Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde als blikken konden doden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

sun_sarah_shine
02-07-2002, 13:37

als blikken konden doden dan had ik je vermoord er zonder straf van af gekomen als blikken konden doden had ik je vermoord want je had geen reden mij mn liefde te ontnemen

SweetxBaby
02-07-2002, 15:12
mijn liefde heb je afgepakt en zomaar weggegooit. je hebt mijn leven verknald, en alleen maar met mij gerotzooid. als mijn blikken konden doden. had ik je het leven op aarde verboden. maar hellaas mijn blikken doden niet. dus ga ik hier in mijn eentje dood van verdriet......

sun_sarah_shine
02-07-2002, 17:22
hahaha den*** niet hoor, als ik iemand met een blik vermoord probeer jij de bewijsen maar te vinden, anyway als jij denkt gelijk te hebben...heb je dat :D

sun_sarah_shine
02-07-2002, 17:25
verdriet dat jij mij hebt aangedaan jou in leven laten dat ben je niet waard al zou je schreeuwn ik zal je niet verstaan want dat is jouw lot die je in deze wereld vergaart Dood ben je voor mij nu ben ik er zeker van eindelijk vrij en wetend dat iknu eindelijk alles kan

sun_sarah_shine
02-07-2002, 17:26

( nu jij weer ;) ) ..........

SweetxBaby
02-07-2002, 18:43
in mijn hart leef je al niet meer. en de pijn in mijn hart doet gelukkig niet meer zeer. ik ben je vergeten. dat moet je weten. ik kan eindelijk staan en gaan waar ik wil. zonder jou gezeur en gegil.... ik voel me nou net een vogel zo vrij. want jij bent niet meer aan mijn zij. ik had het eigelijk allang uit moeten maken voordat jou liefde mijn ziel kon raken. eindelijk ben ik van je af. en ik heb spijt van al die liefde en tijd die ik aan jou gaf..... its your turn now :D

sun_sarah_shine
02-07-2002, 18:47
ik heb spijt van al die liefde en tijd die ik aan jouw gaf maar nu is het daar jouw straf zeker van je zaak dat was je altijd maar dit is waarmee ik je raak jah nu heb je spijt mar jouw zielige woordjes doen me niks meer je zogenaamde spelletjes die werken bij mij niet meer het is voorbij je bent weg uit mn leven en denk maar niet dat ik gedachtes aan je schenk ,zelf niet voor heel even....

SweetxBaby
02-07-2002, 18:53
het is een zonde van mijn tijd om mijn gedachtes voor jou nog leven te schenken. het is voorbij over en uit en ik zal niet meer aan je denken. alles wat ik met jou heb opgebouwd heb jij afgebroken. mijn gevoelens voor jou zijn nou ondergedoken. ze zijn verdwenen en komen nooit meer terug naar mij. want ik heb ze zelf verdreven van mijn zij. dus haalt het niet in je hoofd om me nog 1 keer te bellen. rot maar op dat zal ik je in duidelijke taal vertellen

sun_sarah_shine
02-07-2002, 18:58
opgerot staat netjes dat is wat men vaker zegt en voor mij part kom je zelfs in de goot terecht ik heb gezwoegt om dit te laten werken maar jij liet er zelf nooit wat van merken nu is het over je bent dood en je komt nooit meer weer en je zult de liefde misen die ik je bood ik zal nooit meer over je praten dit was de laatse keer

sun_sarah_shine
02-07-2002, 19:10
( hey waar blijf je nou sweetbaby ;) )

SweetxBaby
02-07-2002, 19:13
nooit meer zal ik je aanspreken, of zeggen hoe het gaat. ik wil je uit mijn leven, ik wil dat je mij in stilte achterlaat.... jou liefde heb ik niet nodig het was alleen pijn en verdriet. ik hield veel van jou, maar jij deed het niet. ik wil je nooit meer zien of tegen komen. ik wil je definitief uit mijn gedachten verwijderen en uit mijn dromen. de dromen die ik had over jou zijn veranderd in nachtmerries. ik schrik elke keer wakker en ik bevries. zo, n kou voel ik nou als ik een nachtmerrie heb over jou. ik voel me dan zo machteloos en dan zeg ik wat doe ik nou? ik probeer weer te slapen en aan iets anders te denken.. jij mag het afmaken :D

SweetxBaby
02-07-2002, 19:14
Origineel gepost door sun_sarah_shine ( hey waar blijf je nou sweetbaby ;) ) ik moest effe nadenken :D maar maak jij het af want volgens mij bak ik erniets van ;)

SweetxBaby
02-07-2002, 19:21

sarah where are you!!!!!!!!!

sun_sarah_shine
02-07-2002, 19:22
ik probeer weer te slapen en aan iets anders te denken ik weet nu dat je mn hart nooit meer zal krenken pijn is wat je me hebt aangedaan maar nu is het tijd dat ik je laat gaan die pijn wil ik nooit meer voelen nu weet ik dus eindelijk wat al die mensen bedoelen ik ben nu bang om me open te stellen voor wie dan ook want voor nu zit mn hart gerijgt aan de haards pook wat je ook doet laat me nu gaan want jouw vieze acties wil ik nooit mee doorstaan!!

sun_sarah_shine
02-07-2002, 19:23
hehehehehe ik moest ook ff nadenken :P hehehehe !!!!! mijn ditchkunsten zijn niet echt wat je zeg goed hehehe !!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7