Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde liefde op het eerste gezicht

vraagteken1
02-07-2002, 14:06

Ik durf je niet indringend aan te kijken Bang wat er in je hoofd omgaat Voel je ogen branden, maar wil ze ontwijken Ik durf je niet bij met te vragen Bang dat mijn hart zal overslaan Geen woord uit mijn mond zal dagen Ik durf je niet eens een brief te sturen Bang om geconfronteerd te worden Met antwoorden die ik niet kan verduren Maar ik zal het tocht wagen Anders blijf ik zitten met vragen Ik VRAAG om een TEKEN En ben gelijk bezweken Ik durf nu alles, voor jou Geen angst of belemmeringen in mijn hoofd Je hebt alles ontdooit Mijn liefde ontplooid Mijn verstand beroken Aan mijn adem geroken Mijn ogen gestolen Mijn hart bevolen: Jou te zien Te spreken Te horen Te voelen Is dit nou wat ze met: Liefde op het eerste gezicht bedoelen?????

Hooda
02-07-2002, 14:10
Onze ogen ontmoeten elkaar er gaat een schok door mij heen De tijd staat even stil op dat moment zijn wij "een"

vraagteken1
02-07-2002, 14:38
een? vergelijk het met een steen of mischien beter twee doe ze in een tas en schud ermee doe het niet te hard, dat het erg tegen elkaar slaat doe het zacht netzoals het in het leven gaat wat er overblijft zijn twee stenen aan elkaar verbonden door de tijd afgeslepen en ontdaan van harde delen aan elkaar gewaagd maar hun eigen ik in de kiem bewaard

sun_sarah_shine
02-07-2002, 14:41
BRAVO !!!! :D:D Hoe komen jullie erop man !!! Damn ....GOEDDDDD !!!

Hooda
02-07-2002, 14:42

Samen staan we een staan we sterk en zijn we onverslaanbaar in ons eentje zijn we zwak als team vormen wij een goed koppel maar in ons eentje zijn we waardeloos wat maakt twee sterker dan een?

vraagteken1
02-07-2002, 14:47
niets, nothing, geen sterk zijn wil ik wel maar met jouw erbij kan ik wel durf ik meer, kan ik meer, zie ik meer geniet ik meer, dans ik meer, zing ik meer en huilen? doe ik niet meer

Hooda
02-07-2002, 14:56
samen Ik kijk je aan fluister naar je je weet wat ik zeg zonder het te horen ik strek mijn hand naar je toe zonder je te raken heb je het gevoel van liefde op je wang voel me zo fijn als ik samen ben praten, strelen en kussen samen met jou..........

Hooda
02-07-2002, 14:58
Samen sterk Verhalen van ’t leven Vertel ze gerust Ze helpen je helen Ze maken je bewust Verhalen van ’t leven Vertel ze een ander De verhalen helen jou Zo help je elkander Verhalen van ’t leven Vertel ze elkaar Heel samen Samen helen Samen delen Samen sterk

Hooda
02-07-2002, 15:11
Mag ik met jouw mijn kennis delen? Ik wil luisteren en getroffen delen helpen helen. Splits de klanken van jouw woordeloos lied. Verdeeld tussen vreugde en week verdriet. Ik deel met jouw mijn liefde fysiek en verbaal. Twee delen...een stem...een nieuw verhaal. We delen de letters van woord naar zin. Een verzameling elementen...een nieuw begin.

vraagteken1
02-07-2002, 16:19
ik heb geen kennis meer om met je te delen je weet alles wat ik weet, je hebt me geholpen met helen mijn lied is nog nooit zo mooi gezongen prachtige violen, door de grootste strerren bezongen mijn liefde is niet meer koud, zonder woorden vetrokken naar andere barre oorden Ja, begonnen is ons verhaal, zowel fysiek als verbaal Gedeeld wordt er mijn liefste ook niet meer We vullen elkaar immers alleen maar aan, keer op keer

jaminalove
10-09-2003, 22:09
nieuwe gedicht ik kijk niet naar de mooie gezichten die spoedig zullen vergaan maar ik kijk naar de karakers en 't hart die altijd blijven bestaan jij kunt me zoveel zeggen jij kunt me zoveel uitleggen maar in die mooie ogen van jou . wil ik lezen. ik hou van jou .100%