buiten land maar wel met buitenlanders

Na een tijdje kan je over geplaatst worden ergens in 1 van de Eu vestigingen

Dus als je niet aan de bak komt terwijl je een multi opleiding op zak hebt en je dat nu juist wel nodig zal hebben want onze economie draait alleen om buitenlandse transacties

Je kan trouwens die opleiding volgen in hoofddorp NLC wordt hetr genoemt dus je kan na vragen

Ik heb t trouwens niet gedaan maar wil t wel doen als er een avond opleiding is

25-11-2006, 16:22

Citaat door choco2:
Nou ik werk nu momenteel en bij mij op me werk hebben we veel vraag naar mensen die dit hebben gevolgdt je werkt misschien niet in t buiten land maar wel met buitenlanders

Na een tijdje kan je over geplaatst worden ergens in 1 van de Eu vestigingen

Dus als je niet aan de bak komt terwijl je een multi opleiding op zak hebt en je dat nu juist wel nodig zal hebben want onze economie draait alleen om buitenlandse transacties

Je kan trouwens die opleiding volgen in hoofddorp NLC wordt hetr genoemt dus je kan na vragen

Ik heb t trouwens niet gedaan maar wil t wel doen als er een avond opleiding is


ok dat is wel wat ik wil
maar weet je wat het is ik moet helemaal opnieuw beginnen en ik woon in rotterdam en heb geen diploma voor om voor de ze opleiding te beginnen word je wel dan toegelaten en moet je dan in het laagste niveau beginnen? alvast bedankt

25-11-2006, 23:04
Nee bel ze op en vraag hoe of wat ga anders langs in hoofddorp


Weet je als je initiatief toont aan die decanen kunnen ze je nog matsen snapje of je moet dan een toets doen ofzo