Bekijk volle/desktop versie : Help wat voor auto moet ik kopen?



22-11-2006, 19:51
Ik zit al maanden met mijn handen in mijn haar betreft een aanschaf van een nieuwe wagen.
Het is voor ons een 2de gezinsauto vandaar dat het niet zo groot en duur hoeft te zijn.
Gewoon een winkelkarretje voor mij om boodschapjes te doen
Ik ben al maanden op zoek naar eentje en telkens zie ik iets maar dan slaat de twijfel toe en dan koop ik het toch niet.

Kunnen jullie me helpen door me te vertellen wat voor auto jullie hebben en wat jullie me aanraden?

Ik heb een budget tot €6000 en ik wil dat de auto vanaf het jaar 2000 is.
Please help me.

22-11-2006, 19:55


Lieverd had jij niet een auto gekocht? of loop ik nu 100 jaar achter...

Ik spreek jou te weinig man..! Wanneer ben je in Utrecht? Ik mis je kleine Imraan...

22-11-2006, 19:55

Citaat door OemmyAicha:
Ik zit al maanden met mijn handen in mijn haar betreft een aanschaf van een nieuwe wagen.
Het is voor ons een 2de gezinsauto vandaar dat het niet zo groot en duur hoeft te zijn.
Gewoon een winkelkarretje voor mij om boodschapjes te doen
Ik ben al maanden op zoek naar eentje en telkens zie ik iets maar dan slaat de twijfel toe en dan koop ik het toch niet.

Kunnen jullie me helpen door me te vertellen wat voor auto jullie hebben en wat jullie me aanraden?

Ik heb een budget tot €6000 en ik wil dat de auto vanaf het jaar 2000 is.
Please help me.


Een peugeot 206 vindt ik mooi en vrouwelijk en zuinig in verbruik ( ook wel belangrijk)
Een mooi VW polootje, zijn wel kleiner dan de peugeot maar ook lekker makkelijk.

Mijn zusje heeft een nieuwe clio ( renault) erg mooi maar zijn nog vrij duur.

Veel succes met je keuze!