Bekijk volle/desktop versie : Waarom kan iemand zich zodanig gedragen..



23-11-2006, 09:36
dat je denkt dat het hem/haar allemaal gestolen kan worden, maar dat is niet zo het tegendeel is waar... dat kan dus zijn met je zus/broer/man/vriend/vriendin... dus als je bijv. een ruzie.. heb..discussie meningsverschil etc etc..

Ik denk dat een hele herkenbare situatie is.. hoe reageer jij hierop?? of wat te doen???

Waarom gedraagt iemand zich zo...

23-11-2006, 09:55


ik begrijp je wel maar dat heeft met trots te maken... zogenaamd kan het me niks schelen dat je niet belt om de ruzie goed te maken maar eigelijk zit ik de hele dag te wachten op dat je belt zulke dingen bedoel je toch?

23-11-2006, 10:01
haha juist of gewoon dat je met elkaar in 1 huis woont..of niet... maar je zo dangi gedragen van i dont care what u do or say... haha HSN serieus??

23-11-2006, 10:28
Geef je geld en denk dan dat het je gestolen kan worden dan.

23-11-2006, 10:46



Citaat door Itsusthetwins:
dat je denkt dat het hem/haar allemaal gestolen kan worden, maar dat is niet zo het tegendeel is waar... dat kan dus zijn met je zus/broer/man/vriend/vriendin... dus als je bijv. een ruzie.. heb..discussie meningsverschil etc etc..

Ik denk dat een hele herkenbare situatie is.. hoe reageer jij hierop?? of wat te doen???

Waarom gedraagt iemand zich zo...
Op zijn of haar gevoel spelen. Lkker schuldig laten voelen. Dan doen mensen bij mij, en andersom

23-11-2006, 15:44
maar wat is het nut daarvan?